Balen! Wat voor lekkers doe je in de vallen? Anders eens wat anders proberen? Hier zijn de muizen dol op een stukje kaas... Werkt hier altijd!
Das balen Maggie!!! @nmv: hoe is het met de misselijkheid gegaan vandaag? @hier: lekker rustig dagje gehad. Was erg gezellig bij m'n broer. Lekker gegeten en sinds jaren niet te veel gegeten . Voor Femke was het allemaal een beetje teveel denk. Ze heeft daar prima geslapen, alleen hier komen alle prikkels eruit. Proberen al een uur haar te laten slapen, maar het wil nog niet echt lukken... Slaap lekker allemaal!
Aaii is het nog gelukt siertje? Chloë kan minder tegen de drukte dan kyan. Ze lagen er iets later in en chloë werd rond 7.00 uur wakker. Kyan heeft om 7.15 fles gehad en slaapt nog ...... ongekend van kyan wel lekker. Heb ik nog even op de bank kunnen slapen hihi Het was trouwens gister voor het eerst echt wel gezellig bij schoonfamilie. We deden een dobbelspel met de cadeaus erg grappig!
Uiteindelijk is het gelukt. Zijn 1,5 uur bezig geweest en uiteindelijk maar een zetpil erin gedaan. Wisten echt niet meer wat we moesten doen... Ben een beetje gaar en ook een beetje sago . Wil vandaag wel nog even wat leuks gaan doen met z'n drieën. Het geertje (geitjes boerderij) is open vandaag, lijkt me wel leuk.
Moeilijk he als ze slechter slapen na zo'n dag. Je weet dat ze er niks aan kunnen doen maar het kan soms best frustrerend zijn. Hier is Wess vannacht ook wakker geweest. Ml is er 2x uit geweest en toen hebben we besloten om hem te laten huilen. Er was niks aan de hand hij wou gewoon iemand bij zich. Uiteindelijk heeft hij 15 min gehuild. Daarna pas om half 10 wakker....en Lenthe ook Hier heeft zo'n drukke dag vaak een dag later zijn grondslag. Lenthe is momenteel niet te genieten hihi en Wess wil alleen maar op schoot. Ach vanmiddag naar mijn ouders en daar zijn genoeg mensen die ze bezig houden. Gisteren schoonouders en dat was erg gezellig dit keer. Iedereen weer veel plezier vandaag!!!
Hebben haar vannacht echt moeten troosten, ze was helemaal over de zeik. Tot dat ze, bijna een half uur naar de zetpil, met me ging spelen terwijl ze op m'n schoot zat. Tja, dan geloof ik er niet meer zo in en toen hebben we haar laten huilen. Heb zelf ook moeten huilen wang het was echt hartverscheurend... Sietse vond het in het begin maar aanstelleritus, ik trok het echt niet... Uiteindelijk zijn we allemaal in een hele diepe slaap gevallen. Ik ben er drie keer uit geweest om te plassen , maar had er geen last van met weer in slaap komen. Om vijf uur lag ze weer ff te miepen, maar is weer gaan slapen dus tot half negen! Lekker als ze zo lang slapen Anouk. Hoer ligt ze ook al weer een uur in bed, idd vaak de dag erna te terugslag. Hier gelukkig vandaag geen bezoek op de planning. Hopelijk word m'n humeur wat beter, voel me echt in zo een sago bubbel zitten
Wij ook een onrustigr nacht gehad. Keer of 4 er uit geweest. Zouden eigenlijk om 08.00 meedoen aan een kerstwandeling van de scouting. Maar toen de wekker ging sliep ik net weer na een uur. Hebben ons dus nog maar een keer omgedraait. Vannochtend zelf een lange wandeling van 1,5 uur gemaakt. Vanmiddag komen er vrienden van ons. Eerst borrelen en dan gezellig eten. Fijne dag meiden.
Kids zijn heel lief en leuk maar soms...... 😉 Onrustige tijd betekent hier inderdaad 1 of 2 gezellige dagen niet dus hihi dan bedenk ik iets wat ze echt leuk vinden voor wat afleiding maar soms ook lekker bankhangen. Hopelijk ben je zelf al weer wat vrolijker het is in ieder geval een mooie dag. Wij gaan straks naar mn vader. Laatste keer kerst in ouderlijk huis. Gek idee zeg! Ik wil vanmiddag ook graag even wandelen maar ik weet niet of er meer mee willen wandelen. We zullen zien. Pfff ben moe. Vanmorgen al 3 wassen opgevouwen, stofzuigen, dweilen en kids ondertussen vermaken etc. Nu zo nog kleren strijken zodat ze hun schone kerstoutfit weer aankunnen. Eerlijk gezegd ben ik blij als het vanavond is. Weer gewone dagen 😃
Hier ook de kerstdagen overleefd! Ik denk dat ze niets door hebben gehad. Ik stelde wel wat vragen over het eten, maar dan onder het mom van dat ik mijn dochter geen rauwe dingen wilde geven... Hopelijk hadden ze daardoor niets door! Vanmiddag naar de kinderboerderij gelopen, zat hij dicht! Erg jammer... Verder wel gezellige dagen gehad!
