Hier chloë ook hoge koorts. Ogen draaien net gewoon weg. Ze wil zelfs een prikje en paracetamol dat geeft bij haar wel aan dat menens is. Vannacht werd ze krijsend wakker ik schrok ervan. Ze was bang voor kinderen die haar plagen en wees naar uiteinde bed ze was zo bang dat ze in bed had geplast. Toen heb ik haar maar mee genomen in bed niet wetende dat het nog maar 2 uur was........ slecht nachtje dus en kyan die slaapt nog hihi
Gelukkig nmv dat het meeviel uiteindelijk. Hier geen koorts meer maar merk dat ze nog niet lekker is. Breng haar en wess zo wel naar het kdv. Hoop dat de koorts wegblijft en dat er niet teveel kids zijn zodat ze wat rustig aan kan doen. Moet werken maar dat ik me nou top voel nee dat niet. Kijk wel hoe het gaat. Moet vandaag de winkel ombouwen hels karwei. Nu al geen zin in. Iig goed geslaagd vanmorgen bij de z8 sale hihi
Beterschap voor de chloë en lenthe!! Ook voor jou Anouk, hoop dat de dag snel voorbij is . @hier: ben een klein beetje zenuwachtig voor de echo en voor de bezichtiging. Is de eerste echt bezichtiging in bijna een jaar tijd !!!
Succes vandaag siertje!! Hopelijk is alles goed. En hopelijk een positieve bezichtiging. Beterschap dames. Ik ben even wat minder actief. Ben niet lekker. Heel moe en druk met werken. En een veelste druk weekend gehad. Nog twee weken en dan weekendje weg.
Pfff! Ik ben kapot na zo'n nacht! Vanmorgen nog even wezen bloedprikken (ik), dus ook dat meteen gehad! Morgen heeft mijn man nog een afspraak staan bij de huisarts, maar dat stelt niks voor. Nu proberen weer wat rust in mijn lijf en hoofd te krijgen...
Spannend siertje! Hopelijk gaat beide goed Heftig hoor nmv zo'n avond/nacht! Maar gelukkig is het niets met je ml z'n hart! Lekker teske het vooruitzicht van een weekendje weg! Lekker even niets Z8 sale hmmmm aantrekkelijk. Kyan heeft nu eigenlijk niets nodig. Chloë is echt hard gegroeid afgelopen jaar. Ze heeft nu 98/104 maar van broeken meestal 92. Volgens ml heeft ze niets nodig maar een paar nieuwe shirts zullen wel handig zijn. En met overal de sale is het moeilijk om de verleiding te weerstaan al lukt het aardig 😁 van het weekend ga ik hopelijk veel spullen verkopen en dan kan ik dat gebruiken om wat nieuws te halen zonder gezeur van ml 😂 😉 Pfff Chloë is echt slecht! 39,3 graden koorts, wil niets eten en drinken, heeft zelfs geslapen op de bank en ze ligt alleen maar. Arme meid. Zit ook meteen met een probleem want ik moet morgen werken en heb geen oppas want m'n vader wordt geopereerd morgen en m'n moeder en zusje gaan geloof ik mee. Echt altijd zijn ze ziek als ik moet werken.....
@maggie, als ik dichterbij woonde, kon ik je wel helpen met de oppas! Heb je vrienden die je kunnen helpen? Succes met zoeken! @sale, voor mijn dochter heb ik nu nog niets nieuws nodig volgens mij... En ik wil pas wat nieuws gaan kopen voor deze als we de termijnecho hebben gehad! Dus nog even wachten tot a.s. maandag... @teske, jij hebt morgen echo toch? @siertje, ben je al weer terug? Wij zijn nieuwsgierig hoe de echo gegaan is!
Jeetje Maggie... Dat klinkt niet fijn.... Hopelijk vind je nog een oppas! @nmv: krijg je de rust er een beetje in? @teske: rustig aan meid!!!! Dikke knuf. @hier: kleintje is helemaal goedgekeurd! . Net als Femke een wat kleiner hoofdje maar weer goed aanwezige bovenbenen . Bezichtiging ging ook erg goed. De kijker was erg enthousiast en daardoor de makelaar ook. Vanaaf en morgen ochtend weer de puntjes op de i en dan klaar voor kijker nummer twee . Zit nu op de bank met pindarotsjes, heb ik wel verdiend hahaha!
