Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ehhhh... Heb me er eigenlijk nog niet zo in verdiept :). Hebben alleen eerste kerstdag in de avond wat dus ga denk geen hele outfit kopen.

Hebben trouwens vandaag nog meer goed nieuws gehad!!!! 15 feb gaan ze beginnen met de bouw van ons huis!!!!!! Joepie!!!!!!!!!
    En ik ben gevraagd, aangezien ik sneller op de been ben en ze op m'n werk meer aan me hebben, om het filiaal in Delft op mij te nemen. Is een bende daar en de huidige manager heeft te horen gekregen dat z'n contract niet word verlengd per 1 jan. Heb aangegeven geen manager meer te willen zijn, maar vind dit dan wel weer een uitdaging :D. Ga er ff over nadenken :).

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb dit voor de kerst :)

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Heeft Ter Stal stoere jurkjes? Hmm... Misschien toch maar eens daar weer naar toe. Ik ken eigenlijk alleen de babycollectie van hun en die vond ik niet zo leuk... En anders toch maar weer naar de Hema! ;)

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
  5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
  6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ook leuk idd. Vanaf 92 word het idd leuker.

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Voor maat 92 is ze eigenlijk nog te klein... :(

8. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik ga denk ik voor kerst ene setje bij de c&a halen. Hebben leuke jongens collectie en niet al te duur. Al een stoer vest gezien.

Fijn siertje dat het goed is gegaan allemaal.
    En wat leuk dat ze je die uitdaging aanbieden. Alleen dat is l een hele eer lijkt mij!

Ik heb het her en der wat geluiden gehoord dat op mn nieuwe baan iig 1 medewerker niet terug komt. En hoop een beetje op twee. Wellicht kan ik dan in de zomer helemaal over. Zou een stuk rustiger zijn.

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @steenbokje, is een leuk setje, maar ben zelf niet zo van de minnie mouse... ;) Moet ik anders deze week toch maar gaan winkelen?

Voor de ketens moet ik naar de stad, daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in... Dus zal hier wel beperkt zijn tot Hema, Ter Stal en misschien de Zeeman. Hopelijk hebben ze daar wat leuks!

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Oeh! Ik had dit berichtje gemist! Leukleuk! Hebben ze ook een schatting hoe lang de bouw duurt? Spannend hoor! Wordt bij ons pas april... :(

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gaaf siertje dat ze je gevraagd hebben! Nee kun je altijd nog zeggen 😁 en leuk start van de bouw! Wie weet verkoop je het huis nu ook snel.
    Had ik verteld dat m'n ouders het huis verkocht hebben? Morgen voorlopigheid koopakte ondertekenen. Wel dubbel gevoel.....

Klinkt gezellig anouk! Ik wil er altijd nog een keer heen met ml. Ooit 1 keer geweest lang lang geleden

Leuk setje steenbokje

Ter stal heeft nu inderdaad leuk spul. Vorige week nog van alles gekocht. 30% korting op alles ook afgeprijsde artikelen. Voor Kyan al in maat 92 en Chloë is nu eigenlijk wel voorzien van winterkleren. Maar er is zoveeeeeeel leuks weet niet of ik nu niets meer kan kopen voor d'r oeps... 😅 Zo hing er ook een leuk goudenglitter jurkje nu 7 euro 😁 nu nog bedenken wat ik erbij kan doen want het heeft korte mouwen lol. Voor Kyan wil ik een blouse met giletje denk ik. Had hij vorig jaar ook en dat stond erg leuk! Maar eens bij V&D kijken. Hebben ze daar niets voor je meid?

M'n moeder kwam er vandaag achter dat ze een teek had in haar nek! Het zat er al een tijdje was al rood. Krijgt nu 10 dagen antibiotica omdat de teek de slokdarm kan aantasten...klinkt niet zo best...

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @steenbokje: leuk setje!!! H&m heeft echt leuke dingen!!!

@teske: hahah! Ga voor je duimen dat er twee niet terug gaan komen ;)

@nmv: ze hebben vanaf 1 feb, 140 werkbare werkdagen nodig. Houden nog steeds rekening met eerste kwartaal 2016 verhuizen. Ze kunnen wel eind 2015 klaar zijn, maar dan moet alles nog gestukt worden, keuken, vloer erin, verven, openhaart erin :D.

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @ter stal: nog nooit van gehoord!!! Zal eens kijken :D.

@hier: sinds gister middag geen pijnstillers meer ingenomen. Mag alleen maar paracetamol, maar doe het liever niet. En het gaat goed! Heb zitten kijken naar positiekleding. MAN! Wat is dat duur!!!! Heb het er niet voor over :). Heb wel een super leuk en comisch shirtje gezien, maar best duur. Al zou ik dat er voor deze wel voor over hebben hahah!
    Vandaag verder lekker rustig aan. Straks even boodschappen doen en het huis "prul vrij" maken voor vanavond.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,2 KB
      Weergaven:
      0
  14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die is echt leuk! Ik heb m'n positiekleding voor 50 euro op mp verkocht 😅 was echt veel. Ik heb geloof ik nog wel een mintgroene broek liggen. Als je belangstelling hebt zal ik eens zoeken. Je mag het zo hebben. Maat 28/29 geloof ik

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Met Femke heb ik heel veel geleend van een vriendin. Maar ja, die is nu ook zwanger :D

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Siertje, heb je geen positiekleding meer van Femke dan?

@hier, ik had me 'aangemeld' bij een NOD-aftellijst, maar die zijn zoooo erg! Ze praten alleen maar over ovulatietesten, kwaaltjes (terwijl ze nog anderhalve week moeten wachten op hun NOD) en hoe vreselijk dat wachten is... Waarom ben ik ook al weer naar toe gegaan? ;)

Volgens mij zitten er gemiddeld zo'n 20 werkbare dagen in een maand. Dan kom je uit op 7 maanden = september! En dan heb ik geen rekening gehouden met bijvoorbeeld bouwvak... En dan inderdaad nog afbouwen, ben je ook zo weer een maandje verder.

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Oh wat erg nvm haha daar heb je toch ook geen zin in zeg. Maak je jezelf toch hartstikke gek mee! Je mag ook hier wel aftellen hoor ;) gezellig samen met Teske!

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @nmv: hahahah! I know! Is echt een hele andere wereld op dit forum :D. Werd er in eerste instantie ook in de gekte meegesleurd, maar ben er gauw weer weg gegaan.
    Heb nog wel kleding, maar hoog zomer :). Paar tshirtjes in zomerse kleuren, jurjes met zomerse print. Ga ik nu niet aan doen eerlijk gezegd.

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hahah ik heb ook even op dat deel van het forum gekeken. Snel weer weg gevlucht;)! Heb nog nooit een ovuluatietest gedaan!
    Hahah dan hier maar aftellen nmv? Zondag testen? Spannend!!

20. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Even ego momentje! Mijn baby loopt!!! Niet kleine stukjes maar de hele tijd ben zo trots!

Deel Deze Pagina