Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Geen huistelefoon inderdaad, maar ben inmiddels weer 'mobiel'! ;)

Ik was bij mijn dochter in de eerste weken ongeveer 4 kilo afgevallen, maar ik moest ook aardig veel overgeven... Ben nu nog niet op de weegschaal gaan staan, maar denk dat ik wel ben aangekomen! ;)

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Rustig aan doen is niet helemaal gelukt ben ik bang. Winkel moet verbouwd worden. Sjouw niet, maar je bent wel veel aan het bukken en verplaatsen. Ben ook echt helemaal op, kan wel janken:(. Morgen weer naar de fysio. Even aangeven dat het nu ook vaker naar m'n stuitje trekt en m'n benen soms zwaar aanvoelen :(.

@anouk: fijn dat de koorts gezakt is en hij weer lekker aan het kletsen is. Jammer van de verkleuring, maar gelukkig is het met z'n melkgebit en niet z'n volwassen gebit :).

@nmv: dat is het rotte van een iPhone. Daar kan idd de batterij niet uit. Je kan hem wel resetten geloof ik, maar of dat ook kan als hij uit staat dat weet ik niet zeker. Vind het ook geen fijn gevoel als ik m'n tel niet bij me heb (of niet doet). Je bent zo gewend aan het altijd bereikbaar zijn. Hoop dat je man wat kan doen op je werk en dat hij het snel weer doet :).

@teske: hahahah! Zal het zo zijn? Ik heb ook het idee dat dit het andere geslacht zal zijn. Vooral omdat de zwangerschap zo anders verloopt als bij Femke. Kom minder aan, sta zelfs al twee weken soort van stil. Stomme is dat je je daar dan weer zorgen iver kan gaan maken hihihi :).

Nou dames, pauze is weer voorbij :(.

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goedemorgen! Hoe gaat het met iedereen?

Hier een rommelige nacht door een meisje met koorts. Heb d'r wel naar de opvang gebracht. Ben benieuwd hoe het gaat. Gelijk fysio er achteraan en nu met een gevoelig onderstel op de bank met thee en chocolaatjes :).

Fijne dag allemaal!

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Pffff hier ook een rommelnachtje. Rond 1.30u en rond 44.3u niet willen slapen. Uiteindelijk wel tot 9 uur uitgeslapen. Denk dat hij pijn aan zijn mondje had.

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    En ook hier een wat rommelige nacht. Vanaf een uur of 3 was ze elke keer wakker, dus heb ik ook niet echt goed geslapen... Hangt er wat in de lucht ofzo? ;)

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier gelukkig geen rommelnacht. Alleen was Thijn om 05.00 even wakker. En heeft hij daarna weer geslapen en was ik klaar wakker.

Pff hier ook last van mn bekken. Gatsie veelste vroeg om daar al last van te hebben. Nog helemaal geen zin in.

Thijn heeft een loopoor. Kan ik daar nog iets aan doen? Hij heeft er niet echt last van. Ook geen koorts ofzo! Dus denk niet dat we ermee naar de ha hoeven toch?

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik heb vroeger altijd een loopoortje gehad en daar is nooit wat aan gedaan. Denk dat je idd alleen hoeft te gaan als hij last heeft.
    Nou Wess heeft het vanmiddag helemaal goed gemaakt. 2,5 uur geslapen. En Lenthe ook :$
    Heb dus heerlijk rustig op mijn gemakje het huis schoon kunnen maken.

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bekkenpijn, voel je dat vooral bij je rug/kont/heupen? Of kan het ook in je zij (vlak onder ribben) en onder in je buik zitten? Ik heb sinds maandagavond pijn in mijn zij en het gevoel alsof ik ongesteld ben. Ik dacht eerst aan bandenpijn, maar ik begreep dat dit dan meer in je liezen zit...
    Ik kon vanavond ook niet normaal lopen, ik liep alsof ik al hoogzwanger was! Dacht eerst dat ik me dat verbeeldde, maar mijn moeder vroeg me meteen of ik pijn had. Was dus echt zo... ;)

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Bekkenpijn zit wel echt alleen bij je bekken.

Lastig nmv. Is je buik ineens gegroeid dat het daarvan kan komen?! Kun je een spier verrekt hebben of iets? Anders mss even vk bellen?!

10. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend nmv! Voor mij is het. Eigenlijk alweer te lang geleden bekkenpijn.... Anders morgen even verloskundige bellen als het aanhoudt? Bandenpijn kan ook wel erg vervelend gevoel geen wat ik me zo herinner....

