Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hoe deden ze dat vroeger toch toen er nog geen testen waren;)!

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hihi vorig jaar dacht ik ach laat ik maar eens een test doen.....ben alweer 4 weken over tijd hihi nou dat klopte.

En idd teske. Hoe hebben ze dat toen gedaan???

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Pffff... M'n broek zit echt niet lekker vandaag :(. Buik doet pijn... Een soort ongi pijn, maar toch ook weer niet. Zit in m'n liezen en m'n onderrug. Is dit nou bandenpijn? Zolang er geen bloed bij komt kijken zal heg wel goed zijn. Maar is al zo sinds dinsdag :). Nu zo na die operatie, vind ik het toch een beetje eng :).

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @sinterklaas, wij hebben voor vanavond 1 cadeautje gehaald. Wilden het niet gaan vieren omdat ze het toch nog niet snapt, maar vond het stiekem wel leuk om het wel te doen. Daarom slechts 1 klein dingetje... Mijn ouders hebben ons voor zondagmiddag uitgenodigd, zij spelen dan voor Sint! ;)

@siertje, ik ken de echte bandenpijn niet. Had wel soms een beetje een trekkend gevoel... Als je je zo zorgen maakt, gewoon de vk weer bellen! Die snapt het wel, helemaal na een operatie.

@HELP! Heb jullie hulp nodig dames! Ik kan er niet meer tegen, ik wil een testje doen!! :x
    Ben eens gaan opletten/nadenken en heb wel wat kwaaltjes die ik toen ook had. Pukkeltjes, overdag weinig zin in eten/drinken en 's avonds vreetbuien en dorst, 2x een vlaag misselijkheid en soms een opgeblazen gevoel... Bij elkaar zijn dat toch wel duidelijke tekenen toch? Pffff, zondag duurt nog zoooooooo lang!! :(
    Misschien vanavond mijn man maar overhalen om het eerder te doen dan zondag? :) Kan het eigenlijk ook met een 'avondplasje' of moet je met ochtendurine doen?

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Niemand meer online die me even wat moed in kan praten? :(

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wanneer is je nod nmv? Ik heb twee dagen vooraf, niet met ochtend urine, positief getest. Was wel in de ochtend, maar niet m'n eerste plas zeg maar :). Ik zou het gewoon doen! Als die test kriebel er is, kan niks je er meer vanaf brengen. De symptomen die je beschrijft kunnen erbij horen, maar het hoeft niet. Ben je aan de pil geweest? Dacht het niet toch? Anders kan het nog bij het ontpillen horen.

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Heb trouwens even de vk gebeld. Aangezien ik geen bloedverlies heb, duid het sterk op bandenpijn en groeipijn van de baarmoeder. Heb twee paracetamol ingenomen, maar helpen niet super veel :(. Ben mega emotioneel opeens. Heb zo een zin om te huilen om niks... Schoonmoeder is er even op uit met Femke dus heb het huis even voor mijzelf...

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Mijn NOD is maandag of dinsdag. Ik dacht maandag, maar mn ei was een dag later dan verwacht... Dus vandaar de twijfel. Ik zit vandaag dus 3 dagen ervoor. De 1e keer had ik op NOD wel een overduidelijke test in handen, dus zou nu toch ook al wel zichtbaar moeten zijn dan?

Ben wel aan de pil geweest, maar ben daar al 3 maanden geleden mee gestopt. Werd er door die hormonen niet gezelliger op voor mijn man... ;)

@Siertje, lekker toegeven aan het huilen? Luchtte mij altijd op...

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Het zou trouwens wel een giga tegenvaller zijn als het negatief is! Bij de 1e was het in 1 keer raak, dus ken die teleurstelling niet. En nu met die symptomen... ;)
    Maar het zou ook bijzonder zijn als het nu weer in 1x gelukt is! Dat maken denk ik niet veel mee! :)

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ja, meestal zijn de earley testen vanaf vier dagen voor nod te gebruiken. Gebruik niet die van predictor want die testen vaak vals positief! Ik had die van het Kruidvat, goedkoop en prima testen.
    SPANNEND!!!!!! Nu krijg ik plaatsvervangende testdrang :D

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dit zijn de foto's van mijn testen. Eerste twee op vrijdag gedaan en mijn nod was op zondag.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,4 KB
      Weergaven:
      1
  12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Joehoe!!!! Sietse is thuis!!!! Heb het overleefd :). Wel vermoeiend hoor :D.

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb Kruidvat testen (2v5) en een clearblue in huis. Die laatste doe ik pas als ik streepjes zie op de 'goedkope'. Geen early testen dus...

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jeeeeehhhhh even een echo berichtje!!!! Wess heeft zijn eerste stapjes los gezet. Zooooo trots!!!

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Goed zo Wess!! :)

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    ???

17. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat goed Anouk.
    Ahh Thijn de laatste die nog moet gaan los lopen. Haha ik ben benieuwd hoelang we nog moeten wachten.

Spannend nmv. Ik ben heeeeeel benieuwd.

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ohh cross.

Zie ik een heel licht streepje of wil ik dat zien?

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh spannend nmv, tuurstreepje. Wanneer ga je nog een keer testen?

Teske, het zijn maar 4 stapjes. Ben benieuwd of hij het vol gaat houdn hihi.

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    :$ woohaaaaa!!!! Ik zie ook een heel licht streepje!!!!!!!!!

@anouk: wauwie!!!! Gefeliciteerd!!!!!

Deel Deze Pagina