Mag ik ook zeuren als een zieke man of doen vrouwen dat niet! Heb ontzettende hoofdpijn en oorpijn. Hele hoofd zit vol. Maar wel beter dan gisteravond! Spannend Anouk!! Duimen. Siertje ook spannend. Hopelijk wordt het wat!! Nog harder duimen. Ahhh nmv sterkte met je man! Kan je er bog wel bij hebben, een kind en een zieke man. Heel fijn.
Oeoeoeoe!!!! Spannend Anouk!!!! Ik duim voor je mee . Ach, arme man... Hij heeft het wel goed te pakken of niet nmv? Tuurlijk mag jij ook zeuren teske! Beterschap en een dikke knuf!
Hier een super trotse mama. Lenthe is droog gebleven vannacht!!! Ze ging vanmorgen zelf naar de wc plassen. Super trots op mijn meisje!!
Wat goed van Lenthe! Super zeg. Wij worden rustig aan wakker. Ik heb er wat meer moeite mee dan Thijn. Dus samen maar even stukje ontbijtkoek in bed eten!
Goed zo Lenthe!! Ik heb vanmorgen pampers gehaald met 40% korting. Is gewoon het eerste wat ik heb gekocht voor de baby!!
Hahhaah jeeh eerste aankoop voor de baby!!! Leuk!!! Ik ga 26feb naar 9maandenbeurs. Wanneer ga jii ook alweer siertje? Hier hebben we een rompertje maat 50 gekregen. Wat is dat klein zeg!!
Wat goed van lenthe!!!!! @teske: ik ga zaterdag de 28e. @baby: ik heb nog helemaal niks gekoch . Wil van de week de eerste kleertjes van Femke uit de lade halen en weet even wassen. Kijken of het allemaal nog ok is. Aankleed kussen enz en nieuwe lakentjes voor het wiegje dat we gaan lenen. Dat vind ik wel zo fris . Zag dat er op de 9mnd beurs een aanbieding is voor derma care douch producten, die wil ik kopen en een luierende van tommytippy. Is nu maar 15 !!! Verder luiers idd, maar wij gebruiken die van het Kruidvat. De rest hebben we allemaal nog liggen. Moet zeggen, ik word echt mega nieuwsgierig naar wie er in m'n buik zit. Iedereen in m'n omgeving weet wat ze krijgen en ikke niet . Maar Sietse is echt onverbeterlijk en wilt het niet weten . M'n broertje krijgt een jongetje hoorde we van de week... In het clubje van juni zijn er 6 jongens, 4 meisjes en een verassing hahahah! Willen jullie er weten nmv en teske?
Ik wil ook een luieremmer, maar dan die van daiperchamp heet het geloof ik. Die waar gewoon vuilniszakken in kunnen. Wij willen beiden het geslacht weten. Ik ben heel nieuwsgierig en zie het al voor me dat ik de hele zwangerschap denk een meisje en dan ineens een jonge krijg, dat werkt voor mij gewoon niet! Morgen naar ikea, nieuwe kledingkast voor ons kijken. Wij gaan onze slaapkamer naar zolder verhuizen. Zodat beide kids straks op de eerste verdieping kunnen slapen. Thijn krijgt onze slaapkamer. De mazelaar!
Wij weten nog niet of we willen weten wat het wordt... Leuk he? Wij gaan binnenkort ook naar de Ikea, maar moeten eerst wachten tot die hier vlakbij wordt geopend. Dan gaan we oa een kledingkast kopen voor mijn dochters nieuwe kamer!
Volgens mij 18 feb, maar ik denk dat we in maart pas gaan. De eerste dagen/weken zal wel erg druk zijn...
Wat knap is dat hè anouk! Lekker zonder luier heerlijk! Leuk weer al die babyspullen!! Ik krijg er bijna weer zin aan! Zooo trots op ons kanjertje. Hij steeds meer bezig met praten. Van de week zei hij opa en auto probeert hij steeds aut zegt hij dan. Schattig! Verder onterecht boos op DHL! Blijkt mijn eigen domme stomme fout te zijn! Verkeerd huisnummer 😭😅 Zo kamer versieren. Morgen feestje van Chloë! Donderdag is ze 3 jaar geworden! Erg veel zin aan. Een aantal cadeaus weet ik al erg leuk! Pfff ben echt slecht te pas! Erg verkouden denk voorhoofdsholte ontsteking alles doet zeer... Hadden jullie kids bij de spuitjes rondom 14 maanden ook uitslag?
