Hahahah! Lol! Hier ook niet nmv. Kijken serius request. Geweldig mooi om te zien dat saamhorigheid echt nog bestaat.
Zo eindelijk thuis! Heb vandaag gewerkt van 8 tot 5 en daarna meteen door naar schoonouders want daar vierden we kerstavond. De kleine meid is weer schandalig verwend met hele leuke cadeaus en ze vond de baby born zo leuk dat ze heeft lopen gillen en de hele avond met die pop heeft lopen slepen. Smelt haha mijn man heeft het spel colonisten van catan gekregen en ik mokken van blond. Ik ben helemaal gaar en duik lekker op tijd mn bed in. Fijne feestdagen dames geniet ervan en van elkaar! X
Hmmm, ik zit nu wel ff te janken hier op de bank! Voel me zo eenzaam! Mijn man is nog niet thuis en hij is ook niet bereikbaar...
Tuurlijk niet overal om. Maar als ik zie dat een vader zijn kids en vrouw al maanden niet gezien heeft omdat hij geld moet verdienen om bij zijn gezin (dochtertje 2.5 en zoontje 1 jaar) te kunnen zijn ja dan breek ik idd wel even. En ben ik blij dat mijn gezinnetje hier compleet is. Tja en dan laat ik daar een traantje om. Sorry Al iets gehoord van je man?
@Anouk, ik bedoelde dat als geintje! Hoef je geen sorry te zeggen... Mijn man moest om 7 uur nog wat wegbrengen en uitleg erover geven. Hij had beloofd om op tijd thuis te zijn... Dat is dus sowieso niet gelukt! En ik denk dat de batterij van zijn telefoon leeg is. Lekker begin van de kerst zo...
Niet erg nmv, ben ongie, al weken niet lekker in mijn vel en dan all you need kijken. Alles is me momenteel een beetje teveel. is je man al thuis??
Nog niet thuis... Begin me nu wel zorgen te maken, maar geen idee hoe ik nu moet uitzoeken waar hij is!
Ohhh nmv wat balen. Hopelijk is hij snel thuis, of is hij onder tussen thuis. Anouk, haha herkenbaar hoor, ik kan om dat soort dingen ook wel een traantje laten. Helemaal als ik ongi ben en niet lekker in mn vel. Knuf. Wij zijn net weer thuis. Kerstavond bij mijn ouders. Was gezellig.
En nmv is je man al thuis? Zo vervelend als je ze dan ook niet kunt bereiken! ☺️ Euhmmm ik ben altijd een emo doosje hoor hihi ik huil altijd bij dat soort programma's ongi of niet. Soms kanis janken om de domste dingen Mijn vader huilde ook altijd bij dat soort programma's en dan moesten wij altijd lachen en gingen we hem plagen. Nu blijkt dat ik nog erger ben 😂 Ik ga voor de herhaling. Ik was zo moe van deze dag dat ik weer ouderwets in slaap ben gevallen op de bank. Dat klinkt gezellig steenbokje. Leuk is dat hè als ze zo blij zijn met een pop. Voordat je het weet heb je een hele poppenkast 😁 Ik heb vanmorgen bij kruidvat een poppenflesje en luiers gekocht 2e voor de helft bij de kruidvat. (Voor d'r verjaardag 5 februari 😳😳Was iets van 3,50 samen terwijl het normaal echt duurder is... Chloë vindt het ook altijd erg leuk om de pop luiers om te doelen flesjes te geven.
Mijn man net gesproken. Ik vroeg waar hij was, zegt hij: kom zo naar huis. Ik heb meteen opgehangen, was zo kwaad! Stuurt hij me nu doodleuk een berichtje dat hij nog even een kop koffie blijft drinken en dan pas naar huis komt... :x
Oh mannen soms. Snap dat je boos was. Niet echt gezellig. Zo wij zijn getrakteerd op een mega poepluier zo op de vroege ochtend. Oh nee eerst natuurlijk uitslapen tot 09.00! Fijne feestdagen dames! Nmv hopelijk niet te misselijk.
Oei! Das geen goede actie van hem nmv . geen cadeautje voor mij . Femke is wel heel blij met d'r ballen boom en Sietse heel blij met z'n nieuwe broek. Alleen is mijn lieve schattige meisje opgegeten door een klein zeikend draakje . Man wat opstandig en boos dat ze kan worden als het niet gaat zoals madam het wil. Moet even wennen hoor Fijne dag vandaag allemaal!!
Hmm... Vanmorgen weer kokhalzend boven een emmertje gehangen. En een lol dat mijn dochter dan heeft! Fijn hoe ze meelevend kan zijn...
Hihihi! Sorry nmv moet ik een beetje om lachen. Maar even zonder gekheid, is niet leuk... Hopelijk blijft het alleen bij vanochtend.
Grrr de muizen hebben mn luiertas en goede tas kapot gevreten!!!! Die stomme vallen, 3 stuks, helpen dus niet!!