Dank je Anouk. Weet je, het speelt al zo lang (ik was 12 , dus al 21 jaar).... Kan er niet echt wakker van liggen. Vind het vervelend voor m'n jongste broertje want die heeft wel nog weekelijks contact en ook die heeft een mail gehad... Iets leukers, ga waarschijnlijk in maart een weekje met m'n moeder en Femke naar de zon!! Sietse wil heel graag een weekje op wintersport met vrienden. Maar das niet gezellig voor mij en fem om dan een hele week thuis te zitten dus heb ik net even bij m'n moeder gepolst hoe ze het zou vinden. Nou, die duikt gelijk al het internet op, opzoek naar een leuk en kindvriendelijk hotel hahaha! Nou, slaap lekker allemaal!!
Zal moelijk zijn Siertje! Helemaal nu er een kleintje op komst is... Wel fijn dat je er zelf 'opgelucht' door bent, zal het wellicht wat makkelijker maken.
Ohw, lees nu je andere berichtje... Lekker vakantie dus! Wij twijfelen of we in april nog op vakantie gaan. Zomervakantie zit er niet in dit jaar en door de bouw van het huis weten we niet eens of we dan wel weg kunnen. (Mijn man graaft de bouwput uit.) Dus wordt iig een last minute!
En en nog iets leuks: morgen weer een echo!!!! . @nmv: ja, we zitten nu een beetje in het zelfde schuitje . Tweede op komst, nieuw huis enz. Het is dat wij een heel leuk kerstcadeautje van m'n schoonmoeder hebben gekregen, anders hadden we er niet over nagedacht . En aangezien wij straks niet met een baby van ongeveer twee maanden ergens ver weg naar toe willen (Frankrijk vind Sietse dan al te ver) gaan we denk niet op zomervakantie. Zo kunnen we in maart hopelijk nog even "opladen" voor wat er allemaal komen gaat.
Jeetje siertje heftig zeg! En wat vervelend dan voor je broertje als hij er nog best regelmatig komt. Hoe pakt hij het verder op? Maar een week op vakantie heeeeerlijk! En leuk met je moeder op stap gezellig! Dames jullie zullen het nog druk hebben met de bouw en een kleine hihi maar wel allemaal erg leuk Over de laatste fles eraf siertje: ik weet niet meer zo jullie schema ik dacht wel dat het iets anders is dan hier dus vind ik moeilijk om te zeggen. Hier krijgt Kyan rond 3 uur een koekje/rijstewafel etc maar geen brood. Brood alleen rond 12 uur.l Logeren: m'n moeder is ook nog steeds niet echt helemaal hersteld en vind inderdaad 2 vaak nog teveel. Maar m'n schoonouders zijn allebei gewoon gezond. En blijkbaar hadden ze aan m'n schoonzusje gevraagd of hun kleine daar kon slapen met oud en nieuw want dan hadden ze een avondje voor zichzelf 😳😳😳 oww echt schoonmoeders..... Nou ja we zullen zien Morgen in ieder geval samen op stap. We gaan naar Groningen leuk leuk Siertje wat leuk weer een echo! Veel plezier.
Hè siertje wel een vervelende situatie. En wat naar voor je broertje. In maart naar de zon zou wel heel erg gaaf zijn. Wij hebben eind mei, begin juni vakantie! Hopelijk kunnen we dan nog even weg. Kunnen nog niet echt iets vastleggen omdat ik niet weet hoe het dan met mij gaat en wat ik nog kan. Spannend meiden de bouw van jullie huis! Zo na wc bezoek en Thijn weer ingestopt te hebben nog wen poging tot slapen. Arme jongen hoest alweer longen uit zijn lijf. Het houd maar niet op. Hij kan er zo slecht van in slaap komen.
@maggie: heb m'n broertje nog niet gesproken, maar wel m'n moeder en hij was echt aan het huilen. @schema: . Had geloof ik een beetje een apart schema: 7:30 pap 10:30 fruit 13:00 boterham met flesje gewone melk 15:00 Nijntje koekje 16:00 fles 180/6 19:00 avondeten en toetje Tijden kunnen een beetje verschillen, afhankelijk van hoe de dag loopt qua slaapje enz. Gister een extra boterham geprobeerd om drie uur omdat ik dacht dat ze honger had. Hihihi dat was ook zo want hij was zo op . Nog nooit twee boterhammen met de lunch geprobeerd. Ze is ook net twee dagen weer een beetje normaal aan het eten dus het blijft de hele tijd klooien. Misschien moet ik het nog maar even zo laten... @teske: is idd afwachten hoe het zal gaan met je. Hopelijk kunnen jullie er even lekker tussenuit.
Grrrr even ego. Ben ongesteld en sinds 6 uur njet meer geslapen dankzij chloë. En dat terwijl ik pas rond 1 uur in slaap viel. Resultaat dat ik echt een mega slecht humeur heb grrrrrrrrr ja zegt ml halfslapend: ik wil er ook wel uit gaan hoor jaja daarom lig je nog steeds op 1 oor grrrr
@maggie, herkenbaar! En ik zou ook chagrijnig zijn!! Mijn man zegt heel vaak 's nachts dat hij er wel een keertje uitgaat, vervolgens hoor ik hem 5 seconden later snurken... Laatst heb ik hem letterlijk het bed uit proberen te duwen, was het zo zat! En dan durft hij ook nig eens te klagen... @siertje, probeer anders eens 2 boterhammen tussen de middag, ze stopt vanzelf als ze vol zit... Hier zitten we al best lang op 2 namelijk en ik denk dat ik er 's ochtends ook nog 1 bij moet gaan doen. Maar ik heb dan wel een kleine vreetzak...
