Dat is dan wel weer lief anouk hihi Fijn dat ze weer beter is steenbokje! Kyan is altijd vroeg wakker moet er wel bijzeggen dat ik snel beneden een fles maak, hem de fles geef terwijl hij nog in bed ligt (ook geen licht aan) en daarna slaapt hij nog wel even weer verder. Ik alleen niet meer..... Kyan ligt er al sinds 18.15 in en Chloë vanaf 18.30 . Zoooo hier een draak vandaag en brutaal niet normaal!! Schreeuwen! Vreselijk! Tijdens het eten heb ik haar in de hoek gezet. Ik houd er niet van maar echt zo brutaal tegen me aan het praten daar ben ik niet van gediend. Waar dat toch vandaan komt? Fase fase fase fase fase fase fase fase fase hmmm ik hoop het! Soms ben ik zo bang dat het gewoon haar karakter is en dat het blijft maar ze kan ook echt heel lief zijn. Ze is altijd al wel gevoelig geweest voor onrust en vermoeidheid dus dat speelt ook wel mee. Leuk is wat anders! Het scheelt dat ik nu maar 2 dagen hoef te werken kunnen ze even bijtanken. Ze zijn allebei echt wel stuk na 3 dagen opvang/oppas. ik moet vanaf augustus weer elke week 3 dagen werken (geen zin in trouwens) ben benieuwd hoe dat zal gaan maar goed duurt nog even zijn ze ook weer wat ouder. Denk dat ik lekker op tijd naar bed ga want het zal wel vroeg worden zo'n gevoel heb ik....
@steenbokje: fijn dat ze weer beter is! Ik herken het niet, dat "pijn" doen als ze boos is. Nu is Femke ook (nog) niet boos geworden of zo iets, dus ik weet niet hoe ze zou zijn dan . @magie: is hier ook altijd vermoeiend, de dagen naar de opvang. Normaal gaat ze twee dagen, woensdag en donderdag, maar deze week ging ze ook dinsdag. Nou, dan is ze vrijdag echt beduidend moeier . Waarom moet je in augustus weer meer gaan werken? Ivm ouderschapsverlof? @hier: lekker daggie gehad. Begin van de middag ff snel boodschapjes gedaan en daarna naar de eerste verjaardag van de dochter van vrienden geweest. Ze vierde het op dezelfde locatie als wij, ideaal! Femke heeft zich goed vermaakt en lekker gespeeld. Heb het idee dat er weer een groeispurt in m'n buik plaats vind. Darmen zijn weer van slag, lichte "buikpijn" en ENORME honger . Vanaaf maar weer lekker vroeg naar bed
Hoi dames, ik lees wel regelmatig mee maar heb even niet de puf om te reageren... Ik heb een drukke en chaotische week achter de rug en ben ontzettend moe. Ik slaap als een blok, maar altijd energie te weinig... Vandaag zou ik niets doen en bijtanken, dus heb 3 ladingen was weggewerkt, kerstboom opgetuigd (wat eigenlijk mijn man zou doen!), gestofzuigd, opgeruimd...
Hahahah!!!! Lekker bijgetankt dus nmv ! Geeft toch niet. Je lijf en hoofd zijn nu even druk bezig met iets anders . Neem je tijd, zorg goed voor jezelf en laat af en toe even weten of alles goed gaat. Hele dikke knuffel!!! @anouk: geweldige plek voor je boom!!!! Slaap lekker allemaal!!! Xxx
Hopelijk kun je komende week een beetje rustig aan doen nmv? Je man nog heel druk? Of is hij nu weer wat meer op tijd thuis? Steenbokje fijn dat Elaysa weer beter is. Thijn gelukkig een goede nacht. Heeft zich niet wakker gehoest. Erg fijn natuurlijk. Zelf heb ik me toch maar ziek gemeld. Hoop morgen weer aan het werk te kunnen. Maar nu nog koorts en veel hoesten.
die ziektekiemen willen niet echt weg bij jullie geloof ik teske... Beterschap!! Goed dat je je ziek hebt gemeld. Zeker nu met een kleintje in je buik . Rustig aan een zorg goed voor jezelf! @hier: vandaag word tussen 8:30 en 21:30 Femke haar nieuwe autostoel bezorgd... Dat noem ik nog eens "je zelf indekken". Nou, ga er vanmiddag gewoon lekker ff uit hoor!!
