Geluk bij een ongeluk, ipv voor 30 incl verzenden heb ik er nu een gevonden hier in Voorburg voor 10!!!! Had zo moeten zijn
Wel balen siertje, maar gelukkig is het goed gekomen. Heeelllppp hoe kom ik deze laatste ochtend werken door. Ik weet het niet, waar haal ik de energie vandaan. Slecht geslapen, moe, chago, had ik al gezegd dat ik er geen zin meer in heb. Helaas ook geen sneeuw die ik als excuus kan gebruiken om niet te gaan! Fijne dag allemaal
Shit!!!!! Geen sneeuw?????? Ik weet het niet meis... Een flinke bak koffie mee, of kan je dat nu niet verdragen? Succes vandaag, dikke knuffel...
Het heeft hier vanmorgen al flink gesneeuwd, bleef helaas niet liggen... Maar daar heb jij natuurlijk niks aan Teske! Sta je nog rechtop of ben je al ingestort? Ik heb vanavond weer de eerste competitiewedstrijd, nu al geen zin in!
Hahah hier geen koffie! Ben de ochtend doorgekomen. Lig nu even op de bank. Maar zo alweer lunchen en naar de fitness fysio. Hier ook heel veel sneeuw gevallen, ligt alleen in plasjes water op de grond. Maar ik heb weekend!!!!!!
Jeeeeh! Geniet van je weekend! Hier sneeuwt het al lange tijd, maar blijft niet eens op het gras liggen... Ik ben net een uur bezig geweest om een vermoeid meisje in slaap te krijgen, slaapt ze vervolgens maar een half uurtje! Ze is erg verkouden en volgens mij heeft ze daar veel last van. Heb haar nu net een zetpil gegeven en ze is spontaan vrolijk aan het spelen gegaan. Over een uurtje maar weer proberen in bed te leggen... Nadeel is dat ik nu al kapot ben, wordt dus een laaaaaaange dag! Ik kan vanavond ook niet op tijd naar bed, mag al blij zijn als ik om middernacht thuis ben!
@teske, fijn zeg eindelijk weekend. Geniet ervan. @nmv, balen zeg lange dag. Morgen vrij? Hier ook niet echt gesneeuwd hoor. Wel veel hagel en gladheid. Wess heeft weer vuurrode billetjes. Hij gilde het uit toen papa hem net verschoonde. Benieuwd of er weer een tandje doorkomt.
Korte nacht hier! Vannacht om half 1 eindelijk thuis, door de sneeuw deden we er een uur over (normaal 20-25 min). En vannacht er nog 2x uit voor een klein meisje... Ik ben kapot! Mijn dochter waa een beetje ziek, erg verkouden en hangerig. Volgens mij heeft ze mij aangestoken, zere keel en snotneus! Zo, nu ga ik proberen wat leuks te doen! Op het gras is de sneeuw blijven liggen, dus misschien zo maar inpakken en spelen?
Hopelijk zet het niet door nmv!!!! Veel plezier in de sneeuw. Hier helaas weer geen sneeuw. Zonnetje schijnt zelfs . Femke was best wel weer moe dus even in bad en nu in bed. Straks komt m'n moeder gezellig langs en dan moeten we rond vier uur het huis uit voor weer een bezichtiging. Vind het toch wel weer spannend . Hoe is het met de rest van de dames en kids?
Je hebt de laatste tijd wel regelmatig een kijker Siertje! Dat is positief! Nog niemand die een bod wil uitbrengen? Eten is hier een drama, maar gelukkig drinkt ze wel redelijk wat. Straks maar eens een waterijsje proberen, misschien dat dit wel lekker is voor haar keel... Ik ga nu ook even lekker op de bank liggen, ze slaapt eindelijk! (Hopelijk wel langer dan een half uurtje!!)
