Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @slaaptips, bedankt! Misschien de volgende keer er toch maar even uitgaan, maar wat moet ik dan doen? ;) Als ik (warme) melk ga drinken, heb ik er last van als ik weer ga liggen. En thee vind ik nu erg smerig, dus helaas is dat ook geen tip die voor mij zou werken...
    Weten jullie wat de tip van mijn man was? 'Doe gewoon je ogen dicht.' Hmmm, alsof ik daar wat aan heb... :p

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik zie ineens dat ik vandaag 8 weken ben! :) En morgen echo, zooooo veel zin in!
    Wanneer mag jij Teske? En wanneer heb jij de 20-weken-echo Siertje? Schiet bij jou ook al op zeg!

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Leuk leuk leuk!!!! Morgen eerste echo!!!! Wel een fotootje posten hoor :D!!!

Ik ga straks bellen, denk rond twintig januari. Ja, gaat echt hard :).

Is het slecht dat ik erg geniet van de uurtjes dat Femke slaapt :(?. Lijkt wel of m'n dag even op pauze staat en ik even tot rust kan komen :).

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hihi! Heb ik hier ook! :)
    Net begon ze te hoesten, denk ik meteen: ownee, nu toch nog niet wakker he? ;)

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @nmv, ik ging er idd ook altijd even uit, even het rusteloze eruit en vaak sliep ik daarna meteen.

@siertje, spannend de 29 weken echo. Vond het altijd zo leuk om daarna (toen alles goed bleek) echt te gaan genieten.

@maggie, hier idd vond ik sealife ook niet echt bijzonder. Lijkt me wel moeilijk idd bij het graf.

@steenbokje, nogmaals ook hier gefeliciteerd met je verjaardag.

Hier zo trots Wess loopt steeds vlotter. Zaterdag zette hij uit het niets ineens een hele wandeling in. Het is zo leuk om te zien.
    En meneertje klimt ook ineens in een rap tempo op de bank.

We hebben gisteren ook maar meteen schoentjes besteld met een extreme flexzool.
    Had me eigenlijk nog niet verdiept in jongensschoentjes maar ik vind ze echt stoer.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,4 KB
      Weergaven:
      0
  6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ze zijn leuk Anouk! En als ze het dan ineens door hebben gaat het hard!

Vanochtend op de fiets naar de vk geweest. Heerlijk met Femke achterop :D. Afspraak voor de 20 wkn echo staat op maandag 19 jan :D.

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Gaat je dochter gewoon mee naar de vk? Ik wist niet of dat mag of niet... Wilde dat ook meteen gaan vragen als we daar morgen zijn. Heb voor deze echo oppas met als smoes dat we nog wat dingen moeten tekenen voor het nieuwe huis. ;)

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Nmv ik nam mijn dochtertje altijd mee. Ze vond het reuze interessant. Ze mocht er altijd bij zitten.

Oh en ik vind het ook heerlijk als de kids een dutje doen. Ff me time. Gelukkig wil lenthe meestal ook nog een dutje doen

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hahah! Gelukkig ben ik dus niet heel slecht hihihi :). Ze heeft vanmiddag drie uur geslapen :$!!!

@nmv: ja hoor, ze gaat gewoon mee. Liep gelijk naar de poppenwagen en ging lekker spelen. Ze gaat ook mee naar de echo's maar dan blijft ze wel in de wagen zitten.

10. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had Chloƫ ook altijd gewoon mee naar de vk. Ging altijd prima. Er staat meestal genoeg speelgoed waar ze zich mee kunnen vermaken.

Echt leuk die schoentjes anouk! En inderdaad er zijn erg veel stoere schoenen voor de jongetjes. Ik vind het ook zo leuk om hem leuk aan te kleden hihi Chloƫ ook hoor maar ik had niet verwacht dat ik het bij een jongetje ook zo leuk zou vinden hihi

Nou we zijn nu bijna een week gestopt met de melk. We dachten dat de uitslag iets minder werd maar vanavond had hij er heel wat extra plekken op zijn rug erbij. Nu heeft hij gisteren op een bolletje bij oma boter gehad. Zou het daarvan kunnen komen? ..... Ik wil in ieder geval een afspraak bij de dokter maken want ik denk dat hij er echt een zalfje voor moet hebben om het weg te krijgen.....maar waar komt het vandaan wel melk niet de melk...... Grr waarom staat het er niet bijgeschreven 😉

steenbokje hoe is het met jou meid? Wordt de uitslag al wat minder nu met zalf? En ben je er achter waardoor het komt?

