Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dat zal een heftig dagje zijn geweest maggie!

@siertje, hoe groot is jullie badkamer? Wij zaten ook te denken aan zo'n soort opstelling... :)

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @nmv: onze badkamer is 2710 bij 2080. Bad is 170 bij 75, douche 90 bij 90 geloof ik, wasbak 100 ;).

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dankje! Wij hebben toch een iets grotere badkamer... ;)
    3363x2115, dus misschien zijn er nog andere opties wel mooier bij ons. Maar dan weet ik dat zoiets in ieder geval past! :)

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Lekker!!! Dit is niet mega ruim, maar al aanzienlijk groter als wat we nu hebben. Is voor ons al een luxe dat we straks niet meer in het bad hoeven te douchen ;)

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Maggie hoe is het nu bij jullie?

Siertje ziet er mooi uit zo de badkamer. Lekker een bad. Hebben wij in ons huis ook. Zou niet meer zonder willen.
    Nmv ben ook benieuwd naar jullie badkamer straks!!!

Verder weet ik even niet meer wat er is geschreven. Voel me niet fit. Veel misselijk. Hoef niet over te geven, maar soms zou dat zo'n opluchting zijn, of tenminste dat lijkt soms zo;). Verder weinig energie.
    Vannochtend met Thijn gezwommen. Hij vond het geweldig. Zelf van de glijbaan in het peuterbadje en in de wildwaterbaan. Daarna was hij lekker moe.

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Same here! Alleen lucht het me soms wel op als ik aan het kokhalzen of overgeven ben, dan heb ik weer even iig een half uurtje 'rust'.

Hier een heel druk weekend gehad, dus ben nu wel gesloopt.
    Gisteren van mijn vaders kant een nieuwjaarsborrel en vandaag verjaardag van mijn opa (moeders kant). Vandaag heeft mijn dochter haar shirtje aangehad, duurde nog geen minuut voordat mijn tante en oma begonnen te gillen! :p En meteen mocht ik niet meer helpen met drinken inschenken of de tafel afruimen, want: 'zwangere vrouwen horen dat allemaal niet meer te doen'! Haha! :D

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat redelijk met mn pa. Medicatie helpt aardig gelukkig! Van de week moet hij naar ziekenhuis omdat hij zwelling op zn stembanden moet laten verwijderen... vanmorgen maar even met de kids op bezoek geweest.

Vandaag kyan tand door de lip echt een mega gat 😢
    En gisteren kreeg chloë een plastic verpakking in haar oog. Ze moest erg huilen en later trok ze wit weg kreeg ogen niet open daarna eeg draaien met de ogen alsof ze elk moment flauw zou gaan vallen. Ik werd er naar van zeg. Gelukkig werd het snel weer beter.

Hihi fijn nmv dat ze meteen alles uit handen nenen heerlijk die enthousiasme

8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Brrr maggie wat een pech dag! Gelukkig gaat het nu beter.

Ik zit op de bank en mijn dochter ligt nog in bed! De laatste dagen sliep ze tot 8 uur en opeens tot half 9 en sinds vrijdag slaapt ze makkelijk tot bijna half 10. Ik weet niet wat me overkomt maar ik vind het heerlijk! Na al die maanden om 5 uur op te moeten staan..good times will come ;)

Straks naar het cb, echt geen zin in! Ik haat het als ze spuitjes krijgt bah! Gelukkig gaat mn sm mee want alleen vind ik dat helemaal niks. Ik weet het ik ben een softie!

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wauw!!!! Wat lekker steenbokje!!!!! Het is jullie gegund :). Succes bij het cb straks. Femke mag volgende week weer. Gaat dan met ml want ik ben ook echt geen held als ze prikjes moeten krijgen :D

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @maggie, idd een pechdag! Hebben de kids er nog last van?

@spuitjes, hier viel het heel erg mee! En ze heeft er eigenlijk ook geen last van gehad. Ik had er wel op gerekend, omdat ze van alle spuitjes ziek is geweest. Of ik moet me vergist hebben met tandpijn, want daar had ze ook aardig last van... ;)

11. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Lekker zo uitslapen steenbokje.
    Prikjes zijn hier morgen. Pfff.. Geen zin.

