Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Joolz is ook erg mooi.

Hahaha ik zal je geen advertenties meer sturen van phils en teds.
    Om het nog makkelijker te maken. Heb even wat navraag gedaan. Schijnt wel een fijne wagen te zijn.
    Wel zwaarder dan een gewone wagen.

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Je mag ze wel sturen hoor! Ook wel van andere wagens in mijn buurt... ;)

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahaha! Erg he? Bij ons gaat het tussen de easy Walker of de bugaboo hahah! Twee uiterste :D. Wacht nog "geduldig" op het mailtje van bugaboo :p

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Als wij voor een duowagen gaan, willen we er 1 met de zitjes achter elkaar, niet naast elkaar. Mijn schoonzus heeft er 1 gehad met 2 zitjes naast elkaar, was een fijne wagen en past wel door de deur (echt net!), maar ze vond het niet praktisch in winkels, dan was hij toch te breed. En sommige winkels, zoals de Action en Kruidvat kon ze alleen binnenkomen, maar niet verder de winkel in. Deze winkels zijn vaak wat krapper qua opzet blijkbaar...

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind het zelf niet fijn als ze onder elkaar zitten. Ik heb in het baby en dreumes gedeelte een topic geopend en daar gevraagd naar ervaringen. Misschien kan je er wat uit halen. Las namelijk ook een waarbij het bovenste kindje eerst uit de wagen moest voor je de onderste eruit kon halen. Lijkt me best een gedoe 😁. Kies daarom best bewust voor een naast elkaar. Zal bijde zo z'n voors en tevens hebben :).

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv heb op het fb groepje de vraag gestelt. Daar iemand die ook heel enthousiast was over de topmark.
    En grappig, iemand die de bugaboo donkey wilde en in de winkel ging proberen, vond het niks. Twijfelt nu tussen de phils en teds en de joolz!!

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hmmm... Misschien dan toch maar mijn man lief aankijken of we een keer naar een winkel kunnen... Wil dan het liefst naar een baby-dump, maar die is helaas niet om de hoek!

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Bij de ha geweest. Ze zag idd dat het tandje los zit en dat het tandvlees verschoven is. De koorts (inmiddels 41) of reactie op pijn of een griepje dat eraan komt. Al d3nk ik niet dat het dat laatste is. Advies gekregen tandarts te bellen. Die wil hem toch even zien. Woe afspraak.

Wij hadden ook de wagen dat ze naast elkaar zitten. Vond ik persoonlijk erg handig

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Jeetje Anouk! Das echt hoge koorts! Kan dat komen van de pijn??? Ben benieuwd wat de tandarts woensdag zegt.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Kunnen morgen al bij tandarts terecht Gelukkig.
    Kan idd vd pijn komen

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Gelukkig een dagje eerder! Hopelijk kan de tandarts nog wat voor hem doen!

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wat fijn Anouk!!!!

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Jeetje anouk, idd hoge koorts zeg.
    Fijn dat je morgen al terecht kunt. Beterschap.

Nmv Hellendoorn is voor jullie zeker ook het dichtste bij qua babydump?

Pff ik ben blij dat ik in bed lig. Gisteren 12 weken zwanger dus laat de energie nu maar komen;)!! Ben wel minder misselijk. Kan alleen niet veel eten. Waardoor ik nog steeds afval:(. Wat echt niet ideaal is in mijn geval..

14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje anouk wat een hoge koorts! Fijn dat je morgen al terecht kunt!

Wat zegt verloskundige van het afvallen teske? Of maakt dat niets uit? Wel fijn dat de misselijkheid minder is!

Lastig met die wagens... Mijn man wou niet zo'n dubbele wagen vond hij niet nodig en het neemt in huis ook veel ruimte in beslag natuurlijk. En ach Ik heb me prima gered met het plankje. En als we de stad in gingen namen we naast de wagen de buggy erbij mee. Maar ooohhh er zijn zoveel mooie wagens!

Vandaag naar m'n werk geweest met de kids. Zo leuk om te zien. Hoe ze dan zijn onder de kinderen!

Mijn strijkijzer heeft het naar 10 jaar begeven althans de draden laten los 😅 en vanavond dus maar een nieuwe gekocht. Een stoomgenerator. Meteen getest maar ik vind het ideaal! Blij mee! 😁

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hellendoorn is idd het dichtst bij Teske, helaas...
    En ben je al veel afgevallen?

Ik had gisteren een hele slechte dag! Toen ik eten wilde maken, kon ik alleen maar boven de wasbak hangen... :(
    En ik had 's avonds een wedstrijd, maar had daarna toch een pijn in mijn buik! Ik kon niet meer goed rechtop staan en vooral lachen deed erg pijn. Ik hoop niet dat dit betekent dat ik nu al moet stoppen...

