@steenbokje: wat een goed nieuws! Gefeliciteerd . @maggie: pffff... Wat een lastige kwestie... Als ik het heel zwart wit zie en misschien ook heel bot, komt het er op neer dat: de zus belabberde keuzes maakt, daardoor financieel minder goed zit, daardoor extra geld van ouders krijgt en nu ook geld uit het bedrijf wilt halen????? Lijkt me niet echt een goed plan. Ze trekt alles en iedereen dus leeg????? Dat ze wat meer toegestopt krijgt, tot daar aan toe, maar het gaat best ver naar mijn idee. Snap dat je man er niet blij mee is... Hoop dat het goed word opgelost en je ouders niet hun bedrijf naar de filestijnen laten helpen... @hier: knie is gaat, lijf is gaar, hoofd is gaar dus nu echt slapen. Truste allemaal!
@maggie: sorry als ik te bot en kort door de bocht ben!!!! Hoop dat ik het verkeerd heb begrepen en ik er dus helemaal naast zit .
Goedemorgen! Hoe heeft iedereen geslapen? Hier ging de nacht goed. Femke heeft nu geen koorts dus heb haar naar de opvang gebracht. Heb haar er, voor het eerst, huilend achter gelaten.... Heb zin om ook een potje te janken . Hopelijk gaat het goed met haar, anders haal ik haar gewoon weer op .
Hier een belabberde nacht, van 12 tot half 3 bezig geweest met een klein meisje met kiespijn! Dentinox en zetpil hielpen niks...
Ook een belabberde nacht gehad. Hele nacht liggen hoesten. Thijn en ik gaan morgen even onze longen laten luisteren.
Ahhhh!!!! Verder kan je ook niet zo veel nmv... Hopelijk komen ze snel door. Nou, ik ben verstandig en thuis. Heb vanochtend gewerkt, maar gister was teveel dus nu even rust. .
Hoop dat de kies snel door is. Is niet leuk. Hier ook alweer gezever en zure luiers dus ook wij gaan weer aan de "tand" gevoeld worden vrees ik. Siertje fijn dat het beter gaat met femke. Vandaag ff lekker uitrusten. Teske. Ben benieuwd wat de ha zegt over jou en thijn. Maggie. Wat een lastige situatie zeg. Volgens mij heb ik het verhaal ook begrepen zoals siertje. Hoop dat het allemaal mee gaat vallen maar kan me de frustratie goed voorstellen. steenbokje wat goed van je man zeg!! Dat is nog eens een meevaller zo op het einde van het jaar.
Ja hoor.... Daar zijn ze.... De waterlanders en hormonen..... Femke wilde niet eten en werd ineens zooooo onzeker en emotioneel. Heb m'n man gebeld die een etentje van z'n werk heeft. Wist even niet meer wat ik moest doen. Kan ook alleen nog maar huilen.... Heb totaal geen honger maar ga zo toch maar even wat eten en dan lekker de bank op met een filmpje en cashuwnootjes .
Hahah nou die van mij komen dit keer extreem vroeg om de hoek kijken. Net al aan het huilen om het nieuws. Dat wordt nog wat. Had ik met Thijn helemaal niet. Succes nog even siertje!!
Ik zie nu oas dat wij precies 10 weken schelen teske . Heb net even ongegeneerd zitten janken hahahah en de druk is er weer af . Had dat, zo ver ik me kan herinneren, ook niet zo heftig bij Femke.
Heerlijk die tranen hihi als het maar oplucht Ahhhhh die tanden! Hopelijk vannacht betere nacht! Hopelijk zijn jullie longen schoon! Misschien een speciaal drankje ofzo voor het hoesten? Siertje: redelijk goed samengevat. Hihi Oud en nieuw: jullie nog leuke plannen? Wij gaan normaal naar vrienden in Breda. Maar we hoorden dat zij een ander stel hadden uitgenodigd. We mochten ook wel komen maar eerlijk gezegd heb ik daar geen zin in. Het is al druk genoeg en wij kennen die anderen ook totaal niet. Dus gaan niet. Maar wat nu? Ik hoor net schoonzusje haar kleine van 1,5 bij moeder ml brengt zodat zij lekker kunnen feesten. Hmmmm dat zal ik nooit kunnen doen maar goed ieder z'n ding. Het blijft wel lastig met kids en oud en nieuw maar ook wel weer erg gezellig
@maggie: gelukkig . Las het terug en was even bang dat ik iets te kort door de bocht was... @oud en nieuw: wij gaan, zoals elk jaar, naar vrienden in Waddinxveen en Femke gaat gezellig mee. Hun dochtertje is jarig de 31e dus we vieren het dan ook. Gaan wel in de nacht weer naar huis, slaap liever in m'n eigen bedje . Persoonlijk zou ik er ook niet voor kiezen om Femke naar m'n moeder of schoonmoeder te brengen om zo te kunnen feesten. Hihihi denk dat mijn moeder er niet eens mee akkoord gaat .
Hihi waterlanders heb het bij Wess ook meer gehad dan bij Lenthe, iets van een tweede kind??? Hier gaan we naar vrienden in Gennep. Ieder jaar om en om. Vorig jaar waren ze bij ons en nu dus weer daar. Gezellig eten en keuvelen. En voor Lenthe ook leuk want ze hebben ook een dochtertje van lenthes leeftijd.
Wij hebben nog niet besproken wat we gaan doen met oud en nieuw. Vorig jaar hebben we onze dochter bij mijn schoonouders gebracht. Ze sliep dan in de kinderwagen onderaan de trap en mijn schoonouders gewoon in hun bed. Zo konden ze haar wel horen als ze wakker werd, maar konden we haar ook heel makkelijk weer ophalen als we naar huis wilden. Was eigenlijk wel handig, aangezien mijn schoonouders niet van vuurwerk enzo houden, dus die liggen altijd om 5 over 12 in bed... @Anouk, ik had het al eerder willen zeggen, maar nooit gedaan... Nu dan toch maar: ik vind de naam van jouw dochter echt zoooo mooi! (Ik ben aan het rondkijken voor een naam voor de baby. ) Maar helaas is dat voor ons geen optie... Het zou hier heel raar overkomen, wij wonen namelijk in het gebied dat zo heet!
Dankje nmv, vinden het zelf ook een prachtige naam . Mijn man heeft hem bedacht. Via voornamen databank gekeken en hij komt ook maar 200 keer voor in nl. Ik wist niet dat er een gebied in nl is dat Lenthe heet. Grappig.