Ik lig even in bed. Moet zeggen die lamge werkweek heeft er behoorlijk ingehakt. Straks weekendje weg met mijn fam. hopelijk wel een beetje rustig. Zo heb wat positiekleding binnen, had nog 3 broeken van Thijn liggen, maar zitten veelste wijd, laatste maand afgevallen. Niet echt heel veel. Houd te weinig energie over. Nmv hier ook weer weinig eten. Gelukkig wel fruit en goed drinken. Daar maar wat extra's van. En voor het avondeten werkt een potje hier even goed. Diarree dus alle beetjes vocht die er in komen zijn mooi meegenomen. Nu maar eens even tas inpakken. Had ik nog niet gedaan😂 Siertje succes met de kijkers.
Raar hé? Zo heb je elf maanden niks, en san ineens drie kijkers in anderhalve week! Ook deze positief. Heeft al twee anderen apartementen gezien, ook parterre, en wij zijn de goedkoopste en aantrekkelijkste! Dat klinkt prima! Nog geen bod, ook niet van die van vorige week. Maar wat niet os kan nog komen .
Hopelijk zijn ze ook echt positief en zeggen ze dit niet zomaar... Ik ga slapen, hopelijk een heerlijke lange nacht!
Fijn siertje klinkt positief. Blijft afwachten natuurlijk. @nmv hoop op een kange nacht voor je. Ik slaap al nachten niet heel goed. Er zit namelijk een muis op onze slaapkamer iiiiiiiiii. Heb hem aantal keer horen knagen en mijn wekker snoer horen bewegen. En van de week keutels gevonden. Wat m II et dat beesie op een slaapkamer grrrrrr durf snachts niet eens naar get toilet. En klinkt stom maaruh ik was blij dat lenthe vanmorgen bij ne in bed kroop hihi
Pindakaas gebruiken op een muizenvalletje werkte hier top! Pas op hoor want die vieze beesten maken alles stuk grrr 😅 duim duim duim siertje! Spannend hopelijk krijgen jullie een mooi bod Chloë is steeds wat beter te pas. Ml ook maar nu heb ik erg last van mijn buik. Daarbij ben ik donderdag heel hard gevallen op mijn linkerkant dus dat doet ook erg veel pijn!
Getver!!!! Muizen!!!! Zou snel zo een lokdoosje kopen . Femke is gister voor het eerste van de bank gekletterd . Ondertandjes door haar lip en haar vingertje een beetje kapot... Zoooooo zielig . Maar ja, moest een keer gebeuren. Gelukkig heeft ze er weinig last van en is haar lip niet dik . M'n moeder is vandaag aan het oppassen want ik moet werken en Sietse heeft een wedstrijd vandaag. Morgen de verjaardag van Sietse zijn nichtjes. Die worden 7 en 10. Doen nu al voor het zesde jaar hun verjaardag vieren in de turnzaal. Helemaal geweldig!! En wij weer achter de bar . Naja, Sietse achter de bar en ik met Femke spelen .
Oh, en ik moet even iets kwijt... Femke zegt de laatste paar dagen alleen maar papa en gister en vanochtend kreeg ik niet eens meer een kusje van d'r... Klinkt heel stom, maar ben dan bang dat ik er te weinig ben of zo of dat ik ietss verkeerd doe. Weet dat dat niet zo is, maar leuk is anders .
Ik snap wel dat je dat meteen denkt maar ik zou er niet teveel achter zoeken. Weet niet of het enige troost bied maar mijn dochter zegt vanaf dat ze kan praten papa en ik krijg nooit kusjes of Knuffels.
Vallen zetten Anouk! En ervoor zorgen dat er nergens eten ligt, ook geen kruimels, behalve in de val. Succes! Maar die muizen doen jou geen kwaad, ze maken alleen veel spullen kapot en vies. Gelukkig ben ik er niet bang voor, want dan is het leven op een boerderij een hel! Haha! @Siertje, tand door de lip ziet er zielig uit he? Hier laatst ook gehad. Nou ja, niet door de lip maar in de lip... En die papa-fase is hier eigenlijk altijd aanwezig! Ze vindt het blijkbaar normaal als ik thuis ben en het is 'speciaal' als papa thuis is. Maar als ze ziek is ofzo, ben ik weer de belangrijkste! Mijn dochter heeft me tot 7 uur laten slapen, maar ben nog steeds moe!! Ze is door de verkoudheid nu wel schor, krijgt ze wel een schattis stemmetje van!