Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Heb net een tuinbroek bij bellyfashion besteld :). Geen idee of het leuk is, maar probeer het een keer :D.

Heb al de hele dag een soort van wat strakker gevoel in m'n buik... Alsof er een band net boven m'n navel zit. Geen idee wat het is. Gelukkig heb ik ee meisje wat weer wilde slapen dus doe ik ook maar even rustig aan. Dacht ik ga lekker vroeg boodschappen doen met haar, nou nee hoor!!! Ging helemaal uit d'r stekker. Ben maar weer omgekeerd en naar huis gegaan. Thuis ook ontroostbaar. Toen ik vroeg: wil je nog even slapen? Klom ze van m'n schoot Rn liep ze naar d'r slaapkamer. Duidelijk! Heeft eerst nog drie kwartier liggen feesten en kletsen in d'r bed en nu is het stil :). Best fijn als ze zo duidelijk zijn in wat ze willen :D.

Succes vandaag Maggie!

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Kleine man is echt ziek. Hele ochtend op de bank gehangen. En nu al weer vanaf 11.30 in bed.

Gaaf Siertje een tuinbroek. Helaas ben ik daar te klein voor. Heb wel 2 broeken er nog bij bestelt. Een zwarte en skinny spijkerbroek.
    Dan heb ik nog een lichte skinny en een witte.
    Daarnaast nog 2 broeken, maar weet nog niet wat ik daarmee ga doen. Waren de vorige zwangerschap beiden al wat groot en ben de laatste weken behoorlijk afgevallen.

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het eigenlijk met jou steenbokje en met de kleine meid?

Siertje al wat van de kijkers gehoord?

Teske afvallen tijdens zwangerschap hihi ideaal(als het niet ten kostte gaat van jou en de baby natuurlijk)

Winkel Zwolle: op grotere plein waar de markt staat en dan tegenover de kerk. Ik geloof dat er iets van een tassenwinkelnaast zit. En volgens mij. Is die andere helaas gestopt. Als je de uitgang hebt van de V&D en dan loop je richting de gracht met een brug (ophaal) en dan aan de linkerkant zat die. Beetje onduidelijk uitleggen. Barry had een winkel in Zwolle toen kwamen we veel in de stad maar straatnamen zeggen me niet zo veel hihi ben meer visueel ingesteld 😄

Pfff ben echt gesloopt maar gelukkig was het wel een effectief rustig dagje.
    De auto zit helemaal vol spullen. Morgen naar de rommelmarkt expo in Enschede. Ik ga met een vriendin alleen wil zij niet zo vroeg gaan omdat ze ook niet zoveel heeft. Maar ik heb wel veel en zal vaak moeten lopen. Dat moet ik dus nu alleen doen en m'n spullen staan dan ook alleen bij de kraam. Daar baal ik van. Ik dacht dat zij ook gewoon vroeg zou gaan. Vanaf 9.00 is het open voor mensen en vanaf 7 uur opzette. Zij wil er om 8.30 zijn. Dat ga ik echt niet redden. Nou ja we zien wel zal wel goed komen hoop ik! Hopelijk ga ik veeeeeel verkopen :D
    Eerst maar eens zorgen voor de goede nachtrust want ik ben echt moe hihi

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zal je 'routebeschrijving' een keertje uitproberen, haha! Ik snap iig in waar ik ongeveer moet zoeken.
    Heb je geen steekkarretje? (Of lenen?) Kun je veel meer in 1x meenemen... Succes met verkopen, is mij helaas te ver weg.

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Klein berichtje. Ben kapot van de afgelopen dagen. 2 zieke kids 3 dagen lang koorts Pfff. Vandaag ook niet gaan werken. Ze hadden vanmorgen beide koorts dus niet naar kdv.
    Gelukkig zijn ze nu aardig opgeknapt.

Kleding. Bij de eerste was winter had ik stretch jurkjes van de shoeby met een vestje.en geleende spijker broeken van mijn zusje.
    Bij wess stretch rokjes en idd ook stretch truitjes.

Leuke schoentjes siertje.

Leuk maggie spulletjes verkopen. Hoop dat het gesjouw meevalt.
    Ik houd het bij marktplaats hihi.

Morgen werken. Zo vroeg mijn bedje in. Ben kapot van de afgelopen dagen. Morgen mag ml.

Hoeveel woordje kunnen jullie kids eigenlijk? Wess is motorisch niet zo snel maar je hoeft maar een woord tegen hem te zeggen en hij probeerd het na te zeggen.
    papa auto klaar op lenthe (echt waar hihi) poes wess toet eten opa en ga maar door. Maar mama Ho maar hihi

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wat goed van wess! Dat zijn echt al veel woordjes hoor!
    Elaysa zegt mama, papa, baby, koeka, hoi, ja en nee en ze kan een geitje na doen en als ze zin heeft kan ze kwak kwak zeggen :D

Wij zitten trouwens weer gezellig in Enschede, morgen met de Kids naar ballorig en s avonds lekker uiteten bij Texas ribhouse *kwijl*

Heb met bij mijn schoonzus nagels gezet dus ben nu gaar en rijp voor bed haha.

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Veel plezier straks Maggie!!!!!!

