Ik zie bijna niks meer!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Veraenroy, 8 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik zie sinds een menutje of 30 heel erg wazig, alsof je nog tranen in je ogen hebt. ik voel me verder prima. Ik heb net de verloskundige gebeld, en volgens haar moet ik in bed gaan liggen, maar ik ben aan't werk dus dat gaat zo makkelijk niet, en ik moet ook nog thuis komen!! Als ik er vannavond nog last van had moest ik haar terug bellen en dan moest ik langskomen. Weet iemand wat dat kan zijn?

2. lara

lara Lid

17 feb 2006
    65
    0
    0
    Schijnt te kunnen gebeuren heb ik in 'Veilig Zwanger' gelezen. Doe maar wat je verloskundige zegt. Ga naar huis, neem een taxi, laat je ophalen, wat dan ook. Je kunt er lang en kort last van hebben. Lekker naar huis meid.

gtjs, lara

3. Niet meer actief

Nou meis, volgens mij moet jij lekker naar huis gaan!!
    Klinkt min of meer als een griepje oid.

Maarre, laat je dan wel ophalen , zelf rijden met wazige oogjes is niet veilig natuurlijk.
    Ik heb wel eens wazige ogen maar dat hoort meer bij de chronische hyperventilatie die ik heb :(

Veiligheid voor alles meid, voor jezelf en je kindje!

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Volgens mij ben ik er al achter wat het probleem is. Het wazig zien is nu weg, en ik heb nu ontzettende hoofdpijn. Volgens mij was dit dus een voorteken van een heftige migraine aanval. Mijn collegatje heeft me net na huis gebracht en ik ga nu lekker in mijn bedje liggen.

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik had het ook eens, het begon aan de zijkant van 1 oog, en langzaam aan kwam het om mijn hele pupil heen zitten, het resulteerde in een vreemde tunnelvisie.
    Het beeld was niet alleen wazig, maar trilde ook, ik vond het heel beangstigend.
    Na een half uur begon het weg te trekken, en kreeg ik er ook een enorme hoofdpijn voor in de plaats. Een collega van me had een keer precies hetzelfde.

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik heb een paar uurtjes in bed gelegen, en het gaat nu een stuk beter gelukkig. ik vond dit echt eng en hoop dit nooit meer mee te maken.

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    He, dat klinkt inderdaad heel eng. Fijn om te horen dat het nu wel beter met je gaat. Maar even rustig aan doen nu he.

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Vera,

Zag je alles met kleine stipjes, net alsof je in een felle lamp had gekeken of een flits van een fototoestel ?

Zo had ik dat steeds met migraine. Ik had dat toen ik de pil nog slikte. Toen ik daarmee stopte en overstapte op Mirena heb ik er gelukkig nooit meer last van gehad, maar eng is het zeker wel !

Beterschap !

Groetjes,
    Nikki F

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Dat klinkt inderdaad als migraine. Vervelend he. Het beste wat je dan volgens mij kunt doen is proberen te slapen. Helpt bij mij tenminste.

10. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    @ NickyF: Nee dat was het niet, het was net alsof je gehuild hebt en je met natte ogen probeert te kijken. Heel raar. Dat had ik nog nooit meegemaakt.
    Het was ook niet dat ik me druk gemaakt had of dat het stressen op het werk was, want het was lekker relaxt gisteren, dus ik snapte er niks van.

xxxx

Deel Deze Pagina