Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Lol. Dat was nummer 4... Ze heeft geen koorts, zodra ze rechtop zit gaat het wel weer en is ze ook gewoon vrolijk. Wel de hap even gebeld, maar die kunnen niet zo veel doen. Dacht ik al, maar toch :). Nou, hopelijk hebben jullie een betere nacht.

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    He bah vervelend siertje. Thijn had dat idd afgelopen week toen hij zoveel moest hoesten. Gatsie sterkte. Hopelijk een beetje geslapen nog. Sterkte.

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Nog kunnen slapen? Zielig als ze zo erg moeten hoesten. Hier wel eens gehad dat ze zo erg overstuur was, dat ze begon te spugen. Daarom ben ik soms wat eerder geneigd om haar maar weer op te pakken...

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    *gaap* ze heeft van half drie tot half vijf tussen ons in gelegen. Niet meer gehoest dus hebben we haar weer in d'r bedje gelegd. Daar kreeg ze nog een hoestbui met spugen en nu net worden we wakker. Zo zielig als ze moeten spugen maar er zit niks meer in het maagje :(. Wij dis van half vijf tot nu geslapen, word een rustig dagje ;)

5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje siertje wat zielig! Heb je haar bedje nog een beetje omhoog op plek waar ze ligt zodat ze niet zo plat ligt? (Deze tip krijg ik altijd dus die heb je vast al gehoord ☺ ) hopelijk is ze snel van die buien af. Gelukkig is het ook echt weer om binnen te blijveb

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrr ik bedenk me dat ik nog geen idee heb wat ik de kids aan doe met kerst 😃 voor chlië heb ik een goudenglitter jurkje korte mouw maar verder nog niets erbij. Wel glitterspray voor dr haren hihi en kyan??????? Stropdasje ofzo vind ik toch wel erg schattig met een witte blouse .... hmmm maar eens op internet kijken anders morgen in de stad maar even kijken

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Sinds negen uur weer twee keer... Heb om
    Tien voor drie een afspraak bij de ha... Ga me nu toch echt een beetje zorgen maken :(

8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Heb de datumprikker ingevuld! Had inderdaad hier al gezegd dat 8 maart goed is maar dan is het officieel! :D

Oh wat leuk proefkonijnen haha! Straks rennen al die kruppels rond op het uitje denk niet dat we veel zullen zitten en kletsen ;) Wel leuk hoor dan zijn ze echt alweer wat ouder en hebben ze er steeds meer aan en aan elkaar!

Zo mijn mupke ligt in bedje, ze is weer terug op 1 slaapje. Slaapt dan wel 3 a 3,5 uur. Vind het wel lekker ;) Alleen nog steeds zo extreem vroeg wakker pfff. Vanmorgen ook weer 5 uur, echt geen zin in dus maar even laten brullen heeft ze nog tot half 7 geslapen!

Wij hebben ook echt zin in de kerst! Wilde eigenlijk nog een cadeautje voor Elaysa halen, maar het is zo'n vies weer hier dat ik eigenlijk geen zin heb om naar buiten te gaan. Twijfel nu om het via internet te bestellen zodat ik het morgen alsnog in huis heb. Laat ik het wel op het werk afgeven.

Ohh helemaal vergeten, maar heb eindelijk het foto album van Elaysa af, bij Albellie gemaakt. Komt ook vandaag of morgen binnen op het werk. Ben zooooo benieuwd. Ben er maanden aan bezig geweest op de computer, wil hem nu toch wel graag in het echt zien!

Siertje vervelend zeg arm meisje! Het is wat met de ziekenboeg hier!

Even baby vraagje, dus als ik het goed begrijp blijft het geslacht van Siertje's en Nvm haar baby geheim (ook voor hun zelf) tot aan de geboorte en Teske wil het wel graag weten. Mogen wij het dan ook weten of blijft dat ook geheim?

9. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wil ik ook nog steeds steenbokje. Is vast heel mooi geworden!!!

Hier niet echt cadeautjes. Ik heb een badjasje voor ze gekocht. Lekker warm voor smorgens.

