Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Anouk is hier idd ook weleens zo. Iets nieuws leren is slecht slapen.

Siertje bil en lies klinkt niet echt als bekken.... Mss een zenuw bekneld? Schaambot dan weer wel.
    Anders even naar de fysio?
    Ik merk dat zitten voor mij nu alweer moeilijk wordt. En heb over twee weken een slaapdienst maar geen idee hoe ik dat moet doen als ik zo misselijk ben.

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Goedemorgen dames,

Ik ben niet stiekem een weekje op vakantie gegaan :p Beetje druk gehad en geen puf voor.. alles eigenlijk ;) Soms heb je van die dagen.

@siertje; Zag dat je de kleine voelt trappelen. Leuk is dat zeg! Dat gaf voor mij toen meer het gevoel echt zwanger te zijn.

@anouk; Hier ook weer 's nachts wakker, om 3 uur. Geen idee wat er aan de hand is, volgens mij zitten we weer in zo'n periode, alsof er inderdaad iets nieuws aan zit te komen.

@nvm; Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Leuk dat je het nu aan mensen kunt vertellen.

@teske; Als ik het goed lees moet jij je eerste echo dus nog krijgen?

@jacq; Wat leuk dat je nog steeds meeleest hier. Woordjes hier zijn: mama, papa, ja, koek, baby. Verder geeft ze nu steeds kushandjes, zo lief vind ik dat :D

@maggie; Wat fijn dat de créme helpt, wel balen dat het zindelijk worden niet wil lukken. Dat lijkt me straks hartstikke moeilijk.

@uitslag; Ik ben nog een keer met Elaysa naar de dokter moeten gaan omdat het steeds erger werd. Heb ik zalf gekregen en nu is het bijna weg. Het is toch een allergie maar waarvan is dus de vraag.

@tandjes; Ze zijn er eindelijk allemaal uit, ze heeft 2 kiezen en 2 hoektanden gekregen. De teller staat nu op 12 tandjes! 8 tanden onder en 4 boven.

@hier; Pfff ben ongesteld geworden en heb er deze keer meer last van dan normaal, ben ook nog steeds verkouden en heb het energie niveau van een kapot getrapte slak :( Heb mijn dochter ook aangestoken dus die loopt de hele dag met een snotneus, arm kind. Eindelijk een datum voor de cursus gepland, 19 en 22 januari, dan ben ik een gecertificeerd nagelstyliste, daar heb ik echt zin in!
    Ben trouwens ook weer met de pil begonnen, ik had elke keer zo'n last van mijn eisprong en mijn cyclussen zijn zo kort, (21-25dagen), kreeg er een beetje genoeg van! Dus toch maar weer besloten de pil te gaan nemen. Hopelijk krijg ik er niet teveel last van zoals met de vorige pillen. We zullen zien..

Zo dat was het geloof ik wel een beetje, vanmiddag bij een vriendin op bezoek met de kleine. En voor de rest vrij weinig vandaag!

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Heerlijk! Dat is iets waar ik ook echt naar uit kijk! :)

@Steenbokje, welkom terug! :p

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! @&€$%#
    Sorry, moet even wat frustratie kwijt! Soms is het wel leuk om een pittige meid te hebben, maar soms... Grrr!

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @steenbokje: hihihi! Geeft niet hoor, maar we miste je gewoon :D. Wat heeft elaysa al veel tandjes :$!! Hier nog steeds 4 boven en 2 onder. Zie wel dat haar hoektanden door beginnen te komen. Zie er echt een witte waas zitten. Is ook niet gek want ze heeft al weken af en aan zure luiers en van de week had ik wat bloed bij het poetsen.

@nmv: oeps... Iets in de trant van behang, achter en plakken? :D.

@hier: we zijn beide in de relaxmodus vandaag. Femke heeft vanochtend 1,5 uur geslapen en vanmiddag 2,5 uur en ik ook hahah! Ze had het nodig denk want ze slaapt de afgelopen tijd maar een uurtje per dag op de opvang. Ik vond het niet erg hahahah! Nu even spelen en straks lekker samen in bad.

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ben uiteindelijk uit pure wanhoop naar mijn moeder gereden, heb daar mijn dochter gedropt en heb de fiets gepakt om even lekker tegen de wind in een klein boodschapje te doen. Heerlijk de frustratie weggetrapt! :)

@tanden, hier onder 4 tanden en 2 kiezen en boven 4 tanden en 1 kies. Maar er zitten nog een kies en een hoektand bovenin te drukken... Maar mag van mij nu wel heel snel gaan, zijn we eindelijk van die ellende af! ;)

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrrrrr weer m'n getypte ernaar kwijt en dus weer opnieuw....