Ik was al benieuwd wat je had bestelt siertje. Ik heb vorige week gewoon niet goed uitgeziekt en nu dus dubbel zo hart. Pff. Ik mag me van mijn leidinggevende van de ene locatie noet eerder beter melden dan dat ik weer beter ben. En de andere wil het liefst dat ik morgen weer werk! Vorige zwangerschap had ik dit ook in het begin, zware griep. Blijkbaar erg gevoelig voor in het begin van de zwangerschap.
Heb ik ook gehad toen ik net zwanger was van elaysa. Flink de griep gehad en daarbij natuurlijk heel erg moe en misselijk. Gewoon even lekker uitzieken. Ziek is ziek en met eerder gaan werken heb je alleen jezelf en waarschijnlijk nog een paar andere collega's aangezien je ze dan aansteekt je weerstand is nu gewoon lager dus je lichaam moet extra hard aan het werk. Rust is de remedie. Beterschap!
Bedankt dames! Ik zal proberen komende week wat meer te reageren, dit werkt soms ook ontspannend... @alle zieken: Beterschap! Ik heb vandaag nog een wat drukkere dag, maar de rest van de week valt wel mee! Hopelijk kan ik nu dus wel wat rust nemen. Het enige wat erg lastig is, is dat mijn dochter nu slecht slaapt 's nachts dankzij doorkomende kiezen. Mijn man heeft het wel wat rustiger op het werk, hij is nu bijna elke avond rond 6en thuis. Maar dat is dan maar een uurtje hulp op een dag, dat helpt dus ook niet altijd... @hier, straks naar het cb voor de (voorlopig laatste!) prikken. Ben er wel een beetje bang voor, dit schijnen de prikjes te zijn waar ze het meest last van hebben... En aangezien ze altijd reageert op de prikken, zal dat nu wel niet anders zijn. En het gaat al zo geweldig door die kiezen! En zit er rond deze tijd eigenlijk ook een sprongetje? Ze is al anderhalve week mij aan het uittesten met driftbuien, zeuren, piepen en huilen. Ik weet niet of ik een 3dubbele aanval aan kan...
Nvm ik denk inderdaad dat 14 maanden weer zo'n gezellige fase of sprong heeft. Hier ook een draakje. Echt boeven gedrag en oost indisch doof. Driftbuien tot met!
Hier bestaan die driftbuien meestal uit plat op de grond heel hard gillen/huilen! Ik dacht dat dit alleen gebeurde in de peuterpuberteit en dan het liefst midden in een winkel... En als ik haar iets verbiedt, slaat ze er nog even boos tegen aan. Dat is bij sommige breekbare dingen niet handig (of dieren).
Volgens mij hebben wij 2 dezelfde meisjes. Vooral na slaan is erg populair. Hier is het ook op de grond heel hard huilen en als het even kan slaat ze haar hoofd tegen de grond met een zeer boze grom erbij. Ze doet het niet heel hard maar genoeg voor een dramatisch effect.
@teske: je hebt een veel lagere weerstand als je zwanger bent. Wondjes helen ook een stuk minder snel. Alles gaat naar die kleine toe . @nmv: ook al is het maar een uurtje, wel fijn dat ie er dan is toch? Ik kijk wel eens uit naar het moment dat Sietse thuis komt hoor. Hij is rond kwart voor zeven thuis en half acht gaat Femke naar bed. Is maar drie kwartier, maar zo fijn dat ie er is . @hier: Femke is ook niet lekker... Ze heeft geen koorts, maar is hangerig en eet weer een heel stuk minder en hoest veel. Vanochtend gaf ik haar kiwi, ginge er met smaak in, maar kwam er 15 sec na d'r laatste hap, met een rot vaart weer uit... Daarna een halve banaan erin gekregen. Net wel een klein broodje en weer een halve banaan gegeten. Nu al weer in bed... Hopelijk zet het niet door en blijft het hierbij...
De prikken weer gehad! Wist alleen niet dat er 1 in de arm ging... Ze was al aan het gillen toen ze die man alleen maar zag, toen waren we nét binnen! Hij vroeg of ze al langs de tafel kon lopen, terwijl ze vlak daarvoor los liep! Blinde kip!
Hahah nee dat heeft ze nog nooi gedaan, moet ik me nu zorgen maken meneer. Haha sorry ben soms echt van de flauwe antwoorden. Wij mogen in januari voor voorlopig de laatste prikjes. Hopelijk valt het mee!