Jeetje Anouk, dat zijn zware dagen. Straks maar lekker bijkomen op werk :p ;). Femke is niet zo snel met praten. Ze zegt: aaien, papa, mama, ja, nee, auto, baby, open, uit en heel veel wat we niet begrijpen :D. Overigens is auto en baby, open en uit niet gericht naar iets. Wel snapt ze vragen heel goed. Als ik aan haar vraag of we haar billen schoon moeten maken omdat ze een poepebroek heeft, loopt ze naar de kamertje :). Gister ook, was ze blijkbaar erg moe en ging ze helemaal uit d'r plaat toen we naar buiten gingen. Toen ik snel weer thuis was vroeg ik aan haar of ze wilde slapen en madam klimt van m'n schoot en loopt naar d'r kamertje :D.

Nou, ik ga m'n theetje opdrinken en weer naar bed. Heb super onrustige armen en benen en m'n maag en darmen zijn ook niet blij... Hopelijk maak ik zo nog even een lekkere tuk. Ml gaat in de ochtend weer weg en komt pas laat in de avond thuis... Vind het nooit zo leuk, het wedstrijdseizoen... Soms zien we elkaar dan zo weinig :(.

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier gaat het met vlagen erg goed met de woordjes, nu heeft ze voorkeur voor het woord bal en noemt soms alles zo... ;)

Ik heb ook een rotnacht gehad, er 1x uitgeweest voor mijn dochter en vervolgens zelf niet meer kunnen slapen. Of dan begon mijn man heel hard te snurken! Heb er nu al hoofdpijn door...

En kom er net achter dat er hier sneeuw ligt! Daar had ik geen zin in!!

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Woordjes hier ook een beetje met vlagen
    Visje, ja, kijken, deze, die, dat, papa, boe, oh oh, auto, boem.
    Begrijpt ook wel heel veel van wat je vraagt.

Net een slee gehaald en even lekker naar buiten geweest. Zullen de slee niet heel vaak gebruiken, maar wel fijn. En Thijn vond het erg leuk. Vooral het racen met papa;)!

Vanmiddag helaas weer aan het werk:(!

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Geloof dat Femke toch last gaat krijgen van haar prikjes. Ze had vanmiddag 39,2 :(.

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Even een vraagje. Femke word echt ziek. Heeft nu 40 graden koorts en een wang en oor zijn knal rood en gloeien warm. Kan de koorts door tandjes komen icm de prikjes of staat dat los van elkaar. Zie dat haar hoektanden boven door aan het komen zijn en die daarnaast ook.

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Kan door beide komen. Lastig te zeggen helaas. Langer dan 3 dagen koorts even ha bellen.

Pfff heb vandaag weer overleefd. Gelukkig was het vanmiddag wat drukker. Gaat de tijd sneller.

Vanavond lekker bank hangen.

Ik zag dat je goed verkocht had maggie. Leuk

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihihi! Was ik al bang voor Anouk :D. Ze ligt al weer in bed, wilde niet eten en zat te gapen. Hopelijk valt het allemaal mee :).

Geniet van de bank ;)

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Alleen in de gaten houden dat ze blijft drinken! Anders al eerder aan de bel trekken... Maar 40 graden kan nog niet heel veel kwaad volgens mij.

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ga straks weer even bij d'r kijken. Als de koorts nog hoger word geef ik haar dan een zetpil?

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zetpil mag best hoor. Ik geef er meestal pas 1 als ze echt last krijgen of niet willen/kunnen slapen. Risico van een zetpil (vind ik) is dat het tijdelijk te temp verlaagd en als hij uitgewerkt is kan de temp ineens snel weer stijgen. (Lenthe krijgt zo sneller koorts stuipen.
    En zolang ze zelf geen last hebben van de koorts. Koorts is een natuurlijje manier van het lichaam om de bacterie/ontsteking tegen te gaan.

Maar het kan niet echt kwaad hoor een zetpilletje. Doen waar he jezelf prettig bij voelt.

17. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een dag! Erg vermoeiend maar wel een geslaagde gezellige dag! 165 euro verdiend! En vooral veel zooi kwijt. Loont echt wel dus 😁 ook nog wat aan het goede doel gegeven hoef ik het ook niet meenaarh huis te nemen ;)

Als ze last heeft gewoon zetpil geven hoor. Kan geen kwaad toch? beterschap voor Femke! Dat is zo sneu die kleine kids ziek!
    Hier beide kids ook niet lekker.chloë is wel naar opvang geweest die 2 dagen maar vandaag nog steeds niet echt zichzelf. Lekker in onderbroek gepoept bij papa 😝 ze heeft wat last van de buik arme meid. En Kyan heeft weinig In in van alles en vooral niet in slapen 😉

Woordjes hier papa mama aai ohoh da au iets van haihai en dagdag niet echt veel maar begrijpt wel inderdaad veel. Hij is ook niet echt een grote kletskous. Soms wel fijn want chloe klets de oren van ons hoofd. Zelden is ze stil hihi

Wil morgen eigenlijk naar theater met haar. Zandkasteel is hier. Lijkt me zo leuk maar ben zo moe dus denk niet dat het slim is.....

Nu even rusten en lekker slapen

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Heb net gevoeld, ze voelt al een stuk minder warm al twee uur geleden. Houd haar goed in de gaten.

Fijn dat de dag geslaagd is Maggie!! Is een goede vangst :D.

19. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    😭 heb ik het perfecte cadeau van de familie voor Chloë gevonden (frozenfauteuil) is die nergens te verkrijgen...ik was net verliefd erop geworden hihi

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nog 5 van de 7 dagen werken te gaan;)!

Hoe is het met Femke? Thijn had vrijdag hoge koorts. Gelukkig nu weer wat beter. Arme kindjes.

Woow goed verkocht Maggie. Lekker hoor.

Deel Deze Pagina