Ik lig nog in bed. Thijn naar de opvang. Ik onverwachts vrij vannochtend. Alleen vanmiddag werken.

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Helaas net alles er uit gegooid, maar nog steeds even misselijk;). Was ik maar in bed blijven liggen. Maar zo alweer aan het werk.

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bah! Sterkte op het werk!

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Getsie teske! Sterkte...

@hier: alles haat zo z'n gangetje eigenlijk. Fem is lekker ondernemend en zoekt de grenzen op hihihi en ik groei :D. Voel nu de kleine echt wel elke dag. Niet als ik bezig ben, maar als ik lekker even relaxt op de bank zit, is hij erg duidelijk aanwezig :D.

15. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk steenbokje! Hopelijk blijft ze dit volhouden! Hoe is het gegaan met de prikjes? Ik moet 2 febr....

Hoe is het verder gegaan teske?

Wat een lekker maar druk dagje hier. Vanmorgen hebben de kids heerlijk boven gespeeld met knuffels terwijl ik aan het poetsen was. Zo gezellig al ben ik daarna weer druk met opruimen hihi en vanmiddag heerlijk met de kids geknutseld. En Kyan vond het geweldig. Hij werd gewoon boos als ik iets uit zijn handen haalde. Hij heeft mooie tekeningen gemaakt en een schilderijtje voor schoonvader. Nooit gedacht dat hij het zolang kon volhouden. We hebben echt een uur aan tafel gezeten!! Was echt gezellig.

Z'n wond aan z'n lip is hopelijk goed aan het herstellen. Het is wit is dat normaal?

Anouk of anderen hebben jullienog leuke cadeautjes voor een meid van 3? Chloë is bijna jarig en mensen vragen steeds wat ze wil hebben. Knutselspullen, spullen door d'r nieuwe pop, ze houdt van dansen en zingen dus misschien iets van een microfoon ofzo, maar verder......

16. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    En we hebben vakantie geboekt naar Denemarken!! M'n broertje met vriendinnen m'n pa gaan ook mee! Echt gaaf huis met heerlijke tuin en speeltoestellen voor de kids en 500 meter verwijderd van meer! Zin in!

En ik ga morgen alleen met m'n kids zwemmen! Hmmm uitdaging

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Prikjes zijn goed gegaan en viel me gelukkig reuze mee wat betreft huilen. Maar ze zag de spuit en begon al te huilen en flink nee te schudden. Ze speelde daar heel lief met een thee setje. Dus heeft ze thuis haar nijntje thee serviesset gekregen :D

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hier ook zo'n rustig dagje.
    Wess slaapt gelukkig weer goed en komt al dagen pas om 7.00u voor zijn fles en daarna tot half 10 doorslapen.

Maggie, puzzels, playmobiel vind Lenthe ook erg leuk. Kleien.

Hier volgende week prikjes. Ben ook benieuwd wat hij gegroeid is.

Fijn steenbokje dat d prikjes goed gingen.

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hier morgen prikjes... Ze krijgt de bmr en hep C geloof ik. Is die bmr de prik waar ze rond dag tien zo ziek van kunnen worden?

@maggie: zag het filmpje op Facebook, super schattig! Leuk vakantie naar Denemarken. Wij gaan in maart, Femke, ik en mij moeder, naar Centre parcs voor een weekje. Heb er zoveel zin in!

@steenbokje fijn dat alles goed is gegaan vandaag.

@anouk: lekker!!!! Femke is nu denk weer een beetje aan het rommelen met haar slaapjes. Ochtend slaapt ze nu twee tot drie uur, en dan smidfags niet meer... Ach, merken het vanzelf ;).

@hier: lekker dagje gehad. Helaas al een paar dagen last van hoofdpijn, hopelijk morgen weer over.

20. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ja dat is de bmr inderdaad, maar de arts zei dat niet alle kindjes ziek worden.

Deel Deze Pagina