Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Een mooi 2015 allemaal.
    Hier het volgehouden tot half 3. Om 5 over half 3 sliep ik :D.
    Lenthe en wess hebben de hele avond liggen rommelen allebei. Waren dus alle 2 wakker om 12. Stiekem ook wel leuk hoor.
    uiteindelijk tot half 10 geslapen allebei.

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Iedereen een mooi en gelukkig 2015!

Wij lagen er gisteren ook rond een uur of 1 in. Was zelf eventjes om 10 uur in slaap gevallen :) maar het was wel heel gezellig gisteren en heel mooi (en veel) vuurwerk gezien.

Heb wel van 6 tot 7 gisteravond nog met elaysa in het ziekenhuis gezeten. Haar uitslag was zo ontzettend erg geworden, ze had zoveel jeuk ik denk dan bel ik maar de eerste hulp. Kon meteen komen gelukkig. Had haar half uitgekleed toen de dokter zei oh jee ik zie het al! Ze schijnt een extreme allergische reactie te hebben. Maar waarvan geen idee! Ik ben geen nieuwe producten gaan gebruiken en als verzorging voor haar gebruik ik vaseline/lanette. En toen zei ze; hebben jullie huisdieren? Zij vermoedde dus dat het van de hond kan zijn. Nu heeft ze al vanaf de geboorte zo'n probleem huidje en het wordt alleen maar erger :$ zou toch niet zo mooi zijn als ze echt allergisch voor honden is :( heb wel iets voorgeschreven gekregen voor de allergie en de jeuk.

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @steenbokje, wel fijn dat je nu dan weet dat het een allergie is! Maar zou wel wat minder zijn als het door de hond zou komen... Is het een idee om de hond een paar daagjes bij iemand anders te brengen om het te testen?

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Vandaag helaas een mindere dag, dus we zijn lekker thuis gebleven!
    Nu gezellig scary movie aan het kijken, geweldige humor! :D

5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lekker anouk!!! Hier werd Chloƫ om 7 uur wakker. Toen ze terug naar bed moest heeft ze ong 15 minuten lopen krijsen omdat ze niet wou...... Gelukkig was ze verder redelijk goed te pas.

Wat goed dat je bent gegaan steenbokje. Kunnen ze het testen waar het vandaan komt? En inderdaad anders misschien hondje ergens laten logeren goed stofzuigen en kijken of het minder wordt? Wel fijn dat je iets ervoor hebt gekregen

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dus gestopt met gewone melk en het lijkt erop dat z'n gezicht al minder wordt. Zijn wangen zijn minder rood en gesprongen dan voorheen en plek op z'n voorhoofd is weg... Wie weet....

Mijn vader heeft een zwelling in z'n keel. Midden januari wordt het weggehaald en onderzocht..... Je moet er niet vanuit gaan maar het spookt wel door je hoofd als het maar niets ergs is....

Mijn moeder heeft erg last in de keel. Op de dag dat ze te horen kreeg dat ze kanker wordt nu weer opnieuw onderzocht..... Waarschijnlijk niets ernstigs maar toch niet echt fijn gevoel....

Jeetje weer lekkere start van het nieuwe jaar....

En eindelijk de muis gevangen met pindakaas!!! 😁

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    He gatsie maggie dat is geen leuk bericht nee. Sterkte de komende tijd. Toch altijd weer spannend. Mijn moeder krijgt morgen allerlei onderzoeken om te kijken of ze kankervrij is. Heel spannend.
    Hoop voor jou beide ouders goed nieuws. Wel genoeg ellende gehad.

Hier ben ik ook misselijk. Hang niet boven de wc, maar alles wat ik wil eten doet me naar de wc rennen, alleen het idee van eten al. Cola hielp vandaag aardig. Dus hopelijk blijft dat even werken.

8. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend teske! Ik zal voor jou en je moeder duimen!

