Afnemen bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 8 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo dames,

Ik heb het idee dat mijn bandenpijn aan het afnemen is. Kan dat?
    Ik heb al bijna 1 week tot 1,5 week geen ongie-gevoel meer.
    Is dat normaal of herkent iemand dit?
    Ik ben erg onzeker namelijk. Zoals een aantal van jullie misschien ook wel hebben gelezen heb ik dus een belly talk gehuurd, maar helaas geen hartslagje kunnen vinden. Nu weet ik wel dat dit kan komen omdat het nog redelijk vroeg kan zijn, maar omdat de bandenpijn nu ook spontaan afneemt wordt ik ineens bang...

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik had het ook rond die tijd, dat het ineens verdween. Ik lees van meiden die er lang last van hebben (gehad) ook als ze zo ver zijn als ik nu, maar ik heb echt al weeeeken nergens last meer van.

3. Niet meer actief

Ik had de eerste weken juist bijna geen last van bandenpijn. En als ik een keertje bandenpijn had was dat als ik me omdraaide in bed.
    Ik zou me dus geen zorgen maken als ik jou was.

4. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Bofkont :tongue: Ik heb er zelf wel veel last van en het is tot nu toe niet echt afgenomen. Ik heb wel gehoord dat het afneemt naarmate de zwangerschap vordert omdat je baarmoeder op je bekken komt te rusten. Ik ben echt zo jaloers :D Ik lig er soms echt van wakker!

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Je noemt bandenpijn en ongiegevoel. Ik vind dit 2 verschillende dingen. Mijn ongiegevoel nam ook na een paar weken af, de bandenpijn voelde ik met name bij plotselinge bewegingen, te ver uitrekken, tillen etc. Voelt ook anders aan dan ongipijn wat bij mij een wat zeurderige constante pijn pas..

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :oops: Ik heb mijn vraag denk ik niet goed geformuleerd zie ik nu... hihi
    Ik bedoel dus beide. Voor 'Mijn ongiegevoel...." had ik even 'Ook' moeten plaatsen :)
    Maar aan jullie reacties te lezen is dit dus wel vrij normaal.
    Gelukkig maar! Soms maak ik me écht veel en veel te veel zorgen....

Deel Deze Pagina