Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hahah heel fijn. Hij is nu naar de opvang en ik zo werken.
    Hopelijk huilt hij daar niet te veel. Maar vl kan hem ophalen als het nodig is.

Hadden wel een oplossing gevonden, helaas moesten we toen weg.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,1 KB
      Weergaven:
      0
  2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het gegaan teske?

Hier vanmorgen met Kyan naar de dokter geweest. Hij gaf aan dat het Exceem is en we hebben er een zalf voor gekregen. Dokter gad wel aan dat het gek is dat het alleen op zijn rug zit en dat het misschien wel van een allergische reactie kan komen maar dat merken we wel als de Exceem straks terug zal komen. Dus voor nu smeren en kijken hoe het verder gaat.

Ohhh Kyan insect mega verkouden. Hij heeft helemaal rode ogen. Meneertje wordt tegenwoordig ook echt ondeugend en wil duidelijk zijn mening laten horen hihi ook was hij echt verlegen bij de dokter wel schattig om te zien.

Vanavond inhet eigenlijk yoga avond maar ik heb zoveel was goed te liggen dat ik maar thuis blijf. Ik vind het altijd zo vervelend als ik moet gaan werken en er isnog veel werk in huis te doen daar word ik alleen maar onrustig van 😄

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv hoe ging je echo vanavond? Was vanavond toch?
    Of ben ik een dag in de war?

Thijn ging goed op kdv. Heeft heel lang geslapen 3 uur. Dus was echt moe. Daarna lekker gespeeld en thuis bij papa weer chagerijnen;)!

Hopelijk gaat de eczeem bij Kyan snel weer weg.

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @maggie, hopelijk trekt het nu snel weg!
    @teske, was idd gisteravond. We waren alleen laat thuis, want bleven wat langer plakken bij mijn ouders... ;)

Maar ziet er goed uit! Hartje klopt en het bewoog ook al mooi! Ze schatten nu een dag eerder dan ik dacht, dus ook dat is goed! :)
    Gisteravond meteen aan mijn ouders verteld, ze waren wel verbaasd dat het alweer zo snel was aangezien mijn dochter het ons regelmatig vrij lastig maakt...
    Morgen is mijn zus ook aan de beurt, zondag schoonouders en schoonzus...

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wat fijn nmv!!!!!! Veel plezier met vertellen :D

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat fijn nmv!!!! Gelukkig een positieve echo!!!!
    Wij gaan straks voor de intake. Helaas doet onze vk zelf geen echo's:(.

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Intake al gehad Teske? En heb je al een afspraak voor een eerste echo?

Gelukkig doet mijn vk wel zelf echo's, alleen de 20-weken-echo moet bij een speciaal bureau... Ik zit ook bij een vk-praktijk waar 6 vk's werken. Dus wel een wat grotere praktijk, misschien dat dit scheelt?

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat leuk zeg het vertellen aan je ouders.vond ik zooooo spannend.
    Hier werden de echo's ook op de praktijk gedaan. An
    Kleden de 20 weken niet.

@teske suc6 met de intake.
    Grrr vandaag de boom maar eens aftuigen. Zo'n rot werkje. Helaas niet eerder tijd gehad.

@steenbokje, hoe is het met jou??

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Mijn vk doet geen echo's. Ze kan het wel maar heeft geen apparaat :). Gelukkig kan ik bij mij om de hoek terecht voor echo's :D.
    Pffff... Wat is er hier een hoop te doen in deze winkel :). Eigenlijk te veel. Nu komt morgen m'n regiomanager langs samen met haar baas :cool:. Nu dus mega drang om de winkel helemaal op en top te hebben, maar dat gaat helaas niet. Plus m'n hoofd zit helemaal vol met snot :D.

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Intake gehad. Prima. Niet bijzonder, ken ze tenslotte al.
    Over twee weken mag ik een echo plannen. Ze doen geen vroege echo zonder reden van mk oid. Nou ja op zich prima. Morgen even bellen voor een afspraak.

Siertje. Heel veel succes in de winkel.

Anouk succes met aftuigen.

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohoh wat leuk nmv om het te vertellen! Altijd leuk om de reacties te horen! En wat fijn dat je een goede echo hebt gehad geeft toch een fijn gevoel.
    Moesten jullie trouwens altijd huilen bij de echo's? Ik zag dat altijd op films maar zelf nooit gehad en voelde me bijna ' raar' omdat ik dat niet deed :D

Vanmiddag bij een collega zwangerschapspagina gespot op de iPad maaaaaar ze is niet zwanger althans niet wat wij weten ;) ik ben benieuwd hihi

😔 Chloë wou zelf geen luiers meer om. Met soms extra sturen ging het eigenlijk goed. Vannacht misseboel. Bed nat vannacht en later ook weer haar pyama. Ik hoopte dat het op de opvang goed zal gaan maar nee dus. Geplast en gepoept in onderbroek dus hadden ze haar weer een luier omgedaan maar dan vindt madam het prima dus luier zat ook vol. Gelukkig vanavond wel weer op potje gepoept en geplast. Pfff wordt ze ooit zindelijk ? Maar ik kan ook niet steeds teruggaan naar de luiers wil nu wel weer doorpakken. Ze wil heel graag naar school dus vanavond maar even weer uitgelegd dat ze dan wel moet plassen op de wc want met een luier om mag je niet naar school. Ze kan het echt wel maar zo druk met spel en anderen......

