Hoe is het met iedereen???? Hier een lekker rustig daggie. Vanochtend boodschapjes gedaan en daarna lekker gerelaxt op de bank. Heb gister veel te veel gedaan. Had daardoor erg veel last van m'n rug en later ook een harde buik . Vanochtend een positiebroek van de H&m gekocht, wat een blamage . Kreeg m'n kuiten niet eens in dat ding . Maandag maar even terug brengen . Femke heeft vanmiddag lekker drie uur geslapen. Gaan zo naar een nieuwjaarsborrel van de turnvereniging dus komt goed uit. Ze eet trouwens sinds vandaag, ineens, mandarijntjes . Had haar vanochtend d'r pap gegeven, haat ze helemaal uit d'r plaatje en wijzen naar de mandarijntjes. Dus denk, proberen kan geen kwaad. Eet ze er gewoon twee op !! Gek kind hahaha! En eierkoeken vind ze ook lekker . Zo fijn dat ze zelf leert eten. Geef haar een eierkoek en ze hapt het er zelf vanaf, ideaal ! @nmv: hoe gaat het met de misselijkheid? @teske: hoe gaat Hey met jou? @maggie: hoe gaat het met je vader en moeder?
Met de misselijkheid gaat het goed... (Heerlijk aanwezig! ) Ben momenteel wat afwezig, niet alleen mijn lijf heeft aandacht nodig, mijn dochter ook! Ze is verkouden en er komt een hoektand door. Hierdoor slaapt ze slecht en is de hele dag aanhankelijk...
Dat klinkt intensief. Neem je tijd nmv, spreken je vanzelf weer . Hier ook niet super actief hoor. zwanger zijn met een dreumes rond hobbelen is best intensief .
Echt wel pittig hè siertje? Vond ik ook hoor. Je hebt gewoon minder tijd om te rusten. Helaas blijft het ook wel zo tenminste hier 😁 Aaaaiii nmv klinkt niet lekker. Doe maar lekker rustig aan. Die tanden toch ook..... Mijn moeder krijgt van de week haar onderzoek en m'n vader volgende week . Dus we wachten af....... Hier is het trouwens de pop met lange haar geworden 😄 die is erg mooi! Morgen gaan we naar opa en oma van Barry. Is alweer een tijd geleden Kyan was toen 2 maand ofzo. En we zouden daarna op bezoek gaan bij een vriend van ml. Maar die belden af ziek. En nu had ml bedacht om naar sealife te gaan! Leuk echt veel zin in! Ik wou daar altijd al naar toe dus ik ben erg benieuwd!!! Leuk leuk! ik ben net begonnen met haken. Erg leuk! Helaas had ik een goedkoop setje bij de action gekocht en is het draad echt niet fijn omdat het steeds los gaat en ik kom nu dus niet verder..... Jammer...
@maggie: hihihi! Ik heb ook een poging gedaan tot haken... Ben er niet zo een ster in en heb ook het doorzettingsvermogen niet momenteel . Hopelijk komt het in m'n verlof weer terug. @hier: heb samen met mams besloten dat we in maart niet naar de zon gaan. Vinden het toch ff iets te heftig, ik 27 weken zwanger en met een dreumes van 1,5 zo lang onderweg. Dus nu gaan we naar Centre parcs. Willen naar die in België, peer. Schijnt een heel mooi park te zijn met een binnenspeeltuin en natuurlijk een geweldig zwembad. Zal Femke echt helemaal geweldig vinden. Ook midden in het bos dus kunnen we ook nog wat gaan wandelen.
Maggie wat leuk naar sealife. Ik ben in London geweest, heet anders maar kan even niet op de naam komen. Heel erg gaaf vond ik. Spannend die onderzoeken van je ouders. Nmv pff lastig he die misselijkheid. En dan je dochter ook nog niet lekker in dr vel. Pittig hoor. Siertje, centerparcs is ook fijn. Gaat er toch ook om even lekker weg te zijn. Gisteren drukke dag. Huisje van een vriend bekijken. Met mn mams naar de HAP. Keelontsteking, oorontsteking en tegen longontsteking aan. Wat een gewoon griepje al niet kan doen na al die chemo. Daarna zijn vl en ik gezellig naar de film geweest, de hobbit! Was leuk.
Jeutje teske!!! Das heftig beterschap voor je moeder! De bios.... Daar ben ik al lang niet meer geweest . Ml is niet zo een filmen man dus daar gaan we niet zo snel heen . @hier: even rustig wakker worden en dan aan de arbeid. Werk tegenwoordig op zondag, hihihi vanaf deze week , is even wennen. Voordeel is dat ik vijf uurtjes werk en en tien mag schrijven Fijne dag vandaag!
Nou we zijn in scheveningen maar jeetje wat is het druk! We rijden nu voor 2e keer hetzelfde drukke rondje in de hoop plek te vinden aan strand zodat we er heen kunnen lopen. In ieder geval mooi uitzicht
Hoe ging het werken siertje? Hoeveel dagen werk je nu dan? Blegh ben al de hele dag moe en misselijk. Niks aan. Net wel even rondje buiten gelopen. Thijn stukje mee gehad aan de hand. Hij kan al best goed lopen, maar los lopen ho maar. Haha druk in scheveningen dus maggie? Nog een plekje kunnen vinden? Geloof dat ik nog nooit met de auto in scheveningen ben geweest! Hoe is het met de rest?