Goed bedacht nmv. Hier nu vrienden op bezoek. Ze hebben geen vragen gesteld dat zo voor mij nog vruchtensap mee moesten nemen! Ben alleen heeel moe! En we zitten nu aan de koffie, dus voorlopig blijven ze nog wel. Nou ja wel gezellig. Nmv goed bedacht. Siertje zag de foto's van de boerderij voorbij komen zag er leuk uit. Thijn is ook een beetje van slag. Heel de middag niet geslapen. Ook al een slechte nacht gehad. Hoop nu dus op een goede nacht.
Hier ook veel onrust door die dagen..Elaysa heeft helemaal niet goed gegeten gisteren en vandaag. Wel gesnoept dat dan weer wel. Heb vanmorgen van 11 uur tot vanmiddag half 4 in de keuken gestaan om een uitgebreide Indische rijsttafel te maken. Was erg lekker allemaal. Mijn schoonmoeder heeft niks geproefd! Heb haar bord weer zo schoon terug in de kast kunnen zetten. Ze is ook niet gebleven voor een toetje..hoorde Hoe ze tegen mijn schoonvader zei we moeten nog naar huis om de hond uit laten. (Als in kom we gaan want ik wil friet eten). Je begrijpt dat ik niet in mn hum ben. Gelukkig vonden mijn schoonzus en de man het heerlijk. Die zijn ook nog gezellig hier. Pff ik kan veel van haar hebben en strijk vaak over mn hart maar de laatste tijd erger ik me groen en geel. Ze doet waar ze zin in heeft met mijn dochter. Laat haar een hele dag wakker geeft haar elke dag, 3 dagen dat ze daar is een reep koetjes chocolade en noem het maar op. Alles wat ik zeg slaat ze in de wind en trekt haar eigen plan. Ze mag alles daar en als ze ook maar 1x huilt dan is het kom maar bij oma. Maar ik weet dat als ik er iets van zeg dat ze dan gaat huilen en dan ben ik de grote heks. Sorry voor mijn ego bericht
Geeft niet steenbokje. Ik zou er ook me groen en geel aan ergeren hoor! Even een vraagje. Welke fietsstoeltjes hebben jullie? Ik heb nu een Yepp voor, maar vind die schouderbandjes echt drama dingen. Ten eerste om ze te verstellen en te tweede om ze vast te krijgen. Ik kan er lastig opstappen nu, als het fietsstoeltje erop zit, zeker nu mijn buik groeit . Wil dus graag een stoeltje achterop, maar twijfel of ik weer een Yepp wil of ga voor een Bobike. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
@Steenbokje, zou ik me ook aan irriteren! @Siertje, nog geen ervaring met achterzitjes... Voor heb ik een Bobike die mij goed bevalt. Ik heb er vanavond last van dat mijn onderbroek op mijn buik drukt. Voelt niet fijn! Zit dus al de halve avond op de bank met mijn hand in de broek ala Al Bundy!
Geeft toch niets steenbokje! Kan me voorstellen dat je daar aan ergert! En wat een zonde van al dat harde werken en lekkere eten! Ze had best iets kunnen eten toch? Heeft je dochter er wel lekker van gesmikkeld? Siertje: ik ben juist van bobike naar yepp overgegaan verstellen is inderdaad wat lastiger maar verder vind ik het zelf fijne stoeltjes. Ik moet eerlijk bekennen dat het weer een tijdje geleden is dat ik heb gefietst nu ik een auto heb Vandaag ook weer lekker gegourmet met m'n familie. Hoorde ik in de auto dat me oma Chloë dik noemde en van haar het ijs niet mocht opeten ( en dat terwijl ze net het hele bakje vol gooide met slagroom en ik het eruit heb gehaald). En ik hoorde dat ze mij ook dik vond !! Tja van je familie moet je het hebben hè........... maar verder was het wel erg gezellig! Maaaaaaar ben blij dat de dagen achter de rug zijn. Weer wat rust.
@maggie: zal hem ook niet mega veel gaan gebruiken, voornamelijk als ik Femke naar de opvang breng in de ochtend. Ik ga er nog even over denken . @hier: ik duik erin. Slaap lekker allemaal en tot morgen! Dikke knuf
Daar zou ik ook van balen steenbokje. Zo hier iedereen de deur uit. Pfff ben kapot. Vl nog de stad in. Hopelijk op tijd thuis. Hebben morgen weer een lange volle dag. Blegh nu al geen zin in.
@ maggie, nee mijn dochter wilde niets eten omdat oma haar al een hoop kroepoek had laten eten en 2 stukken chocolade. En toen ik haar wilde laten eten ze begon te huilen dus oma zei ohhh kom maar bij oma en pakte haar uit de kinderstoel, zodat ze van tafel kon gaan.
He gatsie steenbokje. Ik was al boos op mn schoonvader dat hij Thijn tiramisu als toetje wilde geven terwijl wij nee hadden gezegd. Heel veel alcohol.