Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje nmv! Dat is zeker schrikken! Hopelijk houdt hij er niets aan over!

Mijn vader heeft al een hele tijd last van zijn keel. Longontsteking gehad 2x antibiotica maar helpt niets. Dokter vertrouwd het niet helemaal en heeft hem doorgestuurd naar het ziekenhuis! Kreeg meteen flashback van mijn moeder vorige jaar :$:( hopelijk is het. Niets ernstig!

Zo dat is zeker rood siertje! Tanden kan heel goed! Chloë heeft in de winter ook altijd rode wangen (niet zooo rood hihi) maar dat komt van de kou. Helemaal schraal. Bepanthenzalf helpt erg goed! Leuke schoentjes trouwens!

Vanavond erg geschrokken! We waren aan het spelen blokken. Kyan had zoals altijd wat in z'n mond alleen nu viel hij voorover. Bloeden niet normaal! Hij had echt veel pijn. Zo zielig. Hij heeft rondom z'n voortanden het helemaal kapot. Hopelijk niet z'n tand zelf aandeel worden ze misschien grijs 😔

Barry heeft morgen een heel belangrijk gesprek op z'n werk! Pfff al weken zijn we hiermee bezig gissen over wat er gezegd gaat worden en wat er gedaan moet worden. Barry is er ook mega onrustig van. Oohhhh als het maar positief is! Gaat namelijk over z'n ouders en verdere verloop op bedrijf heeeeeeeel kort gezegd (loopt niet goed zeg maar........) het kan kerst met z'n familie zeker beïnvloeden! :( nou duimen dat het maar goed gaat!

Beterschap voor alle zieken! Hopelijk wordt het een rustige nacht voor ons allen!

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv wat schrikken zeg. Hopelijk houd hij er weinig aan over.

Maggie, ja snap dat dat dan extra spannend is als de klachten overeen komen. Hopelijk valt het mee.
    En hopelijk gaat Barry zn gesprek goed.

Ik kruip in bed. Hopelijk morgen weer wat beter.

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @nmv: jeetje meis! Dat is schrikken!!! Wat goed dat hij zelf het heft in handen heeft genomen!!! Hopelijk valt de schade mee en knapt hij snel weer op.

@maggie: oei! Schrikken is dat! Mocht het zo zijn dat de zenuw is beschadigd en het tandje grijs word, heeft dat geen invloed op z'n volwassen tand. (Ben tandartsassistente geweest ;))
    Spannend dat gesprek! Ga duimen voor goed nieuws.

@hier: kerstkaarten zijn geschreven. Wat een klus is dat toch altijd weer. Maar dit jaar heeft zelfs Sietse een deel op zich genomen! Ik ben altijd wel van een kort tekstje, maar hij is van de namen erin en klaar hahahah! Hij heeft zijn fam mogen doen en de gene die wat verder van ons af staan en ik de rest :D. Hebben dit jaar ook wel weer wat geschrapt hoor. Vind het best prijzig worden als ik heel eerlijk ben. Kaarten vallen nog wel mee, maar die zegels :$!

Nou, slaap lekker allemaal e tot morgen!!!!

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nvm dat is schrikken!

Maggie hopelijk komt het goed met de tandjes en Barrys gesprek.

Mijn man heeft vandaag ook belangrijk gesprek met evt loonsverhoging en stijging in functie.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!

Jij ook succes vandaag steenbokje!

@hier: lekker geslapen. Femke ook en gelukkig zag ze er iets beter uit als gister. Heb haar wel naar de opvang gebracht. Normaal gaat ze al gelijk spelen en is ze weg, maar nu bleef ze aan me plakken... Zo niet Femke... Hopelijk gaat het goed, anders haal ik haar weer op.

Fijne dag allemaal!

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Veel succes voor die mannen en hun belangrijke gesprekken vandaag! Hopelijk goed nieuws...

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even ego sorry barry had om 10.00 uur gesprek maar heb nog niets gehoord :(

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dus nou zit jij nog in spanning? Hmmm....

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    He balen Maggie. Hopelijk hoor je snel iets.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ook ik duim voor goed nieuws voor beide.
    Sortie dames heb momenteel niet de puf om veel te reageren. Nog steeds zwaar verkouden, totaal geen fut en 2 kids die overdag veel aandacht eisen.

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    En? Al wat gehoor dames?????

@anouk: geeft toch niet!!! We zitten allemaal een beetje in de lappenmand geloof ik. Rustig aan en ziek ff goed uit.

@hier: pffff drukke dag. Tot half twee gewerkt, daarna hypotheek gesprek gehad, boodschappen gedaan, even wat eten en zo Femke ophalen. Ze belde dat ze 38,8 heeft en echt niet lekker is...

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Siertje Hoe is het nu met Femke?

Beterschap voor jou ook anouk. Hopen op een goede nacht.

