Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Vandaag ben ik happy! :) Heb een goede dag! Nauwelijks misselijk geweest! Zooo fijn!

@cupcakes, die heb ik nog nooit gemaakt, wel muffins. Maar je hebt idd leuke dingen in de winkel!

@siertje, lekker aan het knallen? Hoe is je eerste 'echte' dag gegaan?

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @maggie: ja, in het nieuwe huis komt ook echt een bad :D. Femke vind een bad ook heerlijk en straks helemaal leuk met z'n tweeën erin :).

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @nmv: wat fijn dat je een goede dag hebt!!! Dan heb je gelijk veel meer energie en kan je ff bijtanken. Leuk hoor dat jullie het straks gaan vertellen :).

@hier: puinruimen en op teveel plekken iets wat er moet gebeuren. Maar ben maar ergens begonnen en dan komen we er vanzelf ;). Collega is iig erg aardig en kletst lekker veel hahaha! Nu ff wat eten en zitten. Knie doet het goed en rug ook. Merk dat ik sterk de neiging heb om met een holle rug te gaan staan en probeer dat zo min mogelijk te doen waardoor ik niet zo ga hangen. Hopelijk zorgt dat ervoor dat ik de dag goed doorkom.
    Trouwens zo raar dat het morgen al weer de 31e is... Gewoon de laatste dag van 2014 alweer :$!!!

4. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zitten ze met z'n tweeën in het babybadje 😳 niet erg veel ruimte maar ze vinden het wel leuk. Een groot bad zouden ze geweldig vinden. Lekker hoor!

Fijn siertje dat het tot nu toe bevalt! En idd ook tussendoor lekker rusten.

Wat fijn nmv! Hopelijk blijft het zo! Ik zal voor je duimen!

Ik had ook niet anders verwacht steenbokje hihi maar wou het toch even weten 😁 echt wel de moeite waard hè? Heb je een groot boek of een kleinere formaat?

Wat worden ze snel groot. Kyan 1 dag niet gezien maar hij lijkt ineens zo groot haha hij kan nu ook uit zichzelf staan en het kletsen komt steeds meer leuk leuk!

M'n schoonmoeder belde net op: ik heb net met Chloë overlegd en ze wil hier nog graag eten dus ik breng haar vanavond na het eten weer naar huis ipv begin de middag! 😳😳😳 even ter verduidelijking: Chloë is 2 bijna 3, heeft veel feestdagen achter de rug en is dus erg moe, morgen is het oudejaarsdag ook weer spannend en misschien wel slecht slapen ....... Gaan we dus niet doen hè?! Ze stond wel raar te kijken toen ml zei dat dat niet door ging.

Ook wel weer blij dat ze weer lekker thuis zijn beide kids.

Even een andere vraag: iemand ooit in Denemarken geweest?

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik had een erg goede dag, tot de buren begonnen met oliebollen bakken... :( Ons hele huis stinkt er dan altijd naar! Een heerlijk misselijkmakende geur. Misschien moet ik toch nog maar iets verzinnen om vanmiddag het huis uit te gaan, iemand nog een leuk idee?

@maggie, goed dat je zo duidelijk bent geweest! Heeft ze waarschijnlijk zelf niet eens bij nagedacht... Maar daar zijn de ouders voor! :p

@Denemarken, wij zijn er nooit geweest, maar mijn ouders wel. Zij vonden het een heel mooi land!

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hè balen nmv van de oliebollen geur.

Siertje fijn dat het vol te houden is vandaag! Morgen ook nog open?

Bad hebben wij hier ook. Kan er zelf niet meer zonder. Thijn is ee gek op. Tummytub zit hij ook nog steeds graag in.
    Douchen is alleen geen favoriet.

Ik zo nog even werken en dan weer lekker twee dagen vrij. Vannochtend auto gekeken, geen succes. Morgen poging 2.

