Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goedemorgen!!!!

Hoe hebben jullie geslapen? Ik goed, totdat ml naar bed kwam en begon met snurken. Hij is uiteindelijk op de bank gaan liggen. Nu ligt hij weer lekker in bed nig even te slapen. Ik heb net de keuken al een sop beurt gegeven en Femke is druk met van alles en niks hahaha! Nu lekker op de bank met een kopje thee.

O ja! Sietse heeft vanochtend de beeb gevoeld!!!!!! Kleine was druk joh! Was volgensmij allemaal salto's aan het maken hahahah!

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wat is het rustig vandaag :).

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad rustig siertje! Wat fijn dat je man ergens anders gaat slapen als hij zo aan het snurken is. Doet ml hier niet :p

Hier weer een hectische dag met dit keer 3 verjaardagen :$ ben stuk lol

Zindelijk worden gaat steeds ietsjes beter. Alleen vindt ze ophouden nog steeds erg lastig. Gisteren met d'r wezen winkelen nou dat is niet echt ontspannend nu lol ze moest steeds naar de wc ook poepen. Wc bezet grrrr en laatste keer kon ze het niet ophouden onderbroek gekocht en godzijdank mocht ik de winkel waar ik lang geleden veel gewerkt heb haar schoonmaken. Ik moest zelfs een maillot kopen want die was ook vies geworden 😂 (setje dat ik bij me had had ik gebruikt nadat ze moest wachten en er helaas iets in onderbroek kwam arm kind)

Kyan zit weer onder de uitslag. Z'n wangen zijn knalrood, bultjes onder z'n voeten ook helemaal rood en op z'n rug weer van die plekken......... Weer na een dag bij opvang oppas... Irritant dat we niet 100% zeker weten wat het is. Melk krijgt hij thuis echt niet meer....

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier vanmiddag zwangerschap bekend gemaakt aan een bevriend stel. Daarna voor het eerst met onze dochter naar de McDonalds geweest, ze vond de kipnuggets heerlijk!
    Maar eenmaal thuis, kon ik het eerste uur niet van de wc af komen. Hele erge buikpijn en constant diarree... :( Vanavond zouden andere vrienden komen waar we het ook aan bekend wilden maken, maar die hebben we maar afgebeld.

Nu kan ik eindelijk wat langere stukken op de bank zitten zonder heen en weer te rennen. Maar heb nog wel krampen onderin mijn buik, maak ik me toch weer zorgen over. Voelt namelijk een beetje als menstruatiekrampen, komt met vlagen... Horen dit soort pijnen ook bij het rekken van de banden? Of moet ik me idd zorgen maken?

Zo, nu de klaagmodus weer even uitzetten... :)

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @nmv: herken het heel erg!!! Heb me daar ook best zorgen iver gemaakt. Kan me niet herinneren dat ik er bij Femke zo een last van had :). Dat van de diaree heb ik ook met vlagen... Gooi het maar weer op de hormonen.

@maggie: arm kind. Zo rot als ze het dan op tijd aangeven en de wc bezet is... Ik laat volwassenen bij ons in de winkel nooit naar de wc gaan, maar kleine kinderen altijd! Vind het zo zielig als ze zindelijk aan het worden zijn en ze het dus heel goed aangeven en dan in een winkel niet mogen.

@hier: ik ben met stomheid geslagen :$. Als ik tegen Femke zeg: we gaan je billen schoonmaken want je hebt vieze billen, dan loopt ze gelijk naar d'r kamertje! Met naar bed gaan net ook. Liep ze zo door naar de badkamer voor het tandenpoetsen en dan door naar haar kamer :D. Trotse mama!!!!
    Net meerwerklijst twee voor het nieuwe huis ingevuld en opgestuurd. Keuken is definitief, alleen nog tekenen, badkamer is definitief, ook alleen nog tekenen. Mam wat word het mooi :D.
    Morgen de 20wkn echo en in de middag naar de notaris voor de hypotheekakte.

Slaap lekker allemaal!!!

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Grrrrrr..... Echoscopiste ziek dus echo gaat niet door :(

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ohhh neee shit balen siertje.
    Hopelijk hebben jullie snel een nieuwe datum.

Pfff hier erg misselijk. Het leek wat beter te gaan.
    Maar gisteravond was het ineens weer mis.

Wat goed van Femke. Thijn gaat ook steeds meer begrijpen idd. Zo leuk!!

Hoe is het nu met jou nmv?