Hier ook steeds meer aan de klets! Ze zegt al best wat woordjes! Bal, pop, aai, mauw (= kat), eene-twee (en dan laat ze zich vallen), hap, hai, daar (geen die) en nijne (= nijntje) Veel plezier morgen maggie! Hopelijk ben je dan wat beter te pas! En hier helemaal geen last van de spuitjes gehad bij 14 maanden. Zelfs geen verhoging! En dat terwijl ze bij alle andere spuitjes wel reageerde met verhoging/koorts en hangerig zijn...
Oh maggie helemaal vergeten. Nog gefeliciteerd met je meisje. Veel plezier morgen. Nog een maandje en lenthe word ook 3. Heb jij al naar de basisschool geïnformeerd? Heb deze week wat info op gevraagd. Phoe wat worden onze dametje groot he Hier ook geen last van de prikjes. nog 45 min. Werken pffff Maat heb eindelijk een leuke nieuwe bril gevonden. Gratis toch fijn bij een opticien werken hihi
Maggie gefeliciteerd met jullie kleine grote meid!!! En wat goed van Kyan. Hier ook steeds meer woordjes. Als je nu ook vraagt wat zegt het hondje woef woef. En de koe, boe boe. Heel schattig.
Maggie!!! Dat wist ik helemaal niet . Nog gefeliciteerd en heel veel Plezier morgen. Hoop dat je je wat beter voelt en er lekker van kan genieten . Hier ook geen uitslag gehad van de prikjes. Wel een dag flinke koorts, maar dat was het. Echt, zo genieten!!! Kleine boef is zo druk in m'n buik! Voel hem de hele dag door. Ken dat helemaal niet van Femke, maar toen lag de placenta ook voor. Merk echt heel veel verschil ! Kijk wel een beetje op tegen dit weekend. Sietse gaat morgen ochtend heel vroeg weg voor een wedstrijd weekend in Tilburg. Dus ik ben vrijdag, zaterdag alleen met haar, zondag werken dus de ochtend met haar en daarna de opvang. Dan komt Sietse in de avond weer thuis. Geen rust dus. Maandag weer alleen met haar en dinsdag werken. Zal blij zijn als het woensdag is . Fijne avond dames!!
Ik heb even een vraagje aan teske en nmv. Hoe gaan jullie het straks doen qua wagen? Femke loopt wel, maar ik zie het niet gebeuren dat zij netjes op een meerijdplankje blijft zitten als we de ah in gaan... Dan toch maar kijken naar een duo wagen?
(Twee dames met al 2kleine kids ) Duo wagen idd op mp op de kop tikken. Heb je echt wel nodig hoor. Zeker als je ook boodschapjes etc met de kids wil doen. Wij hadden ook een duo wagen. Lenthe heeft er tot Wess 1 jaar was nog in gezeten. Nu loopt ze netjes mee.
O ja sorry Anouk!!!! Dank je hihihi . Ben zwaar gecharmeerd van de bugaboo donkey. Hebben nu de Buffalo en vind het een heel erg fijne wagen. Voordeel is ook dat als Femke eruit is of wel goed met een meerijdplankje mee kan, je deze wagen smaller kan maken. Ik ga van de week even met ml kletsen.
Idd met 2 kids dicht op elkaar is de functionaliteit erg handig. Wij hebben de quinny buzz 3 ( vind ik een erg fijnewagen) en hebben er toen een urban jungle duo wagen bij gehaald. Via mp. Toen hij niet meer nodig was weer op mp verkocht (met winst ) en nu gebruiken we de quiny weer. Meerijplankje werkte hier niet. Lenthe vond het eng en kon haar evenwicht niet goed bewaren. We hebben voor de lange afstanden n dagjes uit. Nog een extra buggy.