Anouk: kan jouw meid ook soms zo brutaal zijn? Ze kan echt poeslief zijn en ander moment dan kan ikdr wel achter behang plakken 😰 vooral als ze moe is dan luistert ze gewoon niet! En ja ook hier ook blij als de kids op bed liggen 😅 ChloĆ« slaapt niet meer overdag dus de avonden zijn me echt wel heilig :D

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    😔 via een Duitse site een autostoel voor ChloĆ« besteld cybex soltution x-fix. Dat scheelde echt heel veel met ergens anders. Er stond bij dat het binnen 2 dagen geleverd zou worden. En in de mail staat eind januari...... Als het maar wel goed komt.....

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @maggie, vervelend zeg wbt Kyan. Wist je maar zeker waarvan het afkomstig is. Dan nog zou het vervelend zijn maar dan kun je er tenminste rekening mee houden.
    En idd zool leuk om een jochie te kleden. Er is zoveel leuks. Ik dacht altijd dat er voor meisjes veel was maar moet zeggen dat jochies ook erg leuk is.
    Jep Lenthe heeft dat ook. Meestal erg lief maar ook zij heeft haar brutale momenten. Vanmiddag nog in de supermarkt. Ze kreeg het toetje niet wat ze wilde. Gillen dat ze deed midden in de winkel. En totaal niet meer luisteren. Heb haar maar even laten staan daar midden inzet gangpad. Al die mensen kijken natuurlijk. Maar ze was wel binnen no time woor poes lief hihi.

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @jongenskleren, ik heb altijd al gevonden dat er voor jongens veel meer leuke kleren te vinden zijn! Voor de meisjes vind ik het al gauw tuttig (met name als ze echt nog een baby zijn, wordt nu wel iets beter). Maar misschien dat ik er wel weer anders over denk als ik een jongen zou hebben... ;)

@maggie, hopelijk komen jullie er snel achter wat dit nou veroorzaakt! Dan is het in ieder geval een stuk makkelijker...

14. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Jemig wat gaan jullie snel zeg.
    Ik lees jullie altijd wel bij!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Jij alweer 17 weken Siertje , gaat snellll :$
    Super leuk voor jullie alle 3!

Ik ben benieuwd of Thijntje inmiddels ook al loopt?
    Ik lees dat al jullie kindjes , jonger dan Alexis al lopen.
    Ze kruipt , loopt aan tafel/bank en achter haar wagentje maar loslopen is er nog steeds niet bij.

Hoe gaat het bij jullie met woordjes?

Heb soms het idee dat ik door de drukte ze beide iets te kort doet.
    Zal ze daarom nog niet lopen?

Veel liefs voor jullie allemaal!

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Jacq Thijn loopt ook nog niet los. Hij kan heel goed aan 1 vinger lopen, maar zodra je los laat gaat hij verder kruipen. Zelf liep ik ook pas met 17 maanden los.
    Woordjes gaan nu wel steeds meer komen. Hebben al een klein lijstje met 10/15 woordjes, wel grappig.

Pfff kan niet meer slapen! Misselijk en koud!
    Toch nog maar een poging doen!!!

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @teske: nog een beetje kunnen slapen? Ik slaap de afgelopen twee dagen zo vreemd. Eerst heel diep en zodra ik moet plassen, heel licht en veel dromen.

@jacq: Hihi! Gaat idd snel! Over twee weekjes de twintig weken echo :). Wat betreft lopen enz, zou me daar nog geen zorgen om maken hoor! Femke was vroeg met lopen, net twee weken een jaar, maar die heeft nog niet zo een uitgebreide lijst met woordjes. Papa, mama, die, aaien en ja, dat is het wel.
    Hoe is het verder met joi en de kleintjes?

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Jacq, leuk om weer wat van jou te lezen! En dat lopen komt wel, geloof dat het 'normaal' is tot 18 maanden voor het leren lopen en je kunt ze echt niet helpen/dwingen hierbij. Mijn dochter was ook erg vroeg, net voor haar eerste verjaardag. Maar de laatste keer bij het cb vroegen ze mij of ze al langs de tafel liep en aan de hand, dus als ik dat hoor, 'loopt' jouw dochter wel op schema hoor! ;)

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @jaqc. Leuk wat van je te horen. Hoe is het met je kids?

Lenthe liep ook pas met 16 maanden dus die wad ook later. Wess mu met 14 masnden als hijhet dit keer tenminste vol houd :D.

Komt vanzelf.

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Pfff wat een ochtend. Huilen huilen huilen en nog eens huilen. Pfff we hebben weleens gezelligere dagen gehad.
    Alles wat ik heb wil meneer ook. En zn eigen beker is dan niet goed genoeg. Nee de cola van mama;)! De telefoon van mama. Alles van mama eigenlijk. Ik plak wel aan mana.

20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Fijn zijn die dagen he Teske? Hier nu een paar dagen achter elkaar gehad... Succes vandaag!

Deel Deze Pagina