Denk idd dat ik dat ga proberen nmv. Eens kijken hoeveel ze op krijgt. Voorlopig ligt ze al weer een uur te tukken. Een uur nadat ze wakker was was ze al weer in d'r oogjes aan het wrijven en miepen. Blijkbaar was ze nog niet uitgeslapen . Ik lig ook nog even lekker in bed tv te kijken .
Wat voel ik me beroerd vandaag zeg! Misselijk, kokhalzen, hoofdpijn, zwaar lijf, hoofdpijn, moe, moeite met concentreren... Bah! En het wordt nog een drukke (lange) dag ook! Vanmorgen boodschappen gedaan, nu even pauze, straks verjaardag en vanavond een toernooi dat ik mede-organiseer. Heb zo ook echt geen zin om oud en nieuw te vieren. Misschien dat ik me dan maar 'ziek meld'...
Siertje wanneer heb je echo. Jacq zie dat je mee leest. Hoe is het? Nmv he balen. Hier begin ik last van maagzuur te krijgen.
Haai! Echo was goed . Was al een flinkerd voor dit termijn. Had ook niet anders verwacht . @nmv: wou dat ik wat voor je over kon nemen. Succes vandaag. @teske: oef! Maagzuur is zo k.lote .
Nmv wat vervelend zeg dat je je zo beroerd voeld. Siertje, fijn dat alles goed was. Was Femke ook een flinkerd? Maagzuur vond ok altijd het meest vervelende. Mede omdat bij mij nooit iets hielp. Ik ga voor de oud en nieuw cup cakes maken (nog nooit gedaan) en versperren samen met Lenthe. Iemand tips?!
@anouk: yep! We wisten het alleen niet van te voren. Maar met haar geboorte was ze 4240 . @versieren: er zijn veel fijne dingen van d'r oetker die je kan gebruiken en ook leuk zijn voor lenthe. Je hebt ook speciale prinsessen pakken met cupcake mix en versiersels in een doosje.
Wat fijn siertje een goede echo!!! Nmv kom je de dag een beetje door? Cupcakes je kan idd heel veel in pakjes al kopen maar je kan ook fondant kopen en zelf versiering maken. Ook heel leuk.
@nmv: hoe is de dag gegaan? @hier: ik lig erin. Ben gesloopt en vanaf morgen moet ik weer fulltime aan de bak . Ben vanmiddag in Delft geweest voor de sleutel en man, het was weer een grote bende!!! En die kwal, krijg gewoon de kriebels van hem. Maar goed, vanaf morgen is het aan mij, dus kom maar op hahahah! Moet een hoop gebeuren en ik hoop dat de meiden die ik in m'n team heb er net zo veel zin in hebben als ik. Hopelijk houd m'n rug het een beetje vol, die is namelijk niet heel erg happy. Nou, slaap lekker allemaal, ik lig al heerlijk onder de wol na een lekker lang, warm bad .
Ik ben kapot! Eigenlijk was ik nog niet klaar, maar heb gewoon aangegeven dat ik niet fit was en graag naar huis wilde. Heb nog even het spitsuur qua werkzaamheden geholpen en ben toen gegaan... Gelukkig ging het verder best goed, maar ben blij dat ik mijn bedje in kan! Hopelijk had ik vandaag gewoon een slechte dag en blijft dit niet nog een x aantal weken! We hebben nu wel definitief besloten om na de echo bij 8 weken het bekend te maken bij iedereen. (Alleen facebook enzo na de termijnecho pas.) Nog ruim een week wachten...
Een lekker warm bad ooohhhh heerlijk! Als we ooit gaan verhuizen dan wil ik ook een bad 😁 maar siertje heel veel sterkte en plezier morgen! En hopelijk houdt je lichaam het ook goed vol Ohhh zo leuk om dat mooie nieuws te vertellen! En de eerste echo spannend spannend Cupcakes: ik haal altijd van dat makkelijk hoe made spul. Alleen water toevoegen. Chloë vindt dat al erg leuk. En inderdaad versieren met leuke spulletjes van d'r oetker. Of uit fondant vormpjes halen en er opdoen. Gezellig dat je dat soort dingen kunt doen hè?! Steenbokje: hoe is je fotoalbum eigenlijk geworden? Je vertelde dat je er 1had gemaakt. En binnen kwam maar het is me ontschoten of je er ook blij mee was met het eindresultaat? 😄 vast wel een boek vol foto's van je meid Nou ik ga slapen na een drukke uiteindelijk gezellige dag. We zijn naar Groningen geweest en gezellig uit eten geweest. Lekker dat je niet op de tijd hoeft te letten. En vanavond wezen kijken naar vakantiehuizen maar kan nog niet echt vinden wat we willen (Frankrijk en aan het strand 😉 Slaapje ze!