Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @teske: wat balen dat je er nu al zoveel last van hebt! Bij mij gaat het nu wel, maar ben twee dagen vrij geweest :). Deze week voor het laatst twee dagen achter elkaar. Merk dat dat echt wel te veel is. Het voelt wel goed want ik merk dat als ik meer rust neem, de kleine een stuk beweeglijker is :).

@keuken: ik zal straks een plaatje posten :D.

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hoop dat jullie het een beetje kunnen zien :).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      2
  3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Het linker kastdeurtje, wat nu nig "glad" is, krijgt de looks van drie lades. Zo lijkt het net alsof dat hele stukje lades heeft, is een stuk mooier! Kastjes zijn glans wit (niet hoogglans!!!) en het blad is grijs/bruin met een houtstructuur. Hebben twee compacte (45cm) heteluchtovens met magnetronfunctie. Koelkast van 102 hoog met daarnaast een vriezer van 88 cm (4 lades). Inductie kookplaat en extra grote wasbak :D. Helemaal blij!!!!

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Deze is iets duidelijker ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,6 KB
      Weergaven:
      1
  5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ziet er goed uit! Siertje!

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ziet er mooi uit Siertje!
    Wij hebben ook nagedacht over een U-vorm, maar dan wordt het bij ons wat hokkerig... Dus waarschijnlijk hier een simpele (ouderwetse) L-vorm. :)

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ook mooi!!! Bij ons werd een L vorm te klein. Hebben dan net zoveel ruimte als nu dus dat schiet niet op. Dit omdat we geen bovenkastjes hebben doordat er twee ramen in zitten. De gene die je ziet en een bij de spoelbak. Toen dus besloten om de hoek om te gaan :)

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Wij hebben daar geen ramen, dus dat scheelt... Maar ik heb precies opgeschreven wat ik nu qua kastjes en planken heb en ik wil straks meer dan dat! :p
    Nu hebben we eigenlijk al veel te weinig ruimte, ik gebruik 2 kastjes in een andere kamer wat erg onpraktisch is. Ik heb in de keuken zelf maar 3 kastjes en 2 grote lades naast de besteklades, dus kan net de pannen en borden kwijt... :)

En ons nieuws is zojuist wereldwijd gegaan! Oeh! Spannend! :D

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ziet er mooi uit Siertje.

Benieuwd wat jullie er van maken nmv!!

Hoe is het met de rest?

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zieke kindjes hier zijn beter gelukkig. Alleen nog wat snot neusjes.

Verder eerlijk gezegt geen nieuws.

Morgen alvast boodschapjes doen. Voor het geval dat het donderdagochtend echt,ochtend gaan sneeuwen. Zie het niet zo zitten met een wagen en Lenthe aan d hand door de sneeuw te moeten banjeren.

Teske jij nog even werken he en dan ben je ervanaf.

Nu lekker aan de thee. Heb een nieuwe smaak ontdekt en die is me toch. Verslaven. Gecarameliseerde peer ;). Beetje raar misschien voor thee maar hij is Zooooooo lekker. En dan van die heerlijke pindarotsjes erbij (hihi want die zijn ook als je niet zwanger bent heeeeeeerlijk :p)

11. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik hoop dat het van woensdag op donderdag nacht zo hard gaat sneeuwen dat het niet vertrouwt is om in de auto naar het werk te stappen.

Ik heb morgen tot 13.00/13.30 cursus.
    En donderdag van 09.00-12.00 vergadering.
    Daarna zit het er op.
    Afgelopen dagen gemiddeld 9 uur per dag gewerkt. Zit nu op 36 uur. Morgen op 40 uur. Kom uiteindelijk dus ruim boven de 40 uur uit.
    Waar ik het vandaan haal. Zit overal te gapen;)!

Fijn dat de kids weer beter zijn Anouk.
    Thijn was het weekend ook flink ziek. Nu gelukkig ook alleen nog een snotneus. Na een nachje slapen is hij bijna the mask;)!

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ik zag jullie berichtje op Facebook nmv!!!! Super leuk :D!!!!

13. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is dit even lekker zeg! Kyan slaapt nog. Chloƫ is op ipad filmpjes aan het kijken en ik kan nog even warm in bed liggen. Heerlijk!!

Anouk is bij jullie de fles van de ochtend er helemaal af? Sommige dagen komt hij pas om 7 uur en deze week steeds eerder. Ik wil eigenlijk niet eerder dan 6.30/7.00 fles geven. Vanmorgen uiteindelijk om 6.20 imdat hij sinds 5 uur al bezig was :(

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ben bezig met het zoeken naar een notaris... Wat een keuze zeg! Zouden jullie gewoon voor de goedkoopste gaan, degene die het dichtste bij zit of degene die erg goed is? Ik zie door de bomen het bos niet meer... ;)

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wij hebben toen gekozen voor degene het dichtste bij. Scheelde maar een paar tientjes en anders moesten we elke keer best een stukje rijden. Afgelopen jaar ook blij mee geweest, we moesten met de komst van de kleine nog weer wat dingen aanpassen.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook gekozen voor eentje dichtbij.

@maggie, ja de fles is er nu sinds 1.5 week echt helemaal af. We hadden gedacht dat hij echt tijden lang om 5 uur zou blijven komen. Maar dat bleek niet zo te zijn. We hebben 2ochtende rond 6.00 uur feest gehad. Speentje geven huilen speentje geven huilen etc. En toen had hij het door. En nu slaapt hij al dagen tot minimaal 9.00u door.
    We hebben nog wel voeding in huis hoor Just in case.

Potverdikkie, wilde ik niet voor Lenthe Frozen op zetten krijg ik dat stomme media apparaat niet aan de praat. Een verdrietig meisje dus. "Papa kan wel aan zetten snikken mama niet"
    Haar maar belooft dat we het vanavond papa vragen en dat we dan morgen middag alsnog Frozen gaan kijken. (Dan gaat het waarschijnlijk toch sneeuwen)

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb van 3 een offerte opgevraagd. Ze zitten allemaal tussen de 10 en 15 min rijden, dus erg veel verschil in afstand is er niet...

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Dan toch de goedkoopste?

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    2 vd 3 offertes zijn binnen en het scheelt al 200 euro! :$

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Heb ik weer... Heb ik wat gekocht via marktplaats, een muziektafeltje van Chicco, krijg ik een mailtje dat hij gevallen is en kapot is... Geen idee of ik dat moet geloven of dat hij hem voor meer geld kon verkopen terwijl ik al geld heb overgemaakt, maar dat terzijde. Krijg uiteraard m'n geld terug, maar baal er wel een beetje van :(. Gelijk maar op twee andere geboden hahahah!

Deel Deze Pagina