Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @anouk: klopt. Een vriendin van me heeft hem staan en gebruikt hem nu nog niet dus we mochten hem even uitproberen. Vond het tien keer niks :). Femke zat er zo in opgepropt! Kon haar handjes enz niet bewegen door dat blok voor d'r buikje. Vond het er erg zielig uitzien :). Vandaar de keuze voor een maxicosie.
    Hihihi! Altijd spannend als iemand, redelijk nieuw, op gaat passen. Fijn dat het zo goed is gegaan!

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Niet al te best.
    Thijn nog steeds ziek. Inmiddels ook diarree.
    Arme jongen komt nauwelijks aan slapen toe.

Zelf koorts, spierpijn, misselijk en ontzettend hoesten. Pff hoop toch snel weer beter te zijn.

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je alweer wat beter teske? Er heerst bij ons een gemene virus veel kinderen waren in mn klas ziek.

Siertje: hihi het enige wat mn man uitmaakte was de prijs ;) ik heb er een hoes omheen en de stoelkleur is nog amper te zien :$ . Ze groeien echt hard he? Niet bij te houden soms.

spannend anouk maar wel fijn dat je een oppasmeisje hebt. Ook voor 's avonds.

Vandaag naar de kerstmarkt geweest met ons gezinnetje. Was erg gezellig. Voor kids waren er draaimolens. Kyan kon er ook in 1 nou hij vond het geweldig. Werd boos toen hij eruit moest haha
    Er was alleen nergens echt plak om de luiers te verschonen komen we in een kerk om te kijken is zn broek nat. Dus in de kerk luier verschoond :$ het was of daar of buiten of nat laten willen we wegrijden (omdat kyan boos aan het worden was omdat hij de trap niet mocht opklimmen) zit er touw tussen het voorwiel van de buggy. Godzijdank kreeg ik het eruit anders werd het nog lastig want we konden niet rijden.

Goede nacht allen! Hier morgen edn relaxdagje inlassen zin in

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @teske: klinkt niet al te best... Beterschap!!!

@maggie: leuk! Zag het filmpje op Facebook voorbij komen. Echt TE schattig!!!

@hier: even ego en een buik-spam-foto :D. Heb wel wat last van m'n darmen, maar krijg echt al een mega buik voor 14 weken hahahah! Soms vragen mensen: het is er toch echt wel een hè? :D.

Slaap lekker allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      1
  5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siertje je hebt inderdaad al een mooie buik :D nu kan iedereen goed zien dat je nog zo'n leuk klein hummeltje krijgt hihi

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihihi! Nee, verbergen zit er niet meer in :D. Hoeft ook niet hoor want ik ben er trots op!

Hoe heeft iederen geslapen? Hier niet super. Moest om vier uur plassen en lag daarna wakker omdat Femke aan het hoesten was, had het warm, had honger (maar weiger nog toe te geven aan nachtelijke vreetbuien want dan is echt het einde zoek). Uiteindelijk Femke hoestdrank gegeven, in onze kamer de deur naar buiten opengedaan en met een knorrende maag in slaap gevallen. Hadden gister met Femke afgesproken dat ze door moest slapen tot half negen. Hahahah! Kwart over acht werd ze wakker en nu ligt ze lekker te kletsen in d'r bedje :D. Zo maar eruit. Wie had dat gedacht... Half negen je bed uit is uitslapen geworden :D.

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohhh ben stiekem erg jaloers op al die uitslapers!! Hier altijd erg vroeg nog steeds..... vanmorgen 4.30 kunnen rekken tot 5 uur maar toen werd hij echt heel boos dus fles gegeven nou ja ml maar weer eens een keertje. Dat vroeg wakker worden is op drukkere dagen nog erger op rustigere dagen meestal 6 uur ;)

Pffff chloë is chagerijnig!!!!! Niets is goed bij alles schreeuwen ruzie maken en bovenal niet luisteren!!! Grrr wordt er gek van. Ze is heel erg moe en waarschijnlijk waren de laatste dagen beetje te veel voor dr. Ben benieuwd wat deze dag brengen zal...

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Succes vandaag dan maar :D. Normaal gesproken is ze rond zeven uur wakker. Dit is voor ons ook een grote uitzondering. Maar vind zeven uur prima, zeker in vergelijking met vijf uur :).

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Sterkte vandaag Maggie.

Hier hele nacht liggen hoesten en Thijn ook. Blegh niets aan. Lig nu op de bank. Niks doen. Thijn speelt gelukkig wel weer vrolijk.
    Poeh heb al een paar keer gedacht mk te krijgen zo veel last van mn buik. Maar dan blijkt het gewoon door de griep.

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ps mooi buikje al siertje!

