@steenbokje, wat sneu voor Elaysa beterschap en ik hoop dat het zo over is. @siertje, gaat snel volgende week alweer een klein beetje aan de slag. @teske, ik ga duimen voor een goede nachtrust. Hier was ik vannacht ook rond half 4 wakker. Wess schreeuwde het uit. Bleek na Lenthe ook hij 2 ontstoken oogjes te hebben. Maar een bikkel als hij is ging hij nadat ik ze had schoongemaakt wel gelijk weer slapen. Nu dus 4 dikke oogjes in huis.
Krijgen we weer een ziekte-ronde? Beterschap voor alle zieke kleintjes! Hier heeft ze wel wat verhoging, maar ik houd het nog even op doorkomende kiezen... Gefeliciteerd! Wat wordt de datum?
17 aug! Dan hebben we straks 2 kindjes heeeeeeeel dicht bij elkaar!! Hij is toch van 1 okt? (Dat scheelt dan 10 dagen.)
Haha jaah. Heel dicht bij elkaar. Haha bijna spannend wie als eerste is. Haha wel echt gek zeg zwanger... Nou kijken hoelang ik mezelf op de been kan houden!
Ooohhhhh wat leuk teske!!! Je kon toch niet wachten met testen? gefeliciteerd! 17 aug 20 aug En siertje wanneer ben jij uitgerekend? Zo leuk al die zwangere gezellige dames Hadden we al een datumplanner gekregen? 😊 Ahhh wat sneu al die zieke kindjes! Beterschap
WHOO WHOO!!!!!!!!!! Gefeliciteerd teske!!!!! Ik ben 11 juni uitgerekend, nmv 17 augustus en teske 20 augustus!! Wat leuk, een forum babyboom . Leuk om straks de buikjes te zien met de date!!! @hier: sinds gister middag hoofdpijn.... Echt lekker drukkend achter m'n ogen . Vandaag maar een dagje lekker rustig aan . @ziekenboeg: hoe gaat het met de zieke kindjes????
Ohh ik lwam steeds maar niet toe aan de datumplanner. Maar hij staat er nu in met nieuwe data. Hopelijk heeft iedereen de nieuwe mail gekregen. Willen jullie even laten weten als je niets hebt ontvangen? Hoe is het met de zieke kindjes? Thijn heel de nacht veel gehoest en gehuild. Was om 07.00 huilend wakker. Speentje en weer veerder slapen. Om 07.30 zelfde verhaal. Maar slaapt nu nog. Laat hem maar even lekker. Siertje fijn vandaag even een rustige dag. Ik heb trouwens besloten dit keer niet mee te doen met mvm. Te veel gedoe. En weet echt dat het een heel goed doel is. Maar mijn doel deze zwangerschap is om meer te gaan genieten van zwanger zijn dan de vorige keer!
Ik hoop dat mijn buikje dan nog niet te zien is... @teske, MvM heb ik me nu ook nog niet voor opgegeven. Ik weet nog niet of ik dat wel wil, maar dan met name ivm misselijkheid. Ik merk wel dat ik nu vrij onzeker ben, omdat ik nog niet misselijk ben! Zo stom! Ik moet er juist van genieten!
Is niet stom hoor nmv!!! Ik was/ben ook onzeker doordat deze zwangerschap compleet anders verloopt en aanvoelt als bij Femke. Is nu lastig genieten voor je, dat is niet gek in dit termijn. Het is nu wachten tot de eerste echo... En echt, geen enkele zwangerschap is het zelfde!
Hahhaah ohhh daar kijk ik nog niet naar uit Siertje! Thijn ziek. Gistermiddag 39 koorts. Nu om de zoveel uur wakker. Hoesten en kreunen. Arme jongen.
Straks weer naar de aannemer om de koop-aannemingsovereenkomst te tekenen! Moest nog snel oppas regelen, was niet makkelijk... Ze gaat zo naar een vriendin van mij, alleen heeft zij een zoontje van 2 waar mijn dochter niet blij mee is. Hij wil altijd kusjes en knuffels geven en komt heel enthousiast naar haar toe, dat wil ze niet... Dus ben benieuwd hoe dat gaat! Duimen jullie mee dat het goed gaat?
Ben aan het duimen nmv!!! En leuk, officieel tekenen!!! @planner: heb hem ontvangen, moet nog even met Sietse overleggen .