Wat heerlijk anouk 2 van die slaapkindjes! Gelukkig vindt Chloë het niet zo erg om even op de bank te liggen al is ze de eenieder rustiger dan de andere keer..... Lol...... Hopelijk houdt Kyan zijn middagslaapje lang vol haha

Rommelmarkten hier ook! Ben daardoor ook best wel stuk. Ben nog steeds erg verkouden en last van holtes wat opknipt mee werkt....

Wanneer naar de kapper? Kyan zijn haar ziet er niet uit haha het zit steeds zo rommelig en het komt over zijn oren dus ik denk dat ik van het weekend een poging ga wagen 😳😄

Zijn jullie kids ook zo ondeugend en huilerig? Ohoh die Kyan echt een groteboef! Hij weet heel goed als iets niet mag want dan kijkt hij je aan met van die ondeugende ogen en. Vervolgens heel snel doen en dan de grootste lol hebben! Hij is ook steeds ondeugender richting z'n zus. Net in bad trekt hij steeds aan haar haren gaat met washandje slaan 😥 wat moet dat worden 😂 hahaha
    En een heel gevoelig mannetje is hij ook! Als je heel boos doet...huilen.... Ballon knapt..... Huilen.... Ik doe net alsof ik ga huilen resultaat huilen..... Hihi ook wel schattig hoor! Ik ben dol op m'n ventje! 😘

11. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hoe is het nu nmv?

Hier op 10 min na klokje rond geslapen. Lag om 18.00 al in bed. Kon niet meer zitten. Om 20.00 in slaap gevallen.

Siertje hoe is het met jou? Beetje bij kunnen komen gisteren?

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Een beetje bijgekomen dus teske?

Hier weer 2x wakker vannacht maar speen erin en het was goed.

Lenthe gisteravond buikpijn en alles onder gespuugd incl. Mij. 3x boven de wc gehangen. Zo zielig. Was de eerste keer spugen voor haar dus ze was best van slag.
    Vanmorgen helemaal niks meer aan de hand.

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Haha zo veel bij gekomen dag ik zo maar weer ga slapen als Thijn in bed ligt;)! Best erg toch?

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Slaap lekker Teske! ;)

Ik merk aan mijn lijf dat het toch wel wat zwaar is momenteel... Vanmorgen stukje gewandeld, maar daar heb ik nu dus spijt van. Ik wil dit helemaal niet! Ik ben nog maar net op 1/3, wat nu als dit alleen maar erger wordt? :(

Ik heb ook meer last van de hormonen dan bij mijn dochter, daar irriteer ik mij mateloos aan! Dan zie ik iets zieligs of schattigs of tv en krijg ik meteen tranen in mijn ogen. En normaal ben ik supernuchter en heb ik daar dus geen last van! Pfff! Mijn man zal wel schrikken als hij dat vanavond ziet, haha! Vanavond wel eindelijk weer met z'n 2en op de bank, was zondagavond voor het laatst.

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
  16. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anouk heb je de nieuwe schoenencollectie bekeken voor meiden? Zoooo leuk! Nu heeft Chloë nog niets nodig maar ik mag graag rondneuzen op internet hihi :D en zin aan het voorjaar en voorjaarcollectie vrolijke kleuren

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Maggie, heb ik idd al zitten bekijken. Lenthe nu ook nog niks nodig maar ze is 29 maart jarig en ik zat te denken aan een leuke sneaker. Leuk onder een rokje maar ook onder een broekje. Heb je de goudkleurige gezien? Zo stoer!!
    En natuurlijk leuke sandalen (Shoesme heeft erg leuke hihi)

Maar er is zoveel leuks. En neuzen idd altijd leuk haha.

Vraagje, neem jij Chloë trouwens mee de 8e??
    Ik denk dat ze het erg leuk zal vinden maar ik twijfel.

18. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze vind ik erg leuk!! Hihi

Ik denk dat Chloë het ook erg leuk vindt. Binnenspeeltuin vindt ze altijd erg leuk! En ach dan heeft Barry ook een vrije ochtend :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      2
  19. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze is ook erg leuk!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      1
  20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oeh die eerste zijn leuk!!!! En dat goed staat ook zo leuk bij al die pastel teinten komende zomer!! Shoesme zijn ze toch?

Neem ik Lenthe ook mee, kunnen ze fijn samen spelen! Zal wel druk zijn alleen met 2 kids maar er zijn genoed ogen toch??
    Dan zijn alle kids in d buik en uit de huilerig hihi.

Weten jullie trouwens hoe het met steenbokje is? Ik begin je een beetje te missen???

Deel Deze Pagina