En vandaag begint ook al niet goed. Net was ik op mijn telefoon begonnen aan dit berichtje, moet ik even wat pakken, wil vervolgens mijn telefoon niet meer aan! Ik ben dus totaal niet meer bereikbaar momenteel... Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen, heb ik een nieuwe telefoon nodig of zou hij het straks wel weer gaan doen? Pfff... Lekker dan!

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!

Fijn dat de misselijkheid minder word teske! Nu maar hopen dat je eetlust en de energie je snel weer kan vinden.

Das ook K.lote nmv! Als je hem aan de oplader hangt, gaat hij dan wel aan? Hoop voor jou dat de misselijkheid snel over gaat, is niet heel erg leuk zo. Die pijn in je buik klinkt ook niet fijn... Doe je wel voorzichtig?

Veel succes straks bij de tandarts Anouk!

Klinkt als een super ding Maggie! Ik strijk eigenlijk niks :). Sietse heeft iron free overhemden en verder droogt alles kreukvrij op het rekje :D.

@hier: pffff... Energie is ver te zoeken. Had vorige week drie dagen dat ik dacht: he ik voel me lekker! Maar na vier dagen alleen met Femke ben ik gesloopt :). Vandaag nog werken en morgen weer even m'n lijf rust geven. Onderstel is niet zo blij :(.

Fijne dag allemaal!!

17. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Geen idee hoeveel ik precies ben afgevallen. Ik heb thuis geen weegschaal. Maar al mijn broeken zitten veelste wijdt. Die allemaal eerst goed pasten. Zondag ben ik bij mn ouders. Kijken of ik dan aandurf om oo de weegschaal te gaan staan.

Vervelend nmv. Hopelijk kun je een beetje rustig aan doen. Voorzichtig met je zelf en de kleine baby.

Siertje kun jij ook een beetje rustig aan doen? Tussendoor wat rust nemen op het werk? Ga je nog naar bekkenfysiotherapeut?
    Hier worden mn bekken ook wel minder. Maar het is nog steeds wel te doen!

Maggie klinkt goed je nieuwe strijkijzer. Ik strijk ook nooit. Dat doet vl! Heb zelf geen kleding die gestreken hoeft te worden;)!

Anouk hoe was de tandarts?

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fijn he maggie zo'n strijkijzer. Ik heb er ook zo eentje.

Vervelend teske dat je bent afgevallen. Kwam het er vorige keer bij thijn er later in de zwangerschap wel weer aan?

Nmv batterij er een keer uithalen wil hier nog wel eens werken.

Zojuist bij de tandarts geweest. Beide voortanden zitten los maar niet los genoeg om ze te verwijderen gelukkig.
    Wel een grote kans dat ze gaan verkleuren helaas.
    Over 3 maanden nog eens terug om te kijken of het goed genezen is.
    Hij heeft gelukkig vandaag iig geen koorts met een hij zat weer op zijn praat stoel.

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Had mijn telefoon vannacht geladen, vlak voor hij uit viel zat er nog meer dan 90% in! Heb het uiteraard wel geprobeerd om hem opnieuw op te laden. En batterij kan er niet uit bij een iphone, moet je speciaal gereedschap voor hebben... Straks even bij mijn man langs op het werk om te kijken of hij nog wat kan doen voor me. Ik vind het toch niet prettig zo zonder telefoon en dus geen manier om snel hulp in te schakelen mocht dit nodig zijn. Buren zijn op vakantie en andere buren is paar honderd meter verderop! Voordeel: lekker rustig zo! ;)

Fijn dat het er weer goed uit ziet Anouk! Hopelijk geen last meer van pijn!

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Lastig nmv. Soms wil opladen wel eens helpen ook al was hij nog vol. Hier weleens gehad. En idd batterij er uit halen gaat wat lastig;)!
    Wel rustig ja. Maar als je ook geen huistelefoon hebt is het ook wel lastig ja.

Anouk gelukkig hoeven ze neit getrokken te worden. Ahd zelf ool twee gekleurde voortanden. Gelukkig nog wel zn melk gebit. Vl heeft het met zn grote mensen gebit gehad. Heeft daar veel problemen mee gehad.
    Gelukkig wess geen koorts meer.

Bij Thijn ben ik helemaal niet afgevallen. Maar juist ruim 20 kilo aangekomen. En dat begon al snel;)!
    Hahaha dit zal vast een meisje zijn;)!

Deel Deze Pagina