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Maggie en Teske, voor jullie dus even spannend!
    @Teske, dat heb ik dus ook... Maar als ik mezelf dwing om wat te eten, gaat het vaak weer eventjes wat beter. Benbenieuwd hoe mijn dag vandaag verloopt, ben bang dat het weer niet zo'n goede is...

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goedemorgen!

@steenbokje: dat zou zeker een verklaring kunnen zijn, geen leuke overigens....

@maggie: pffff... Snap dat het gelijk gaat spoken in je hoofd! Hopelijk valt het voor beide mee.

@nmv en teske: succes met de misselijkheid!

@hier: beetje raar geslapen, veel gedroomd en niet het idee dat ik ben uitgerust. Maar goed, vandaag lekker rustig aan :). Vanaaf naar de verjaardag van m'n broertje, die word 30 :D. Had laatst een tas gekocht via zalando, maar vond hem niet zo mooi, dus retour gezonden. Is dat pakketje nooit aangekomen :$!!! Ding was €95,-! Moet nu een of ander formulier invullen en dan krijg ik hopelijk m'n geld terug :cool:

11. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Balen siertje. Hopelijk wel je geld terug.

Nmv ja meestal helpt eten een beetje. Een uurtje en dan weer opnieuw. Moet vandaag werken. Even kijken hoe het gaat. Werk met een stagiaire. Mss dat ik het die alvast vertel. Heb cola mee en yoghurt.

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Succes vandaag teske! Heb het formulier ingevuld en weer gemaild, ben benieuwd!

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Grrrrrr!!!!! Heb ruzie met m'n nieuwe stoeltje voor achterop de fiets :(. Wilde eerst m'n begagedragerverlenger erop zetten, past ie niet... Dan maar het stoeltje even zonder fietstassen. Nou, die zit, maar hoe maak ik nou de bandjes los? Meestal zit er een sluiting bij de beentjes, maar daar zit alleen een knopje om de lengte te veranderen. Je kan ze bij de schouders uit de spleetjes halen om ze zo in de hoogte te verstellen, maar kan me bijna niet voorstellen dat het zo moet. Is best makkelijk hoor, maar toch een beetje vreemd... Anders fiets ik morgen wel even langs de fietsenmaker :D om het even te vragen. Of heeft een van jullie ervaring met dit stoeltje?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,1 KB
      Weergaven:
      2
  14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    O en krijg m'n geld terug van m'n tas!!!! Is al over gemaakt, maar zal wel pas na het weekend erop staan :D

15. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ben je er al achter hoe het werkt? Ik heb yepp dus geen idee hoe die van bobike werkt hihi

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb een Bobike voorop de fiets. De riempjes maak je los door ze uit de rugleuning te halen, dus bij de schouders haal je ze los. Snap je hem? Zit er geen instructieboekje bij?

17. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anouk stom vraagje misschien 😄 maar welke pop heeft jou dochter? Speelt ze er graag mee? Ik ben op zoek naar een leuke mooie pop voor ChloĆ« voor d'r verjaardag. Ze heeft er nu wel 2 maar dat zijn kleine poppen. Maar Pfff wat zijn er veel open en ze verschillen ontzettend in prijs! Ik vind het zo lastig. Een pop van 50 euro en ze speelt er misschien niet veel mee (zoals 1 goedkope pop die ze thuis heeft liggen). Ik heb deze nu besteld om te bekijken 😁 en anders wordt het baby Annabel .....

bol.com | Nenuco Slaapset | Speelgoed

bol.com | Bayer Pop Designer Girl Viola - 46 cm | Speelgoed

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
  19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
  20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Top!!!! Drankje voor het opzoeken Anouk!

@nmv: staat niet zodanig in het instructieboekje. Wel dat je zo de hoogte kan verstellen, maar niet dat dat ook het vastmaak gedeelte is zeg maar. Maar super, nu weet ik zeker dat het zo moet :).

Deel Deze Pagina