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Wij zijn vanmiddag nog even het huis uit gevlucht naar de kinderboerderij. We zijn er niet lang geweest, want ik schrok van de waarschuwingsborden daar! Ze raden zwangere vrouwen af om de geiten- en schapenwei in te gaan en om überhaupt dieren te aaien ivm ziektes die slecht kunnen zijn voor de ongeboren baby... :$ Toen voelde ik me daar niet zo ontspannen meer... ;)

8. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmm dat klinkt ook niet echt ontspannend nmv! Ik weet eigenlijk niet meer hoe dat zat met al die dieren..... Maar hoe doen boerinnen dat dan? Die werken toch ook dan met al die beesten? Lol dat schoot me zo te binnen

Leuk teske auto kijken! Hadden jullie niet pas een andere? Of is dat toen niet doorgegaan?

Jaja hier is de twijfelkont weer..... De uitslag op de rug van Kyan wordt nu echt heel erg. Ook z'n gezicht is heel onrustig en voelt overal helemaal ruw. Ik wou afspraakmaken bij de dokter maar ml wil zelf eerst uitsluitenof het toch nietnog steeds de melk is. Hij krabt ook z'n benen stuk van jeuk maar daar zie ik niets geen uitslag nu alleen wondjes van krabben. Dus ik heb maar weer sojamelk gekocht. Even een paar weken proberen in de hoop dat zijn uitslag minder wordt. We proberen steeds een foto te maken maar met ons wiebelkontje krijgen we dat niet voor elkaar.....

We gaan waarschijnlijk voor vakantie naar Denemarken. Wij zitten vast aan standaard vakantie ivm mijn werk maar in de meivakantie is denemarken echt veel goedkoper! nog wel informeren op het werk bij ml of het kan natuurlijk want dat stond niet op de planning. Maar in de zomer gaan we dan niet maar. Later in het jaar als het kan nog paar dagen. Ooohhh ik hoop dat het doorgaat lijkt me echt zoooo gaaf!

9. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de beste foto van een week geleden. Je kunt het helaas niet goed zien en helaas is het nu weer erger. Je ziet die grotere rode ruwe vlekken wel daar heeft hij er nu een stuk of 10 van verder zijn het veel rode bultjes.....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,2 KB
      Weergaven:
      2
  10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ziet er idd vreemd uit maggie. Geen idee wat het zou kunnen zijn. Wess heeft het ook maar dan op zijn wangen. Maar dat is gewoon een erg droge huid. Wbt Denemarken, nog nooit geweest maar lijkt me een mooi land. En mei is idd goedkoper.
    2015 zal voor ons waarschijnlijk het laatste jaar buiten het seizoen op vakantie gaan zijn denk ik. Daarna is Lenthe al weer 4 en gaat ze naar school. Dan dus gebonden aan de bouwvak.

Mhhh kan me voorstellen dat je niet lang op de kinder boerderij bent gebleven.

Siertje, fijn dat je knie het zo goed doet. En idd holle rug is minder goed maar dat deed ik ook altijd als ik zwanger was. Dat stond gewoon fijn. Ik had altijd het gevoel dat ik zo mijn gewicht beter verdeelde. Maar goed is het niet idd.

Zojuist de cupcakes gebakken. Niet ingezakt en goed gelukt. Volgende keer iets meer in de vormpjes doen zodat ze net iets groter worden maar niet verkeerd al zeg ik het zelf. Morgen nog decoreren.

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!

Sorry, even niet super actief geweest gister :). Was gesloopt hahahah!!! Vandaag nog even en dan drie dagen bijkomen :D!
    Ochtend begon lekker :cool:. Was halverwegen op weg naar de metro, bedenk ik me dat ik m'n telefoon niet bij me heb. Dus ik terug gefietst. Gelukkig was ik aan de vroege kant :D. Telefoon gepakt en Sietse en Femke bleven in de deuropening nog even zwaaien. Kom ik bij de metro, bedenk ik me dat m'n sleutels nog in het slot zitten... Zucht... Gelukkig had ik m'n telefoon zodat ik Sietse kon bellen hahahah! En gelukkig zitten m'n werk sleutels los van m'n huissleutels anders had ik echt een probleem :D. Nu de trein in op naar Delft. Fijne dag vandaag!!!

