Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat voor maat is het maggie?

Nmv veel plz.

2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is een shirt van esprit volgens mij maat s. Als je het draagt zie je de gaatjes niet. Ik dacht namelijk dat het shirt zo goed als nieuw was nooit geweten dat er gaatjes zaten..... Ik heb een foto richting licht gemaakt zodat je de gaatjes kan zien.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24 KB
      Weergaven:
      2
  3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    En de andere foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,8 KB
      Weergaven:
      1
  4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Maatje s pas ik niet... :)
    Tot nu toe geen last van misselijkheid, maar weet niet hoe dat gaat bij het eten. Ik moet zo wel wat eten, anders krijg ik last van mijn maag... Maar even kijken wat ik kan opscharrelen!

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Dat is mijn maat. Wat wil je we voor hebben Maggie? Mooi shirt. Leuke kleur. Denk dat ik de gaatjes wel overleef.

Nmv gelukkig nu nog niet misselijk. Hopelijk valt het mee met eten.

Wij hebben heerlijk gewandeld en daarna lekker bitterballen gegeten.

Net bizar nieuws via fb. De vriend van een van mijn vk, is afgelopen nacht in zijn slaap overleden. Geheel plotseling. Echt heel bizar. Best wel van geschrokken, zij is een jaar jonger dan ik.

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Zo heftig zeg! Zoiets zie je toch niet aankomen :$

We zijn vanmiddag naar ballorig geweest, zo leuk gespeeld haha waren zelf ook weer even kind ;) ze heeft meer door heel ballorig gelopen dan dat ze speelde haha. Daarna boodschappen gedaan, alles voor de kerst in huis gehaald. Mijn menu is samengesteld, nu nog hopen dat het lukt.

Mijn man vertelde me gisteren wat mijn verjaardagscadeau zal zijn. Ik mag een cursus gelnagels zetten gaan doen :D
    Doe het al een tijdje zelf maar natuurlijk geen opleiding meer voor de hobby. Vind het zo'n gaaf cadeau! Ben ik straks gewoon gecertificeerd nagelstyliste :D

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @teske: zag het idd voorbij komen! Heftig hoor!

@nmv: fijn dat de misselijkheid weg blijft. Lijkt me best spannend om daar nu te zijn en te weten wat je weet :D. Geniet ervan!

@maggie: idd mooi truitje en super mooie kleur. Alleen pas ik ook geen S hihihi!

@steenbokje: wat een onwijs gaaf cadeau!!!! Volgensmij gaat wr een hele nieuwe wereld voor ze open in zo een binnenspeeltuin nu ze kunnen lopen :D.

@hier: lekker rustig dagje gehad en net even een tukkie gedaan :D. Soms overvallen alle onzekerheden mij. En dan heb ik het over: hoe gaat het straks in Delft? Is het een leuk team, ga ik daar inpassen of word het drama de laatste vier maanden van m'n zwangerschap? Hoe moet het nu met ons huis? Verkoop staat helemaal stil... Hoe gaat het met m'n knie straks, hele dagen weer werken? Over een weekje een echo, wat nou als ze daar een afwijking op zien... :) ga zo maar door hihihi. Het zijn allemaal kleine dingen die samen soms heel groot lijken.

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Heb vanmiddag stiekem een deel van het vlees bij mijn man op het bord gelegd, was namelijk nog rood... Gelukkig zorgden de kids voor genoeg afleiding! ;)
    Nu nog beide kerstdagen overleven...

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Whahahahaha!!!!! Goed bezig ;)

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hahaha goed bezig nmv.
    Ik ben blij dat we dit jaar zelf koken. Stoofpot;)!

Nmv snap je onzekerheden. Hopelijk komt het allemaal goed.

Gaaf cadeau steenbokje. Heel cool.

Thijn probeert zelf zonder hulp te gaan staan. Zal het loslopen dan toch gaan komen?

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Tuurlijk teske!!!! Zelf los staan is het begin en daarna kan het heel snel gaan! Kijk nu al uit naar een filmpje op Facebook ;)

12. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf steenbokje! Wat lief! Je mag wel op mn nagels oefenen op ons uitje 😉😜

Hihi hier uit zichzelf staan luktt nog niet. Hij heeft nog hulp nodig van alles wat hij bij kan. Tafel, speelgoedje etc. Komt vast snel teske! Leuk hoor! We zien vast snel een filmpje voorbij komen ☺
    ik had je trouwens een pb gestuurd teske

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zoooo dames wat is er veel gekletst zeg!!!! Kan het ff niet bijhouden haar haha.

@teske, ik zag het op fb voorbij komen idd van je vk. Lijkt mee idd enorm schrikken.

@maggie, badderen, wij doen het meestal met zijn tweeën. Dan is het zo gebeurt. Als ik het alleen moet doen dan doe ik eerst Wess en daarna Lenthe. Gelukkig werkt die eigenlijk altijd mee.
    Ik miet zeggen wij doen ze om de dag in bad/douche. Wel iedere ochtend gezichtje en billen wassen.

@siertje, gaat vast goed komen in Delft. Lijkt altijd enger/moeilijker dan het uiteindelijk blijkt.

@steenbokje, wat een gaaf cadeau, je mag idd op mij ook wel oefenen hoor!!
    Ik heb voor de kerst gisteren wel gel nagellak gekocht. Ben benieuwd wat het is.
    En voor Lenthe roze glitter nagellak. Zo leuk.

Hier heb ik vanmiddag mini appelflappen gebakken voor morgen op het kdv. Ze hebben kerstbrunche en alle kids mogen extra komen. Er was de vraag of ouders hapjes wilde maken dus ik dacht laat ik mijn beste beentje maar eens voor zetten hihi.
    Lenthe breng ik dus morgen weg en ik neem Wess lekker mee met boodschapjes doen. Qualititime.

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Gaat het nu trouwens 8 maart worden ons uitje???

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik zie nu ineens dat steenbokje er niet tussen staat, je komt toch wel???

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @anouk: ja, ze heeft niet meer gereageerd op de datum, maar hier in het forum. Dus is idd 8 maart :D. Lekker morgen een daggie met je kleine mannetje :). Hoe gaat het met je? Knap je een beetje op?

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Heb ik overheen gelezen denk ik. Pfff ben de laatste dagen zo'n warhoofd. Kan me zo slecht concentreren. Gelukkig is de verkoudheid eindelijk een stuk minder.
    Heb echt zin in de feestdagen maar eerlijk gezegt zal ik blij zijn als het januari is en alles weer rustig is.

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dat heb ik ook altijd. Vind het super gezellig, maar ook weer prima als het voorbij is. Fijn dat je verkoudheid over gaat!

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Lekker dan... Femke moest zo erg hoesten dat ze net twee keer in een half uur tijd moest spugen... Hopelijk komen we zo nog in slaap...

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    En dat is nummer drie... Nu alleen maar gal... Ze voelt niet warm aan dus komt echt door het hoesten. Zo zielig.

Deel Deze Pagina