@teske: ging goed! Was lekker druk en hebben weer veel gedaan. Werk nu gewoon weer vier dagen. Maar deze week voor het eerst weer drie achter elkaar . Ben benieuwd hoe dat dat zal gaan. Donderdag avond ook een avond evenement van m'n werk . Zal vrijdag wel gaar zijn hahah! Balen dat je zo niet lekker voelt... Hopelijk gaat het snel beter..
Pff nmv heb jij iets gevonden wat helpt tegen misselijkheid?! Het is bij mij erger als bij Thijn. Zal het dan toch een meisje worden
Bij mij is het nu vooral vaak kokhalzen, heb slechts 1x echt overgegeven tot nu toe... Dat was bij mijn vorige zwangerschap wel anders! Toen was ik veel aan het overgeven en was ik tussen de 8 en 12 weken 4 kilo afgevallen. Nu ben ik vooral helemaal beroerd, alsof ik de griep begin te krijgen of al een paar nachten niet heb geslapen. Zeer lijf, erg moe, vaak hoofdpijn en lusteloos. Dus misschien bij mij een voorteken voor een jongen? Maar ik heb helaas geen wondermiddeltje voor je! Ik probeer nu eerst half zittend in bed een cracker te eten (liggen standaard op mijn nachtkastje) en een kwartier later pas mijn bed uit te gaan. (Voor zolang dat lukt met een dreumes! ) En ik heb altijd iets kleins te eten bij me, snoepjes of crackers, en bij mij hielpen de rennies ook nog wel een beetje. Daarnaast probeer ik regelmatig (liefst elke 2 uur) iets te eten en mijn maaltijden zijn niet meer zo groot als ik gewend was. Maar deze tips heb je vast al wel eerder gehoord! Het enige wat mij op een gegeven moment hielp, was dat ik er maar vanuit ging dat het weer een beroerde dag zou worden! Helaas duurde dit bij mij tot een week of 18 voor de misselijkheid langzaamaan stopte. Het is bij de meesten ook even zoeken voor ze iets hebben gevonden dat voor hun werkt. Owja, ik at waar ik zin in had, dan werd ik altijd iets minder misselijk dan wanneer ik oplette of ik wel gezond at...
Jeetje als ik dit steeds weer lees ben ik echt blij dat ik er bij beide geen van heb gehad.... Hopelijk is die misselijkheid snel weg Hihi teske je zult zien dat hij straks ineens wegrend Wat een dag 😁 erg geslaagd maar ben erg moe hihi Chloë is sinds 31 december weer zonder luier maar dat is met een lange rit niet handig. Geen wc te bekennen en madam moet plassen, houdt ze het op wordt ze nat omdat ik haar niet goed vasthoudt😅 Bij opa en oma was erg leuk. Ze vonden het allemaal erg gezellig. Daarna nog even door ml oude wijk gereden en bij zijn vaders graf geweest. Met 32 jarige leeftijd is hij overleden aan kanker Barry was toen een jaar of 7. Ik kreeg het toch wel even moeilijk toen we daar stonden met ons gezinnetje. En toen naar sealife. We hebben een uur in Scheveningen gereden maar toen waren we er hihi maar viel dat toch even tegen. De kinderen vondenhet erg leuk maar het stelde weinig voor. Ik zal er zeker niet speciaal voor naartoe rijden! Maar al met al een top dag
@maggie: Ik durfde het niet te zeggen, ben er een keer geweest en vond het tien keer niks... Maar goed, iedereen kijkt er weer anders tegen aan... Kan me voorstellen dat je even moest slikken zo met z'n allen bij het graf. Super goed van chloë dat ze weer zonder luier is!!!
@maggie, wat goed van Chloë! Heeft iemand van jullie tips om in slaap te komen? Ben 's avonds ontzettend moe, maar zodra ik in bed lig, kan ik niet slapen... Gisteravond ook tot half 1 wakker gelegen!
Balen Maggie. Dan toch maar een keer naar Londen daar is hij wel heel gaaf! Fijn dat jullie verder een goede dag hebben gehad! Ik had dat met de zwangerschap van Thijn dat ik vaak wakker lag. Ging er dan even half uurtje uit ofzo en dan weer opnieuw proberen. Even thee drinken ofzo. Hier lijkt vandaag rooibos thee te helpen tegen de misselijkheid. Hopelijk blijft het niet tot 18 weken. Bij Thijn was het tot 13/14 weken, maar daarna vond ik niets meer lekker... Haha hoop dat dat nu mee valt.
Ik ging er ook vaak even uit nmv. Even wat warme melk drinken en daarna ging het wel weer. Ik had het vooral aan het einde van de zwangerschap. @teske: fijn dat vandaag rooibos lijkt te helpen! @hier: zo, kerstboom is het huis uit! Heerlijk, wat een ruimte. Vind het altijd erg gezellig, ook de feestdagen,aar ben ook altijd weer blij als dat ding het huis uit is en het "normale" ritme weer is begonnen.
Welterusten thee van kneip misschien? Nou het haken gaat hier best goed. Ik heb les gehad van oma gisteren hihi ben bezig met een sjaaltje voor de pop 😅 En andere nieuwe verslaving pinterest!!! Zoveel leuke knutsel ideeen om te doen met chloë !!! Echt leuk