Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gewoon lekker aftellen! Wij tellen wel mee 😉

Wat leuk steenbokje! Zo leuk om te zien he? Er gaat een hele andere wereld voor ze open! Knapperd hoor!

Positiekleding : veel leuk spul en het kost veeeeel geld. Is er nu geen opruiming? Winkel met 50%? Dat geluk had ik bij Kyan wel! Scheelde echt veel! 👍😁

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Whoeoeoeoeo!!!!! Wat tof steenbokje!!!!!

Ben GAAAAAAAARRRRRRR!!!! Moesten het huis uit voor de open avond. Zijn uit eten geweest, maar wat duurt twee uur dan lang hahahah! Femke doet het wel echt super goed. Gegeten als een malle hahahah! En zonder protest. Das echt al lang geleden. Zo maar weer naar huis en lekker vroeg m'n bedje in :)

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    WoW wat goed steenbokje, leuk is dat he als ze lopen. Hoop zo dat Wess ook snel loopt. Vind het zo leuk.

Yep lekker hier aftellen, ik tel ook wel mee. Zo heb ik misschien toch een beetje de spanning die ik bij Wess gemist heb :D

Merk dat op het werk de drukke kerstweken er aan komen. Het word steeds drukker. Lijkt wel of half Nederland nog even snel een bril voor de kerst wil en nog even snel wil profiteren van de zorgverlening. Ach zo gaat het wel snel.

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @siertje, die shirtjes kun je nog wel aan met een vest erover! Ik had 2 shirtjes, 2 broeken, 1 rok en 1 jurk, dat was voor mij genoeg... Had ook nog wat gewone stretch shirtjes die met die groeiende buik prima pasten. :)
    Zijn er ook mensen langs geweest vanavond of waren jullie voor niks het huis uit?

@teske, denk dat ik zondag wel ga testen, dan is mijn man er ook!

@steenbokje, mooi trots momentje! Mooi om te zien he? Hier vanmiddag 'tikkertje' gespeeld, ze vond het geweldig om achter me aan te lopen!

Wie zou er een datumprikker uitgooien? Vergeten of druk? Ben verder niet ongeduldig hoor... ;)

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Nou, er zijn twee mensen langs geweest maar beide niet enthousiast. Een man die gaat scheiden en twee kids mee neemt, gaat hem niet worden... De ander was een stel wat samen wilde gaan wonen, maar dit te klein vinden... Jammer maar helaas :(. Nu op de bank met een pijnlijke knie, was toch wel te veel allemaal vandaag :). Morgen en overmorgen alleen thuis dus lekker rustig aan ;)

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Haha ik hoop ook dat Thijn snel loopt. Lijkt me zo leuk. Bereid me er maar op voor dat het nog wel even duurt.
    Hij loopt wel steeds meer aan 1 vinger. Maar loslaten is nog een stap te ver!!!

Steenbokje wat leuk dat je kleintje zo goed loopt! Super gaaf!

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ego berichtje, 45 uur werken zit er op!!!!

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Jeeeeh! :)

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!!!!

Pffff... Wat een nacht... Vroeg m'n bed in, was gesloopt. Sietse ook, die lag op een gegeven moment zo te snurken dat ik er wakker van werd :(. Rond half drie hij eindelijk stil, begint Femke te mekkeren :(. Rond vier uur werd ze stil en hebben we kunnen slapen tot half acht... Ben blij dat ik zo weer even m'n bedje in kan hihihi! (Arme schat, die moet gewoon weer werken vandaag :))

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Kun je beetje weer tot rust komen siertje?

Ik ben blij dat ik nu vrij ben!!!

Nmv heb jij het idee dat je zwanger bent? Ik namelijk helemaal niet. Totaal geen symptomen of iets. Nou had ik dat bij Thijn ook pas vanaf een week of 8...

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bij mijn dochter had ik een week voor NOD een pukkeluitbraak, nu (bijna) niets te zien... En de echte symptomen kwamen bij 6 weken om de hoek kijken, dus daar is het nog te vroeg voor.

Het enige wat me gisteren ineens opviel, is dat ik af en toe een vreetbui heb, terwijl ik daar alleen rond NOD last van heb. Maar soms ga je ook naar zulke dingen zoeken... Zal vast toeval zijn! ;)
    Ach ja, ik hoef nog maar 4 dagen te wachten tot ik het weet! :p

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Haha ik minstens nog een week. Pff, vorige keer heb ik het testen lang uitgestelt. Maar weet niet of me dat nu gaat lukken;)!
    Hahah ja ik denk ook dat ik op zoek ben naar dingen, maar kan ze nog niet vinden. Haha we wachten maar (rustig) af!

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Mijn NOD is maandag of dinsdag, maar wil graag testen als mijn man erbij is... Dus hebben afgesproken dat ik zondag al mag proberen! :p

14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dames!!!! Duim duim 😁

15. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Spannend dames! Ook tuurtestjes posten ik tuur wel :D

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hier ook een gewillig aftel slachtoffer en tuurstreep kijker :D.

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik zal het jullie laten weten als ik een testje heb gedaan! Haha!

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Spannend. Er komt dus een testweekje aan hihi.

@siertje hoop dat je goede nacht hebt vannacht.

@steenbokje jeeeh gaaf filmpje kleine stapperd.

Hier flink aan het oefenen.

Lenthe mag morgen naar de sinterklaas ochtend op het kinderdagverblijf. Wat zal ze het leuk vinden.
    Wess mag nog niet mee. Is vanaf 1.5 maar die heeft er toch niks aan.
    Ga ik kekker ff met wess de stad in. Qualiti time.

Mezelf gisteren verwend met 2 jurkjes van desigual. Ze hadden ineens 60% korti g gisteren. Me happy. Klaar voor de kerst.

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Even snel een berichtje van mij! Vanmiddag foto gemaakt voor onze kerstkaarten... Madame wilde alleen niet stil blijven staan, wilde constant lopen! Maar zittend uiteindelijk wel een leuke foto kunnen maken. Nu net besteld, dus volgende week heb ik ze als het goed is binnen! :)

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Leuk nmv.

Haha soms mis ik de vind ik leuk knop hier!!

Deel Deze Pagina