Hebben idd vallen staan. Gisteren zaten we tv te kijken hoorde we ze in de muur. Kat hoorde ze ook dus ik hoop maar dat hij beneden zijn best dat haha @siertje. Idd maak je maar geen zorgen. Het zijn fases. Lenthe heeft het extreem. Vorig jaar rond aug sept heeft ze het gehad bij papa. Alles moest met papa. Ik mocht haar niet knuffelen of ook maar op bed leggen. Nu heeft ze het bij mij (stiekem heerlijk ) mama is nu alles en nu mag papa haar niet knuffelen of op bed leggen. Oh en wess zegt nogsteeds geen mama grrrr. Zo maar eens werken
Hihi! Weet ook wel dat het erbij hoort, maar is niet zo leuk. Ga er straks extra van genieten als ik weer in de picture ben hahahah! Nu op naar huis... Was echt zo MEGA DRUK in de winkel vandaag. Geen tijd voor pauzes want we stonden maar met z'n tweeën. Heb denk 20 min gezeten vandaag. Lijf is niet zo blij. Straks maar lekker even in bad en dan vroeg naar bed .
Nou hier gaat het eigenlijk ook best goed anouk zonder fles. Hij wordt wel rond 5.00 wakker maar ik ben niet er heen gegaan en om 7.00 heb ik hem eruit gehaald. Gistren viel hij moeilijk maar in slaap maar vandaag wel. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Wel jammer dat we morgen naar cb moeten voor prikjes...
Zo ik ben weer thuis van weekendje weg. Was best gezellig. Maar ook erg druk met zn 9en in 1 huisje. Pff. En dat na al een drukke week. Heb dus erg weinig gedaan.
Wij zijn ook weer thuis van een verjaardag. Heb een groot deel van de middag achter Femke aan gelopen en m'n onderstel is nu toch echt gaar... Vanaaf lekker helemaal niks en vroeg naar bed . Het muziektafeltje is trouwens een grote hit!!! Zo schattig hoe ze gaat dansen als de muziek speelt .
Nee gelukkig de hele nacht goed geslapen. Arme jij siertje. Nog beetje kunnen slapen? Hier gelukkig dus een goede nacht. Vandaag weer een lange dag. Eerdt teambuilding en dan nog een aantal cliënten waar ik langs moet. Terwijl andere collega's na de teambuilding nog uit eten gaan... Niet gezellig.
Das ook niet leuk!!! Lekkere teambuilding . Heb uiteindelijk nig een paar uurtjes geslapen. Voel me momenteel verrassend goed . Heb, na een kopje thee op de bank, toch maar weer m'n bed opgezocht. Daar nog wakker gelegen omdat Femke lag te spoken. Uiteindelijk een kussen tussen m'n knieën gedaan en toen lekker geslapen (denk een uurtje of vier ). Positief dingetje, kleine boef was super gezellig een feestje aan het bouwen in m'n buik . Succes vandaag teske!!
Oooooooo!!!!! Donderdag komt er iemand een tweede keer kijken incl aankoopmakelaar!!!!!! Ben blij dat ik woensdag vrij ben, kan ik weer even door het huisje razen
Oeh spannend siertje!!! Ahhhhh wess stapt sinds zaterdag het hele huis rond!! Hij heeft het door! Trots
Jeeeh thuis. Anouk wat goed van Wess. Hier nog steeds een luie donder, loopt veel maar niet los. Siertje spannend een tweede kijk ronde! Zal duimen!! Pff ben op de bank neergeploft. Had beter in bed neer kunnen ploffen
Kijken of dit bericht overkomt. zo vaak dat het een time-out ofzo geeft als ik net klaar ben 😅 Spannend siertje! Duim duim duim Wat goed anouk! Go wess Wat kan het toch fijn om thuis te zijn hè en die bank zit soms zooo lekker Vandaag naar cb geweest voor beide kids. Chloë klein meisje goed gevuld 93,7 cm en iets van 14,5 kg Kyan 83 cm en 12,5 kg flinke vent. Zoo trots op m'n ventje, zo genieten met van die kleine momentjes. Zo kan hij zo schattig op mensen afstappen met een big smile. Vanmiddag nadat ik hem 2x even apart had gezet ging hij dat zelf doen. Moest ik zo hard omlachen. (Hij gaat steeds naar de tv spullen en PlayStation en zit er dan aan. Waarschuwen afleiden helpt niet dus we zetten hem even apart in de hoek en mag er wel meteen weer uit, in de hoop dat hij het leert). Net Chloë d'r lampje uitgedaan. En nu ligt ze in bed zoals ze als baby zijnde ook altijd lag mat d'r armpjes omhoog naast haar hoofd schattig!
Yes! Even rust! Sesamstraat is op tv! Hier al een week een heel vervelend, zeurderig meisje. Ik heb een pauze nodig... Teske, zit jij in die facebookgroep? Is dat wat?
Moet zeggen dat ik nu al een tijdje via Facebook klets en vind het wel fijn nmv . Hangt natuurlijk wel af van het groepje .
Nmv zit in de fb groep ja. Vind het zelf wel makkelijk hoor. Je kan reageren op wat je wil. En je kan er neerzetten als je wat wil. En anders gewoon meelezen. T is er gezellig druk.
Als ik jullie zo lees iedere keer zou ik willen dat ik ook weer zwanger was zodat ik ook weer over de kwaaltjes etc mee kon kletsen hihi.