Ach gossie, chloe ook ziek. Ik heb zojuist Lenthe opgehaald op het kdv en op bed gelegd. Ml haald Wess straks op. Kan ik ook ff rustig aan doen. Bankhangen en misschien nog even een dutje. Fijn siertje dat alles goed was. Wilde jullie nou weten wat het word?? Hier voor beide een broek gekocht voor Lenthe een legging en rokje en voor beide een shirt. Maar goed ik had veel via marktplaats verkocht dus ik mocht van ml , ben namelijk een echte Z8 verslaafde hihi
En Siertje , weet je wat het gaat worden? Of gekozen voor een surprise baby Sorry dat ik zo binnen kom vallen , nieuwsgierig haha!
Hahahah! Geeft niet jacq! Hoe gaat het bij jullie?? Nee dames, wij kiezen voor een surprise baby . Ik zou het opzich wel willen weten, maar Sietse echt niet. Dus tja, dan ga ik wel weer met hem mee daarin hahahah! Ben zo volgzaam . Heb zelf wel een heel sterk voorgevoel dat het een jongen is. Veel verloopt zo anders als bij Femke. Zegt opzich niks, maar als we het nu over "hij" hebben, voelt het goed. Bij Femke had ik er dan een vreemd, niet kloppend, gevoel bij. Hebben ook een super leuke jongensnaam . Die hadden we bij Femke niet
Krijg net een telefoontje van het kdv dat Wess ook koorts heeft. Gelukkig mag hij nog even een uurtje blijven totdat ml hem op kan halen. Ziekenboeg allom
He getsie Anouk! Succes met de zieke kindjes Geloof dat Femke wel een beetje moe was... Slaapt al vanaf half twee . Zo maar eens kijken of ze wakker wilt worden want we gaan op kraamvisite bij een collega van Sietse.
Beterschap voor alle zieken! Kindjes en mama's! Hier is het nu omgekeerd! Ik wil weer een surprise en mijn man lijkt het wel handig om het te weten. Vorige keer was dat andersom. Dus zal hier nog wel even een discussiepuntje worden... En bij mijn dochter had ik heel sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn, niet dus haha! Pas in de laatste 2 maanden begon ik daar aan te twijfelen. Hoewel de meeste moeders wel het juiste 'gevoel' hier voor hebben!
Hahaha mijn vriendin was in de volle overtuiging dat ze een meisje kreeg. Bleek het een jongetje te zijn!
Hoe is het met jouw kids anouk? Chloë werd net weer wakker in bed geplast. Arm kind! Ik heb nu maar een luier om gedaan. Weten jullie nog dat ze van die rare witte vlekjes in urine had? Heeft ze nu weer. Bel morgen denk ik even naar de huisarts om te vragen of het kwaad Kan. Ik ga er nu maar vanuit dat het restanten zijn van zetpil maar heel bijzonder vind ik het.... Maar ik heb wel oppas voor d'r! Schoonzusje past op. Wel fijn al wil ik gewoon er voor haar zijn... Hier wouden we het bij allebei de kids weten maar bij beiden had ik ook een sterk voorgevoel wat gelukkig klopte hihi maar het niet weten lijkt me ook erg bijzonder! Ga nog even lezen in m'n boek van Chantal van Gastal zo'n leuke schrijfster en dan lekker slapen! Slaap lekker allemaal
Yeah. Ego berichtje. Ego was goed. Was volgens haar nog wat vroeg voor een termijnbepaling. Dus over 2 weken mogen we nog een keertje. Maar er waren al duidelijk armpjes en beentjes. En een goed kloppend hartje. Was al verbindinget placenta. En deze deed ook al iets. Ze schatte de uitgerekende datum nu op 23 augustus. Zelf zat ik op 20 augustus. Dus ben benieuwd.