Hallo meiden, even een vraagje.. Heb nog kerstzegels van vorig jaar zou ik die dit jaar ook nog mogen gebruiken???? ik hoor het graag groetjes joanita
Ja, die van vorig jaar mag je nog gebruiken. (Hadden zelf ook nog 1 1/2 vel over, dus man had het even opgezocht )
Ik vraag me dat ieder jaar af En op de PostNL website staat natuurlijk niks Bedankt voor de link, Dana!
enne die van 2009 mogen die ook nog? anders hebben mijn ontvangers pech haha had nog een halve vel van 2009 te liggen en heb ik opgemaakt dus
Ja hoor, er staat echt iets op postnl.nl. Gewoon even zoeken op de site PostNL | onefield Bij decemberzegels van vóór 2010 moet je dus bij frankeren.
ideaal heb net ook maar online zegels besteld haha dat doe ik eigenlijk altijd echt makkelijk ik had dit keer geen zegels over vorig jaar wel en die heb ik toen ook gewoon nog geplakt
Ja mag zelfs nog zegels gebruiken vanaf 1974 Da's even omrekenen uiteraard, maar gewoon bijplakken. Vooral door postzegelverzamelaars in het buitenland wordt dit altijd erg gewaardeerd en helemaal ook de kerstzegels aangezien die ook ieder jaar anders zijn.
Ik heb een paar weken terug ook nog zelfs mijn kerstzegels van 2007 opgemaakt, op gewone post en dan bijplakken tot het normale tarief.