Hallo allemaal, Ik ben nu iets meer als 3 maanden gestopt met de pil en 4 weken na mijn stopweek licht bruin bloed verlies gehad, vervolgens 3 weken later een normale ongesteldheid. Nu inmiddels 6 weken verder ben ik nog steeds niet ongesteld geworden en heb 2 testen gedaan. 1x 28 dagen later dan vorige ongesteldheid en 1x 35 dagen later allebei negatief. Ik verlies de laatste weken wel veel wit slijm... Iemand die dit herkent, en enig idee waar het door kan komen? Groetjes Kris
Ik zou de huisarts even contacten als je je zorgen maakt. Maar het klinkt meer als ontpillen, je lijf moet weer een eisprong opgang brengen en dat kan even duren voordat alles weer normaal is. Als je slijm niet vreemd ruikt of eruit ziet of dat je er last van hebt. Je hormonen hebben invloed op alles dus ook je afscheiding. En als je vind dat je ongesteldheid te lang wegblijft even de dokter contacten. Misschien kan die je wel een handje opweg helpen met medicatie voor je menstruatie weer opgang te helpen. Succes en niet teveel zorgen maken, dan kan je het ook tegen houden dat je ongesteld word. Groetjes