hallo allemaal ik vroeg me zo af wat hebben jullie alemaal in huis staan kwa decoratie? ik bedoel dan en vaas met takken erin of gewoon een grote plant ik vraag dit omda tik de pc naar boven ga zetten en op zoek ben naar een leuk idee om neer te zetten op de plaats van... ik heb in de woonkamer ene vaas staan gevuld met vogelzan en daarin takken gestoken met lichtjes en gekrulde takken en daar alemaal vlinders en vogeltjes op geklipt zoiets bedoel ik dan... maar dan anders kunnen jullie het nog volgen...? liefs, Edit mod: onderwerp duidelijker gemaakt, graag hier op letten.
Ik heb n paar planten staan die lang mee gaan want ik heb totaal geen groene vingers. En 2 mooie kerststukken, 1 gekregen van mn man en 1 gekregen van mn schoonmoeder die crea bea is..
Wij hebben hier zoveel staan, af en toe kopen we wat bij en krijgen we wat bij is altijd leuk. vandaag een nieuw hoog stoelje gekocht met daarop een mooie antieke lamp, zo ziet de kamer een stukje nieuwer uit.
Ik heb een soort 'altaartje' op mijn salontafel. Een dienblad van sloophout (bij zo'n Riviera Maison winkel gekocht), met daarop kaarsen, een kerstster met glitters en een paar dingen die betekenis voor mij hebben: een boeddhahoofdje en een lotusbloem van keramiek. Ik heb eigenlijk maar een paar decoratiedingetjes in de woonkamer staan, ik probeer alleen dingen neer te zetten die ik écht mooi vind. Op de schoorsteenmantel heb ik nog zo'n zilveren barokke kandelaar met 5 armen staan, en zwart-witte glazen vazen met zwart-witte glazen bloemen erin. En in het kader van kerst een grote glazen vaas met denneappels en kerstverlichting erin. Verder niet teveel troepjes hier
ik heb niet zo heel veel versiering staan in mijn woonkamer want tamer komt echt overal aan. Ik heb op mijn dressior een onderbord met 3 kaarsen droge vruchten en noten. op mijn eettafel fruit op de muren een schilderij met een foto van een meer tussen de banken in een tafel met een onderbord met 3 kaarsen en gedroogde noten en takken, een foto van tamer en een kaars op een muur een muziek instrument uit turkiye (uit gebied de zwarte zee waar ik vandaan kom) http://www.kivilcim.com.tr/turkenstruma ... yli-01.jpg op de salontafel niets want tamer kan daar bij.
ik verander regelmatig van decoratie, nu heb ik alles in barok stijl, dus veel zwart en wit en zilver..... dan haal ik nieuwe kussenhoesjes, vazen en kaarsen etc...en het ziet er allemaal heel anders uit. Onze meubels zijn zwart/grijs en wit dus daar is veel bij te combineren. Hiervoor had ik alles limegroen. Vorige week heb ik een hele grote triplex plaat gehaald en deze behangen met een zwartbarokbehangetje en deze heb ik opgehangen, staat hardstikke leuk Ook heb ik dat behang als parse partout in 2 foto lijsten gebruikt. Zo heb je met een paar aanpassingen een heel ander interieur.
Hier ook veel zwarte en zilveren barok kandelaars, paar barok fotolijstjes, zwarte en witte kaarsen, zwart met grijze barok kussens. Heb ook zwarte en witte meubels dus er kan eigenlijk van alles bij kwa accessoires... Heb twee klimopplantjes en twee van die grote sprietplanten in zilveren potten. Vind zo'n hele grote pot met van die orchideeën heel mooi, die zou ik wel graag willen hebben... (alleen houden die het niet zo lang uit hier denk ik )