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Nou hier ook een drama nacht. Wess wilde niet slapen om half 2. Ml heeft hem toen maar de fles gegeven... Sta ik zoooo niet achter grrrr. Zo help je het (naar mijn idee) alleen maar in de hand dat hij de volgende keer ook weer een fles wil midden in de nacht.
    Vervolgens lig ik de hele nacht te hoesten ( zoals elke nacht de laatste dagen) dus heb chronisch slaap te kort zeker met die ellenlange durende verkoudheid. Zegt ml met zo'n ondertoon zal ik dan maar op de bank gaan liggen.....grrrrrr nee ik ga zelf wel heb ik toen boos gezegd. Vervolgens 1.5 uur wakker gelegen komt ml naar beneden stampen omdat Wess weer huild (half 7) hij komt zijn ochtend fles halen.
    Ik maar weer boven liggen. Wess om half 9 wakker en wie kan eruit??? Grrrrr en hij heeft de laatste 3 zondagen al uit mogen slapen. Ik had gehoopt dat hij zo sociaal was geweest en mij na het bank avontuur wel uit had willen laten slapen. Mannen. Grrrr. Nou dan ga ik misschien vanmiddag maar.

Siertje wat een mooi buikje zeg!!! Je gaat het echt zien nu. Niet meer te ontkennen.

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dat zijn dan echt je darmen teske... Heb in het begin ook van die goede soort van ongi buikpijn gehad. Doe maar rustig aan vandaag. Fijn dat thijn weer een beetje opknapt!

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    :D. Ik voel je frustratie Anouk.... Succes vandaag en vanmiddag lekker terug kruipen hoor!!!

Hoop dat dit virus mij bespaard gaat blijven. Al ben ik bang van niet aangezien Femke ook weer aan het hoesten is en er ook schor van is geworden :).

14. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Heel herkenbaar Anouk die frustratie.
    Sterkte vandaag.

15. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh die mannen soms! Vanmiddag maar lekker naar bed als het kan

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Grrrr hij ligt gewoon nog op bed.

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Echt?????? Had Sietse er al lang uitgeschopt :D. Of de seur naar achter "perongelijk" open laten staan zodat Femke daar heen kan lopen :D 😈

18. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    En tot hoelaat heeft je man geslapen? Zondag is de uitslaapdag van ml en zaterdag van mij. Maar ik maak hem altijd rond 10.30 of 11.00 uur wakker als hij nog slaapt :):p

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Uiteindelijk tot 11.15u. Ik gooi het er maar op dat hij iedere ochtend om 5 uur op moet en deze week is wess een slechte slaper snachts. Dus hij heeft een slechte week. Maar alles van vannacht bij elkaar opgeteld zorgde er even voor dat het bommetje ontplofte bij mij hihi.

Maar als goedmakertje vanmiddag een kerstboom gekocht en ik mocht dit jaar een nieuw kleurtje ballen etc kiezen dus wel weer lief.
    We gaan voor wit met paars.

20. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Zo wat hebben jullie weer veel gekletst zeg! Hoop dat ik niks vergeet met reageren hihi

@date; sorry ben helemaal vergeten in te vullen, maar zag dat jullie op 8 maart uitkwamen. Dan vul die maar in is prima hoor.

@siertje; leuke foto! en een flink buikje al, leuk hoor! valt wel niks te verbergen mocht je dat willen haha ;)

@teske; beterschap zo te zien blijf je een beetje ziekerig, het heerst wel maar blijft vervelend natuurlijk.

@maggie; ik ben ook mega jaloers op die uitslapers hier, kan het me niet eens voorstellen. Hier is het altijd 5 uur hooguit half 6. Zelfs op zondag ;) (niet dat elaysa snapt wanneer het welke dag is, maar toch!)

@anouk; balen van je mannetje maar wel leuk van de kerstboom dan. Ik heb al 5 jaar dezelfde ballen, bevalt me nog prima haha.

@ziekenboeg; Elaysa is weer helemaal beter. Ze had een hele week niet gelopen of gesproken maar nu loopt ze weer als een raket(je) en het woordje papa hoor ik ook weer non stop.

Ze zegt trouwens ook weer een nieuw woord, namelijk koek! En ze kan vanuit zit nu zelf opstaan zonder steun. Ook is mijn lieve muisje veranderd in een enorme kattenkop :$ Ze heeft zo weinig geduld! En als iets niet naar haar zin gaat, dan slaat ze gewoon alles de grond op en gilt er ook bij. Echt pure gif gilletjes. Kan er meestal wel om lachen maar er zitten dagen tussen dat ik denk nou nou! Wat ik wel vervelend vind is dat ze zichzelf pijn doet als ze boos is. Weet niet of dat bij 1 van jullie ook al bekend is? Maar als ze dus boos is dan slaat ze zich met haar hoofd op de tafel/grond/tegen het bed aan of met haar handen op haar eigen hoofd slaan. En roept daarbij ook auw :(
    En als je haar vast hebt en past niet op dan heb je zo een kopstoot of een slag in je gezicht te pakken. Vind het nu ook nog lastig om te straffen maar er zit geen dag meer tussen dat ze de hele dag lief is. Elke dag moet ik haar wel een keer streng toe spreken en word er hier gegild en keihard gehuild. Buren moeten ook denken ;)

Nou denk dat ik wel zo'n beetje alles heb gehad.. ohh en gisteren ben ik met mijn man naar Keulen geweest, naar de kerstmarkt. Was echt leuk en we zijn ook in de Dom geweest. Heel mooi om te zien.

Deel Deze Pagina