Vanmiddag toch even de stad in geweest om kleren voor de kids te kopen. Bij de vd geslaagd. Voor 8 euro een mooi witte blouse met strikje en voor chloë een zwarte glimmende legging voor jurkje met accesoires. En de glitternagellak. Goede tip anouk :) erg blij mee!!

10. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was het bij dokter siertje?

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Leuk Maggie!!! Ze zullen er super schattig uitzien! Hier doen we niet echt iets met kerst dus heb ook geen echte kerst outfit :). Ook niet voor mijzelf hahahah! Wil nu alleen maar dingen die makkelijk zitten ;) :D.

@femke: gelukkig blijven d'r longen schoon. Het is dus echt een heftig virus. Op vanochtend na heeft ze gelukkig niet echt meer gehoest of gespuugd. Hopelijk blijft het ook zo :). Dat dat hoesten al een paar weken duurt, is voor haar niet zorgwekkend. Dus zolang ze geen koorts krijgt, of meer gaat hoesten/overgeven, diaree krijgt enz enz, is het niks ernstigs.

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik denk dat het geheim blijft bij ons... Maar het zou me niet verbazen als we hier nog wel over gaan discussieren! ;)

@Siertje, gelukkig ziet het er goed uit. Bedje misschien schuin zetten, zodat ze de hoest beter kwijt kan? (Of had je dat al gedaan?)

Ik heb de hele middag al scherpe steken in mijn stuitje, vooral als ik loop. Niet fijn!

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ja, bedje staat idd hoog. Gelukkig net goed gegeten en het toetje (yoghurt) maar even achterwegen gelaten aangezien melk producten slijm vormend zijn.

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hopelijk een goede nacht voor haar (en jou :))!
    Bij ons zou het trouwens niet helpen om het bedje omhoog te zetten, aangezien ze de helft van de keren andersom in bed ligt... Haha!

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ben trouwens een beetje bang dat mijn dochter op mijn zus gaat lijken qua slapen! Ik hoop toch echt van niet!
    Zij wilde namelijk toen ze 1,5 jaar was al geen middagdutje meer doen... En sinds een paar dagen is mijn dochter ook weer aan het stoeien met haar dutje. Ik ben tegenwoordig al blij als ik 2 uurtjes 'rust' heb tussen de middag!

16. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn siertje data n ieder geval alles schoon klinkt!

Nmv Chloë water met 2 jaar echt vanaf. Drama om haar naar bed te brengen en als ze dan sliep slaapt ze savonds pas laat. Soms was het erg lastig omdat ze gewoon moe is. En nu nog steeds hoor. We zitten dan maar wat meer op de bank. Maar weet je het kan ook maar zo zijn dat ze weer meer gaat slapen. Chloë had periodes dat ze soms 3 of 3,5 uur sliep en soms 1,5 uur. Hopelijk is dat bij jou meid ook zo.
    Kyan laatste 2 dagen 1 slaapje maar dan is het max 2.15 uur . Verder slaapt hij dan ook niet. Maar ik moet wel zeggen dat hij nu smorgens langer ligt. Hij werd rond 6.00 uur wakker fles en uiteindelijk rond 7.30 of nog iets later!! Voor hem uniek hihi

Ik kreeg vandaag te horen dat ml zowaar een week vrij heeft! Lekker! Maandag gaat Chloë logeren bij schoonmoeder. 2 kinderen vindt zij teveel hopelijk kunnen we een plekje voor Kyan vinden dan hebben we samen een dagje zonder kids. Zou erg lekker zijn!!!

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!!! Gelukkig hier een goede nacht :). Alleen is ml een beetjes ziekjes :(. Vandaag weer een keer vier uurtjes proberen, kijken hoe dat dat gaat.

Fijne dag allemaal!

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Goedemorgen. Hier ook een goede nacht gehad. Ben alleen nog super moe. Alleen vandaag nog even werken.

Fijne dag allemaal.

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Nog 2 weken! :) Ik ben zo ongeduldig... :p

@Teske, ik ben ook supermoe! Zal er wel bij horen... ;)

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Bij mij gaat het maar niet weg... Vind het echt mateloos irritant :(.

Deel Deze Pagina