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hahah siertje ik wilde op fb al reageren met herkenbaar. Toch maar niet daar gedaan. Hahah maar heel herkenbaar. Ik ging boodschappen voor het werkdoen. Kom ik bij de supermarkt geen pinpas mee.
    Zit ik aan tafel wil ik iets doen, sta op, weet ik niet meer wat ik wil doen. Het slaat dit keer vroeg toe;)!

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ps gebruikt er hier iemand pampers maat 4 en 4+? Gisteren in de aanbieding gekocht. Maar Thijn lekt er in door.... Dus als iemand over wil nemen....

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Haha! Gelukkig hier (nog) geen last van die vergeetachtigheid!
    Vanmorgen wel weer met de wc geknuffeld helaas... En dan staat er een vrolijk meisje naast je die maar niet snapt waarom zij niet met de wc mag spelen en ook niet mag weten wat ik daar allemaal in verstop... ;)

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Whahahaha! Te grappig nmv!!! Sorry :D, maar ik zie het al voor me. Ff serieus, is niet leuk om de wc te knuffelen :(.

@teske: hahahah! Dat zal wat zijn! Krijg je gelijk allemaal vragen van "hoezoooooo??????" :D.

@hier: ben klaar met vandaag. M'n rug is echt gaar... Doet gewoon pijn :(. Nog twee uurtjes volhouden, dan lekker even zitten in de trein. Heb gister een stoeltje voor fem gekocht. Kan ze straks achterop m'n fiets zitten en kan ik haar makkelijk naar de opvang brengen. Is toch de Bobike geworden :). Gelijk ook een bagagedragerverlenger erbij zodat ik m'n fietstassen kan blijven gebruiken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,1 KB
      Weergaven:
      0
  16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat naar nmv, hoop dat je misselijkheid snel over is.

Siertje heel herkenbaar. Had het bij Wess ook extreem, jammere is dat ik err niet vanaf ben gekomen na de zwangerschap en dat ik nog steeds vergeetachtig ben haha ;)

Nou cupcakes zijn klaar. Toch nog maar niet met Lenthe gedaan. Wilde eerst ff oefenen. Best aardig gelukt al zeg ik zelf.

Fijne jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar maar weer (voor het geval ik hier niet meer ben vandaag)

17. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als eerste de allerbeste wensen voor jullie allemaal!

Wij liggen nu net in bed. We houden het echt niet langer vol. :) ook nooit echt onze feestdag geweest hihi wel erg gezellig dat Chloë ook even beneden was. Ze lag wakker in bed dus is ze even mee naar beneden geweest hopelijk valt ze wel weer in slaap... Hhmmmm ze is er nu net uit 'ik ben niet moe' oepsie... Nou ja we zullen zien ;)

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik lag er al veel eerder in Maggie. 00.10 lag ik er al in. Was zoooo moe kon niet langer op blijven.

Lieve meiden een gezond en gelukkig 2015 gewenst.

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Allemaal de beste wensen!
    Ik lag er om half 2 ook alweer in, kon alleen erg slecht in slaap komen... Mijn dochter waa de hele avond zo onrustig dat we hadden besloten om haar toch niet naar mijn schoonouders te brengen, dus mijn man bleef thuis. Ik was dus een keer alleen op pad! :)

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!! Gelukkig 2015!!! Weer een nieuw jaar lekker kletsen en op naar "kersverse mama deel 3" :D.

Wij waren om half drie thuis en lagen er om drie uur in. Femke heeft heerlijk de hele avond liggen slapen bij vrienden en is geen moment wakker geweest van alle herrie. Ook thuis gelijk weer in slaap gevallen en was om negen uur wakker. Ben nu wel een beetje brak hahah en heb niet eens gedronken :D. Denk ook een beetje spierpijn van twee volle dagen werken :).
    Zo leuk, we zijn Femke haar speen aan het afleren hier thuis. Op de opvang heeft ze hem overdag ook niet, alleen maar met slapen, dat moet thuis ook kunnen. Je merkt dat ze nu veel meer gaat brabbelen, zo schattig!! Gister een, zo goed als, speenloze dag gehad en ook nu heeft ze hem nog niet gehad. Nu even bijkomen en dan straks op naar m'n schoonmoeder voor het nieuwjaarsconcert :cool:.

Deel Deze Pagina