Nou Anouk je mag mijn zwangerschap wel overnemen! Zwanger zijn is gewoon niet mijn favoriete hobby! Pfff gisteren met teambuilding buiten in de sneeuw gestaan en echt koud gehad. Nu snot verkouden!
Hahahaha!!! Ik wil wel even ruilen van bekken met je Anouk, heb je wel een kwaaltje, maar hoef je niet zwanger te zijn . Nee hoor, ik vind het wel weer erg leuk . Merk dat een dagje minder in de week werken wonderen doet. Als ik maar naar m'n lijf blijf luisteren. Fijn dan teske! Hopelijk blijft het bij een verkoudheid.
Als je graag over die kwaaltjes wilt kletsen, mag je de mijne ook wel overnemen hoor! Hahaha! Krijg je een 3dubbele portie van ons... Waar ik me momenteel ook erg aan irriteer, is de Unox reclame (rookworst). Ik krijg dan elke keer zin in knakworsten! Ik ging vanmiddag een paar struiken snoeien, was heel hard nodig! Maar mijn lijf vond dat niet zo leuk... Merk dat deze zwangerschap wel veel meer eist van mijn lichaam, heb soms het gevoel dat ik daardoor helemaal niets meer doe. Vind ik geen fijn idee!
Nmv hier hetzelfde hoor. En nu ook nog verkouden. Ik werk nog maar daar houd het ook mee op. Daar komt bij dat ik onwijs ben afgevallen. Maar vandaag een goede termijn echo. Officiele uitgerekende datum 23 oktober. Dus ik denk dat hij/zij er rond 10 okt is! Vorige keer ook rond de 38 weken, volgens de medici, dus ben benieuwd!!
@Teske, oktober? Bedoel je niet augustus? Mijn man is vanavond een keertje thuis, normaal werkt hij woensdagavond. Maar ben er eigenlijk niet blij mee... Hij is namelijk ziek thuis gekomen en nu zit ik nog niet gezellig naast hem op de bank, hij zit al bijna de hele avond op de wc. Ik hoop niet dat ik straks ook nog aan de beurt ben!
Whahahahah!!!! Lekker hoor!!!! Broodje knakworst . Niet leuk dat ml ziek thuis is. Hoop idd dag het jou overslaat. @teske: jeetje meis! Doe je wel rustig aan??? @hier: tweede zwangerschap is ook zeker zwaarder vind ik. Merk wel dat ik het extra dagje thuis heerlijk vind en het daar door, voorlopig, nog vol kan houden. Ben vandaag alleen wel mega stram en stijf en blauw van m'n valpartijen van gister . Heb het huisje schoongemaakt vandaag, Sietse vanaaf alleen nog even dweilen en morgen weer de puntjes op de i . Is de eerste kijker van twee weken geleden die dus moren nog een keertje komt. Ben zo ongelofelijk benieuwd !!!
:x:x:x:x grrrrrr ik wacht al heel lang op de autostoel voor Chloë! Ik kreeg eindelijk bericht dat het verstuurd werd en dat vandaag geleverd. Ik moest werken dus was niet thuis. Nu kijk ik op de site van DHL staat er dat ik geweigerd heb en dat het nu weer terug gestuurd wordt naar Duitsland!!!! Ik was niet eens in huis dus ze moeten het nog eens aanbieden grrrrr
Ik denk dat het weer tandjes tijd is hier. Afgelopen 2 dagen zure luiers en vannacht weer slecht geslapen en veel wakker. Slaap zelf ook slecht ivm de muizen. We denken dat ze in de spouwmuur zitten of net onder het dak. De muizenvallen zijn iig al dagen leeg. Maar ik slaap slecht omdat ik ze dus wel de hele tijd hoor. Grrr
Hebben we idd ook geprobeerd. Ml gaat zaterdag eerst de dakgoot leegmaken en op zolder kijken (deze staat in verbinding met de dakgoot en de spouwmuur. Mocht het niet helpen idd iemand raad plegen
Pfff ziek in bed. Thijn net door opa opgehaald. Hij helemaal blij. Mijn hoofd springt uit elkaar. Pff zit helemaal dicht en mn ogen branden in mn hoofd. Bah, hopelijk het weekend wel weer beter. Nmv hoe is het met jou man?
Kreeg net berichtje van mijn man dat hij nog steeds zijn eten niet lust en misselijk/beroerd is. Hij wil alleen niet thuis uitzieken. Zijn argument: ben bang dat ik dan alleen maar zieker word...
HU???? Ok.... Nou, dan blijf je toch lekker op je werk hahahah! Mannen . Makelaar was zeer positief! Is nu afwachten wanneer er een bod gaat komen en wat voor een bod. Man heeft geen haast, hij moet z'n eigen huis eerst nog verkopen. Dus hij zou er graag over een maandje of zeven in willen. Is wel lekker want dan ben ik net weer een beetje bekomen van de kleine boef hahahah! Houd jullie op de hoogte! Hoe gaat het nu met je teske?
Hopelijk is dit jullie koper!! Mijn man ligt onder een dekentje op de bank met een emmertje naast hem, hij rent alleen af en toe naar de wc. Owja, en hij zeurt als een zieke man...
Zieke mannen zijn her ergste haha Siertje, duimen dus. Ik hoop het. Hoe is het met teske? Duimen jullie mee? Lenthe ligt voor het eerst zonder luier in bed vannacht. Vind het zo spannend.