En de crème helpt heel goed bij Kyan! Rug is alweer bijna gewoon

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik hoef echt niet te huilen bij een echo hoor! Maar ben normaal gesproken ook niet echt een emotioneel typje... Dus je vent niet de enige! :p

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @maggie: wat fijn dat de crème helpt! Bij chloé is het denk idd nu een kwestie van doorzetten. Goed bedacht dat ze niet naar school kan met een luier ;) :). Hoe gaat het met je ouders en de onderzoeken?

@steenbokje: hoe gaat het met jou???

@hier: heb spierpijn :D. Natuurlijk de afgelopen maand niet zoveel gedaan en merk het wel hoor hahaha! Vandaag nog werken, dan vanaaf een feest van m'n werk en dan twee daagjes vrij :). Zaterdag naar de man van het sanitair en daarna naar de modelwoning, dus drukke dag. In de avond hebben we een verjaardag, maar zei gister avond tegen Sietse dat ik niet zeker weet of ik ga.

Fijne dag vandaag en ik hoop dat de misselijkheid enz weg blijft bij jullie, nmv en teske!

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Had je dat laatste niet wat eerder kunnen zeggen Siertje? ;)
    Net alweer alles eruit gegooid... Gelukkig voel ik me daarna altijd wel snel beter! ;)

Wij moeten binnenkort ook maar eens naar keukens en badkamers gaan kijken, de tekeningen met maten hebben we! Hmmm, maar eens mijn man zover zien te krijgen dat hij een dagje vrij neemt...

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Waar is steenbokje eigenlijk gebleven? Of is ze stiekem een weekje op vakantie gegaan?

16. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ja idd mis steenbokje ook al..

Gisteren een aardig goede dag gehad. Behave de avond.
    Vannochtend daarin tegen kreeg ik met moeite een boterham er in. Zucht.

Hier ook spierpijn. De fysio heeft me weer hard aan het werk gezet maandag en woensdag. Pfff en had drie weken even niets gedaan. Merk je gelijk.
    Succes vandaag siertje.

Leuk zeg bezig met de inrichting van jullie nieuwe huis.

Maggie lijkt me idd lastig zindelijk worden. En bij de ene gaat het sneller/makkelijker dan bij de ander. Komt vast goed.

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat een spierpijn hier dames hihi.

@nmv, leuk badkamer etc uitzoeken. Maar lijkt me wel moeilijk hoor. Er is zoveel keus.

@maggie, hoop dat chloe snel zindelijk is. Wel een goede van de school.
    Bij Lenthe hebben we overdag gewoon de luier uit gelaten. Regelmatig ging het fout en plaste ze in haar broek of ergens op de grond of zo maar ineens is de knop omgegaan en nu kan ik haar overal mee naartoe nemen zonder luier.
    Lenthe draagt snachts nog een luier. Die doen we pas uit als hij iedere ochtend voortaan droog is.
    We hebben met een beloningssystemen gewerkt.ik had een plaat gemaakt waar ze iedere keer een stikker op mocht plakken van dora als ze geplast of gepoept had. Toen die vol was mocht ze een cadeau uitzoeken.
    Gisteren was de laatste vol en haar uitgelegd dat ze nu een laatste mooie cadeau (nieuw nachtlampje van prinsessen) krijgt en dat ze dan officieel een grote meid is. Man wat is ze trots.
    Maar het blijft idd erg moeilijk hoor zindelijkheid.

Hier een drama nacht gehad. Wess begon om half 12 en is tot 3 uur ieder kwartier gekomen. Daarna zetpil en een fles gegeven (ik wist het gewoon echt niet meer) en toen heeft hij 2.5 uur geslapen. Daarna weer ieder kwartier. Uiteindelijk om 8 uur het bed uit.
    Gaap gaap.

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Balen anouk zo'n drama nacht. Pfff.

Hahah hier een drama dag. Pff wat een gebrul af en toe. Ene moment het zonnetje in huis het volgende moment is meneer boos.

Zelf ben ik heel moe... Gelukkig kom vl vandaag op tijd thuis zijn. Zat er even doorheen na het middag slaapje. Zelf ook even geslapen, maar deed me ook nog niet echt goed.

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!

Sorry nmv! Zal het volgende keer wat eerder zeggen hahahah! :D

@hier: ik kan niet meer.... Schaambeen doet zeer, liezen en bil ook. Is dat iets met m'n bekken teske? Gister avond gelukkig niet zo heel laat thuis, de gene met wie ik mee reed wilde ook vroeg naar huis ;). Vandaag maar lekker rustig aan doen. Femke slaapt erg slecht op de opvang de laatste tijd, maar een uurtje op de dag, die is ook erg druilerig en hangerig.
    Zit nu op de bank en voel nu al een aantal keer de kleine boef schoppen 😍.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Heerlijk he dat getrappel in je buik.

Hier weer een drama nacht. Van half 10 tot 3 uur aan het spoken geweest.
    Geen idee wat er aan de hand is. Hij wil gewoon echt niet slapen.
    Het lijkt wel of iedere keer als hij iets nieuws leert (kruipen, lopen etc) dat hij een tijdje slecht slaapt. Alsof hij alles snachts moet verwerken of zo.

Deel Deze Pagina