@teske: zoals ik nu bij jou berichtje hahaha!!! Mis hem soms idd . @nmv: leuk! Ben erg benieuwd naar de leuke foto! @steenbokje: super leuk dat filmpje! @anouk: Femke heeft morgen ook Sint feest op de opvang. Ben benieuwd wat ze er vn meemaakt . Lekker hè? Jezelf verwennen met wat nieuws! @hier: rustig daggie gehad. Goed geoefend en ook al wat zonder krukken gelopen. Sinds vanmiddag wel echt zo een drukkend gevoel onder in m'n rug en buik. Ga me dan weer wat zorgen maken, vooral door de operatie. Probeer dan rationeel te blijven, maar vind het soms wel lastig . Toch even de vk gebeld en, wat ik al dacht, duid het op groeipijn. Heb (nog) geen bloedverlies dus dat is fijn. Warme kruik hielp wel en het is nog niet weg, maar wel een stuk minder. Voelt alsof je ongesteld moet worden, zo een zware onderrug... Nu lekker slapen met een kruik bij m'n voeten want die willen de hele dag al niet warm worden . Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Goedemorgen! Hoe is de nacht gegaan? Lekker geslapen allemaal? @hier: Femke werd weer "wakker" rond een uurtje of vier. Uiteindelijk kreeg Sietse het lumineuze idee om de mouwen aan haar winter slaapzak te ritsen, misschien had ze wel koude armpjes. Ze heeft daarna geslapen als een roosje . Heb net aan m'n regio manager doorgegeven dat ik vanaf 1 januari Delft op men ga nemen . Ze was zoooooo blij . Ga deze maand eerst op therapeutische basis in Leidschendam werken om zo m'n spierkracht enz weer op te bouwen en zonder druk dus alle tijd. Daarna zal ik ze weer eens een poepie laten ruiken hahahah!!!! Vind het super spannend, maar wel super leuk!!!!
Wat goed siertje!!! Gaaf dat je het toch gaat doen. Ondanks dat je liever niet meer wilde! Hier ook om 04.00 even wakker! Speentje er in en weer verder geslapen tot 08.30. Is het al bijna 11 dec?! Hahah de vorige keer heb ik ongeveer een maand gewacht met testen😂. Nog 4 daagjes voor jou nmv!!
Wat goed teske, dat je toch de sprong durft te wagen. Hier om half 6 wakker. Uiteindelijk ging hij om half 7 slapen tot half 8 en toen wilde hij niet meer. Wat een groot contrast met gisteren. Toen was hij om half 10 nog niet wakker.
Hahahaha!!!! Was bij mij precies het zelfde teske! Vond het nu een stuk spannender en was erg ongeduldig hahaha!
Hahah nou ja de sprong te wagen, t gebeurde eigenlijk meer gewoon. We willen namelijk eigenlijk nog wat langer wachten omdat dat beter voor mij zou zijn! Nu eerst de 11e afwachten en dan zien we wel verder!
Wat goed siertje! Boel veranderingen volgend jaar. Kleine, nieuw huis en werk. Allemaal wel positief leuk leuk! Hihi wat duurt dat wachten toch lang hè?! Kids vandaag Sinterklaas gevierd bij opvang. Kijk ik op Facebook zie ik een foto waarbij de pieten te zien zijn. Wit met zwarte vegen...... Hmmm toch wel beetje jammer! Kids hebben het wel erg leuk gehad. Ik voel me wisselend de laatste tijd. Vooral rond de periode dat ik ongesteld ben of moet worden voel ik me flink gestrest onzeker soms paniekerig. Heerlijk die hormonen. Meerdere last van tijdens die periode? Maar des te meer geniet ik van me kids en al hun streken 😁 lekker extra veel knuffelen en lachen samen. de sintcadeaus vallen erg in de smaak. Ze maken samen veel muziek met de trommel en bellenkrans. Ook in bad zo gelachen. Meneertje gaat overal staan dus ook in bad en gaat heel nonchalant op de badrand zitten, klappen op z'n benen en een lol dat hij heeft! En dat gezichtje! Ohhh schatje is het toch 😊
Vandaag heb ik een dag met pech en geluk! Vanmorgen kwam ik beneden, was het ijskoud! De verwarming deed het niet... Na een kort onderzoek P) kwam ik erachter dat de cv-ketel een foutcode aangaf en dat er te weinig druk op stond (te weinig water dus). Dit dus eerst maar even opgelost! Toen ik terug ging naar de woonkamer zag ik de babyfoon knipperen, het was op haar kamer maar 9 graden!! 1 klein voordeeltje, ze had er blijkbaar geen last van gehad. Ik heb haar afgelopen nacht niet gehoord en ik moest haar wakker maken om half 9... Toen ze een boterham at, was ze alleen wel erg aan het rillen. Zo zielig om te zien! Ik had haar jas en handschoenen maar vast op de verwarming gelegd om op te warmen (aangezien deze het weer prima deed). Snel even naar de auto gelopen om deze vast aan te zetten zodat het warm kon worden. Helaas zit er een klein probleempje in onze auto, waardoor hij soms stopt met blazen. (Monteur heeft het probleem nog niet kunnen verklaren/vinden.) Toen ik dus met een ingepakt klein koud meisje bij de auto kwam, was het nog steeds koud binnenin! Grrrr! Mijn geluksmomentje van vandaag was een foutje van een medewerker van de Scapino! Door een verkeerde toezegging heb ik alvast 2 nieuwe winterjassen voor mijn dochter kunnen kopen voor volgend jaar voor 26 euro (1 jas voor 25 en de 2e voor 1 euro) ipv de 80 euro die ze eigenlijk kostten!