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Gelukkig kunnen we morgen om 11:20. Moeten toch weg zijn voor de bezichtiging dus komt goed uit hahaha!
    Heb een soort spierpijn in m'n buik. Denk van het hoesten... Gister en vanochtend ook een heel klein inimini ietsiepietse beetje bloed bij het afvegen. Houd het er maar op dat door het hoesten er een vaatje is genapt of zo :).

Balen dat je weer misselijk bent teske! Nog even en dan zijn de eerste moeilijk weken voorbij :).

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Gelukkig hoef je niet zo lang te wachten Siertje!

Ik voel me op dit moment best redelijk, maar verschilt soms per uur... Vanmorgen boodschappen gedaan en werd me toch beroerd midden in de supermarkt! Maar heb het overleefd! ;)

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jeee wat balen siertje, je stelt je er zo op in en dan gaat het niet door. Fijn dat je morgen al gelijk weer mag.
    Leuk he als ze meer gaan begrijpen.

Wat naar teske, die misselijkheid.

@maggie, ik vind het ook nog erg lastig hoor de zindelijkheid als we op pad zijn. Gelukkig winkel ik vaak in het dorp waar ik woon en waar ik werk dus ik kan eigenlijk altijd snel naar het toilet.

Hier hebben we vannacht voor het eerst de fles van 5 uur weggelaten. Die kreeg Wess nogsteeds. We hadden ons voorbereid op een compleet drama van huilen maar meneertje heeft even om half 6 liggen jengelen en daarna om half 8 nog even en werd toen pas om half 9 weer wakker. Hoop dat het zo gaat blijven. En hij dus hoed omgaat met het feit dat hij geen fles meer krijgt. Hij was er zo verslingerd aan.

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oeh en vanmiddag komt de nieuwe kast....zo'n zin in!!!

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @anouk: wat fijn!!! Hoop dat het makkelijk gaat omdat hij er aan toe is. En hoe is de kast???

@hier: ik ben al de hele dag verschijkelijk sago en een super kort lontje. Hoopte dat met een uurtje slapen het over zou gaan, maar helaas. Femke werd wakker en begon weer, net als de hele dag, met huilen... Werd me allemaal te veel en viel tegen haar uit... Daarna kon ik m'n tranen niet meer binnen houden en zat samen met haar op de grond te huilen... Pffff.... Voelde me even heel erg slecht. Maar heb haar later lekker geknuffeld en sorry gezegd. Kreeg een dikke kus en de avond verliep verder gezellig :). Straks lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag.

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @siertje. Geeft niks overkomt iedereen wel eens.

Kast is echt super. Nu nog inladen naar daar heb ik de puf niet meer voor.
    Voel mezelf niet top. Beetje grieperig.

En lenthe heeft hoge koorts. Kon na het douche niet op haar beentjes staan en was erg trillerig. Denk dat ze net als een tijdje geleden weer een soort koortsstuipje had.
    Maar wat extra gaan kijken vanavond en vannacht.

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Joh! Beterschap voor jullie beide!!!

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Sorry dames, maar kom weer even een ego betichtje typen...
    Ik zit nu met mijn man bij de cardiologie. Hij had druk op de borst en een tintelende linkerarm. Dus via de huisartsenpost doorgestuurd naar de eerste hartlonghulp. Net hartfilmpje gehad en nu wachten op de cardioloog... We zitten hier sowieso nog een uur te wachten op bloeduitslagen.
    En dan helpt het niet dat ik me vandaag beroerd voel. Heb nu ook weer last van buikpijn, maagzuur en hoofdpijn. Ach ja, dat overleef ik wel als ik mijn man hier zie aan al die snoertjes... :(

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jeetje nmv. Das schrikken. Sterkte en suc6. Laat je wat weten?

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zijn eindelijk thuis! Niks aan de hand met zijn hart, waarschijnlijk beknelde zenuw en gewrichtspijn door zijn chronische ziekte.
    Nu slapen!!!

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat heftig nmv. Gelukkig niks aan de hand met zn hart.
    Heb je nog kunnen slapen?

Anouk beterschap voor jullie ook.

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    WoW! Das schrikken!!! Gelukkig niks ernstigs met z'n hart. Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen.

Jij was vroeg wakker teske!

@hier: goed geslapen :D. Sta je al een heel stuk lekkerder op hihihi. Gister avond al dweilend van de woonkamer naar de slaapkamer gegaan. Sietse gaat zo zwemmen met Femke en kan ik op m'n gemak douchen enz en de laatste puntjes op de i zetten. Dan op naar de 20 weken echo :D.

20. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje nmv! Dat is schrikken! Gelukkig alles goed

Deel Deze Pagina