Fijn nmv dat je de kleine naar je ieder kan brengen! Helaas wordt het er ook niet makkelijker op sorry 😂

Fijn steenbokje dat het beter gaat. Nu met de zalf. Waar had ze ook alweer de uitslag zitten? Krijgt ze een onderzoekje om te kijken waar het vandaan komt?

Hier ook steeds rampzalige nachten...... En dat toen we vakantie hadden dekids heerlijk hebben geslapen en ze,fs uitgeslapen. En dat tijdens die feestdagen.... Kyan is ook erg huilerig overdag veel moe en iets is goed. Als het hem niet zint wordt hij boos en schreeuwt het. Uit. Hij is nu wel meer aan het brabbelen erg leuk. En een paar woordjes kent hij nu

Trots op mezelf 😊 heb tijdelijk weegschaal in de klas en ik weeg nu minder dan voordat ik m'n schatjes had Yeah

Ik had nog een vraag maar wat was het ook alweer.... Grrr ik kom er niet op....owja krijgen jullie kids als ze jarig zijn ook nieuwe kleren aan of ben ik de enige hierin? M'n man vindt het niet nodig maar ik vind dat gewoon leuk om te doen 😁

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @nmv, ken het. Soms echt nodig om ff uit te razen he!
    Enuh het leuke is....er gaan nog heeeeeeel veeeeeeel van deze momenten komen, geloof mij maar. Ach hoord erbij toch?

@ maggie, nee je bent echt niet de enige hoor. Hier krijgen ze ook iets nieuws aan als ze jarig zijn. Maar ook mijn an heeft zoiets van onzin ze hebben toch genoeg. ;).

Hier 4 tandjes boven en 4 onder en 3 kiezen. Mondje vol dus :p.

Vandaag koopavond vrij gepakt. 3 nachten maar 2 uurtjes slapen breekt me even op. Ff lekker relaxen. En op tijd naar bed. Morgen ook weer werken. Vandaag 30 brillen de glazen voor geslepen en gemonteerd :$:$. Nadeel van de sale is ook veel slijpwerk. En laat nou net mijn collega ziek zijn.

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik doe dan vaak wel een nieuw shirtje ofzo, maar hoeft geen complete nieuwe outfit te zijn.

Ik heb vandaag ook nog eens een mindere dag, voelde me best beroerd. Daardoor kon ik het er echt even niet bij hebben. Het scheelde heel weinig of ik was met mijn dochter mee gaan gillen en huilen...
    En helaas ben ik er van overtuigd dat het nog veel vaker gaat komen en waarschijnlijk ook nog wel erger! Maar hopelijk ben ik dan niet zwanger... :p

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @maggie: nee hoor!! Ik ben ook zo:D. Waarschijnlijk omdat ik, als klein meisje, ook altijd nieuwe kleren aan had als ik jarig was :D.

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ml en ik durven niet naar bed. Iedere keer als we naar bed gaan de laatste dagen begint Wess met huilen/spoken :p.
    Maar beneden blijven dus :D:p

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Lekker op de bank geslapen Anouk? :p

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Haha uiteindelijk naar boven gegaan. Hij is om 1.00u wakker geweest. Streng tegen hem gezegd dat hij moest slapen en ik heb hem niet meer gehoord. Een goede nacht dus.

14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    😢 pa moet nu naar het ziekenhuis met ambulance!!! Pijn maag hart slokdarm.... gewoon zelfde periode als vorig jaar ma. Zal toch ook niet kut ziekte zijn???? Gezien knobbel in zn keel

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Sterkte maggie!!!

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Sterkte maggie! Hopelijk valt het allemaal mee!!

17. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Sterkte Maggie

18. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Sterkte maggie!

19. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben weer terug. Na allerlei onderzoeken blijkt dat het waarschijnlijk om een maagzweer gaat. Bloed en hartfilmpje waren goed. Pa is weet naar huis met medicatie gelukkig. Pfff echt een opluchting hoor! Kapot geschrokken vanmorgen. Hopelijk knapt hij snel op

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Jeetje! Dat is schrikken Maggie!!!! Gelukkig is hij weer naar huis...

@hier: badkamer uitgezocht!!! Wordt MOOOOOIIIIIIII :D!!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,8 KB
      Weergaven:
      2

Deel Deze Pagina