Nu even wat reacties op jullie! @siertje, gefeliciteerd met je 'nieuwe' baan! @teske, vind het best moeilijk om te wachten... Had ik eigenlijk bij de 1e niet zoveel last van! Vanmiddag was ik wel ineens (kort) misselijk, maar denk dat dit toeval was... Als het nu niet raak is, gaan jullie dan verder of lassen jullie toch weer een pauze in qua zwanger proberen te worden? Nou ben ik wel benieuwd... Ehm... wie en wat ben ik nog vergeten?
Ik weet niet of we dan verder gaan eigenlijk. We zien het dan denk ik wel weer. Ik had vanmiddag tijdens het niezen wel ineens zo'n steek onderin, wat ik ook bij Thijn in t begin veel had. Maar goed kan ook weer toeval zijn. Hahaha. Nooit gedacht dat ik dat wachten zo moeilijk zou vinden. Pff hele dag al hoofdpijn en hoesten, ontzettend verkouden en lichte koorts. Komt vl thuis, ziek. Thijn de hele dag aan het zeuren en miepen. Dat wordt een fijn weekend!
Woow 9 graden nmv dat is wel koud zeg. Hoewel, bij het kdv slaapt Thijn vaak buiten. Hij slaapt daar echt heel erg goed. Zo'n 3 tot 4 uur. En schijnt ook heel gezond te zijn. We cool 2 jassen zo goedkoop!!
Pfff beroerde nacht. Heb me suf liggen hoesten. Nu knallende hoofdpijn. Hopelijk is Thijn niet ziek en slaapt hij nog even.
Hè bah teske! Vandaag een rustig dagje dan maar. @hier: lekkere nacht gehad. Nu voorbereiden op een hele dag m'n schoonmoeder in huis . Ze is hartstikke lief hoor en bedoeld het ook allemaal goed, maar op de een of andere manier kan ze het bloed onder m'n nagels vandaan halen 8). Maar heb hulp nodig met Femke want ben echt niet mobiel genoeg. Hopelijk is het voor een keer hahahaha! @anouk: dat zijn nog eens fijne meevallers! @nmv: en en en en en??!!!! Hebbie getest??????????
Nee! Goed he? Heb vanmorgen heerlijk geplast en er niet eens aan gedacht... Nog maar 2 nachtjes slapen!
Ben benieuwd nmv!!!! @siertje, suc6 vandaag. Hoop dat je je dagje doorkomt hihi. @teske, hier ook de hele nacht liggen hoesten en nu zwaar verkouden. Wess ook heel erg verkouden. Ik hoop dat Thijn geen last heeft. Vandaag kort dagje. Hoop dat hij zo om is. 17.00 u klaar ipv 21.00u
Thijn ook verkouden. Maar valt nu weer mee gelukkig. Vl ligt boven ziej in bed. Hele nacht op de wc gezeten. Niet echt fijn dus. Wij vieren vanmiddag sinterklaas. Bij mn zus. Haha nmv nog heel even en je mag testen!
Lekker geen koopavond Anouk! @teske: beterschap voor de ziekenboeg. Wij vieren dit jaar nog geen Sinterklaas. Volgend jaar waarschijnlijk wel. Nu krijgt ze er nog zo weinig van mee . Moet zeggen dat ik ook echt geen behoefte heb aan al die drukte om me heen .
Mijn schoonmoeder is vandaag jarig dus we combineren het vanavond. Niet dat elaysa er al iets van snapt maar ze mag toch cadeautjes uitpakken bij oma. Mijn schoonvader moet vandaag voor de allerlaatste keer werken en dan mag hij gaan genieten van zijn welverdiende pensioen! Dus ik wilde iets kleins voor hem kopen met in de kaart een gedichtje van elaysa uit. Kom alleen nog niet zo ver. Ben niet zo'n dichter haha.
knap hoor!!!! Kon het niet laten, had een test gekocht die je al zes dagen voor nod kon gebruiken. Was natuurlijk Omo wit . Toen me in kunnen houden tot vrijdag hahahah! Twee dagen voor nod positief getest.