Ik lig er hier ook alweer in. Zo even tv kijken en dan lekker slapen hopelijk.

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @teske: heb de huisarts even gebeld aangezien er het RS virus heerst op de opvang. Mocht even langskomen. Alles is ok! Longetjes, oortjes en keeltje nagekeken. Ook heeft ze weet super goed gegeten vanaaf. Ze zag er ook een stuk minder ziek uit als gister terwijl ze wel meer koorts had... Beetje raar, maar goed. Morgen ochtend even aankijken hoe ze wakker word. Als ze net zo is als vanochtend mogen we haar gewoon brengen en bellen ze als het niet gaat.

Hoe gaat het met jou? Slaap lekker zo, hoop dat je snel op gaat knappen.

Hoe gingen de gesprekken bij de heren?

14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rond 14.30 eindelijk ml gesproken. Hij was niet erg blij. De gesprekken bij de accountant waren eigenlijk wel redelijk goed gegaan. Daarna gesprek met z'n moeder gehad. Dat ging minder goed. Z'n moeder moest ook erg huilen. Waar het eigenlijk om draait dat zijn zus vreselijk wordt voorgetrokken (financieel voornamelijk. Zo kreeg zij een grote bijdrage en ml niet). Vandaag gaf ze aan dat het komt omdat ml meer toekomst heeft dan haar en ze daardoor zus dus wil helpen. Maar moet ml 'gestraft' worden omdat zij verkeerde keuzes maakt? Z'n moeder gaf aan dat ml het ooit wel zal begrijpen als het bij ons ook zo zal zijn. Maar je moet je kinderen toch gelijk behandelen ondanks de keuzes die ze maken? Je kunt misschien wat meer helpen waar nodig is of misschien af en toe wat meer geven maar verder toch zo gelijk mogelijk?
    Hopelijk is het verhaal een beetje te begrijpen.... Ml komt nu net terug van z'n moeder ben benieuwd

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Lastige situatie zeg Maggie.
    Mijn schoonouders doen het heel anders idd. Als zij vl geld geven ergens voor dan krijgt zijn broer dat ook en andersom.
    Mijn ouders doen dat ook, maar hebben minder geld dus gebeurd niet zo vaak;)!
    Lastige situatie... Ik begrijp wel dat ze zijn zus willen helpen, maar snap ook dat het voor barry oneerlijk voelt zo.

16. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff is echt lastig! Sm heeft net ook niet eens ontkend dat z'n zus meer strepen voorheeft.... Het probleem is dat het geld om veeeeeel geld gaat 4 nullen zeg maar 😓 en dan willen ze ook nog geld hebben vanuit de zaak omdat het aan hun kant niet goed gaat.... Ik ben benieuwd hoe dit verder afloopt want er moetnog steeds wat opgelost worden..... Families soms...

Hopelijk is Femke snel weer beter!

En steenbokje? Heeft jou man goed gesprek gehad?

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Lastige situatie maggie, nu vind ik het vervelend om te zeggen maar remy heeft wel goed nieuws gehad hij krijgt de functie gaat 1 loonschaal en 1 periodiek omhoog en krijgt in januari het hele bedrag wat hij het afgelopen half jaar aan loon heeft misgelopen terug ter compensatie.

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Gefeliciteerd Steenbokje! :)

En is een erg lastige situatie maggie. Bij mijn schoonmoeder gebeurde er iets vergelijkbaars, maar dan na de dood van haar vader (moeder leeft nog). Daardoor spreekt bijna de hele familie 1 zus nooit meer... Mijn schoonmoeder vindt dit nog steeds erg lastig, maar heeft 'de strijd' inmiddels wel opgegeven en spreekt haar ook zo goed als nooit meer.

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Steenbokje. Fijn dat jouw man goed nieuws hewft gehad. Gefeliciteerd!!

Lastig hoor Maggie. Geld kan soms voor vervelende situaties zorgen.

Zo al een uur aan het proberen om te slapen. Wn telkens als ik bijna slaap hoest ik mezelf weer wakker. Overdag echt last van slijm. Maar 's avonds ineens echt hele nare kriebelhoest. Blijf maar hoesten.

20. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn nieuws steenbokje!! Tuurlijk moet je dat gewoon zeggen os toch goed nieuws!

Weet je bij onze situatie is geld niet het ergste maar dat je ziet dat je eigen zus constant wordt voorgetrokken is veel vervelender en vooral zeggen dat ze iedereen gelijk behandeld.... Hopelijk wordt de sfeer voor de kids en ons niet vervelend. Wij komen er ook wel zonder hulp :D ach en het belangrijkste hebben we al dat is elkaar en de kids daar kan geld niet tegen op!

Hopelijk lig je nu al lang in dromenland teske! Beetje extra energie opdoen kan vast geen kwaad. Vervelend die hoest!

Ik ga zoals altijd weer veel te laat naar bed. Slaapje allen!

Deel Deze Pagina