Pfff morgen de huisarts maar bellen. Thijn kwam al thuis van het kdv met een behoorlijk loopoor. En net rennen naar zn bedje heeft hij weer gespuugd. Kon gelukkig de schade beperken qua rommel. Weer een wasje. Arme jongen en arme mama. Maggie hopelijk heb je een beetje een goede nacht! Vervelend dat je moeder de uitslag niet kreeg. Wij hadden bij mijn moeder zoiets zolang ze niet voor de uitslag bellen zal het meevallen. Zat bij haar ook een tijd tussen het onderzoek en de uitslag. Sterkte met het wachten, blijft spannend, duim voor jullie.
@nmv: jeetje meis... Is niet leuk als je je zo voelt. Snap dat het mega frustrerend is als je niet ff je ei kwijt kan bij ml en hij lekker slaapt . Hoe gaat het nu met je? @maggie: Das ook wat? Moeten jullie tot eind feb wachten??? Frustrerend Hier iets samen doen of ook vaak bankhangen hoor hahahah! Toevallig dat we volgende week vrijdag naar cirque du soleil gaan . @anouk: wat goed van lenthe! Zo worden de droge dagen steeds meer . @teske: succes met thijn zijn oor. Heb je al een afspraak kunnen maken? @hier: elke dag best wat pijn helaas... Morgen een gesprek met m'n regiomanager. Heb haar al via de mail ingelicht en ben benieuwd waar ze mee gaat komen. Vandaag een dagje rust. Denk wel even stofzuigen want we heben vrijdag weer een kijker !! Mag ml morgen avond dweilen en dan zijn we er weer klaar voor. Wel handig, regelmatig een kijker, blijft je huis tenminste een beetje schoon hahahah . Beterschap voor alle zieke!
Ik ga 09.30 naar de bekkenfysio. Om 10.30 afspraak bij de ha voor Thijn. En om 16.00 naar de vk. Lekker vol dagje dus weer vandaag. Nog niet zo'n zin in. Eigenlijk nog geen energie voor. Maar goed. We zien wel hoever we komen. Als het goed is vl vanavond vroeg thuis. Scheelt weer. Sterkte siertje. Lekker rustig aandoen. Benieuwd wat je regiomanager ervan zegt idd.
Hoe ging het hij de ha Teske? Wat doen jullie bij kapotte billen? Nog niet eerder gehad... Schoonmaken met water en maizena? (Kan maizena op kapotte billen?) Ik heb vannacht goed geslapen, maar ben nu nog meer moe dan gisteren... Denk dat ik nog een goede nacht nodig heb om er weer bovenop te komen.
Fijn dat je wel vannacht goed geslapen hebt. Ik begin bij het eersre plekje gelijk te smeren met anti schimmelzalf. Was advies van de ha. Dat helpt hier goed. En veel drogen in de open lucht. En idd schoonmaken met water. Maizena zelf nog nooit gebruikt. Thijn heeft een ab kuur gekregen. Met 7 dagen moet hij opgeknapt zijn. Met 3 dagen nog geen resultaat dan even weer terug. Hoop dat het werkt. Advies van de bekkenfysio is om te kijken of ik nog zoveel kan werken dan dat ik doe. Dus eigenlijk minder gaan werken. Gaan wel een behandeling starten, maar heel veel meer dan nu kan er niet gedaan worden. Balen. Was wel te verwachten, het is uit zitten tot de 40 weken.
Dit is bij ons ook de eerste keer dat het zover is, het ergste was rood en gezwollen. Toen hielp het nog om met sudocreme dikke lagen erop te smeren en de luier snel verschonen, vooral na een poepluier. Alleen had ze gisterochtend in bed een poepluier die er blijkbaar al even had gezeten, kreeg het amper van haar huid af! Denk dat dit de boosdoener is geweest, daarna had ze ook meteen knalrode billen die al wat gevoelig waren terwijl de dag ervoor nog helemaal niets te zien was! Ik smeer normaal ook meteen als er ook maar een heel klein rood plekje te zien is en dan ben ik eigenlijk altijd op tijd... Maar helaas! Jammer dat het nu geen zomer is, had ze mooi met blote billen buiten kunnen spelen, scheelt troep als ze gaat plassen! @teske, jij hebt toch best zwaar werk? Dan vind ik het niet raar dat ze eigenlijk adviseert om te minderen... En hopelijk heeft Thijn snel profijt van de ab!
@teske: hopelijk gaat de Ab werken en is thijn snel weer opgeknapt. Snap zijn advies ook wel ja. Helaas idd uitzitten de komende maanden. Hoe ging het bij de vk? @nmv: wij gebruiken hier zinkolie zalf van dr Swaab. Super spul. Als het echt kapot was, met een nat washandje schoonmaken en daarna droogdeppen en dikke laag zalf erop. Heb maizena nog nooit geprobeerd, maar dat mag op kapotte billen. Ik ga duimen voor nog een goede nacht . @hier: vanochtend het huis gestoft en gezogen en de woonkamer gedweild. Hebben vrijdag weer een nieuwe kijker . Daarna twee uur geslapen .
Zo plan de campagne gemaakt bij de vk. Zijn er heel lang binnen geweest. Moet hulp zoeken in de huishouding Minder gaan werken dus Doorverwijzing naar een geneticus om te kijken of ik een officiele diagnose kan krijgen voor EDS/hypermobiliteitssyndroom. Daarnaast raadde ze voor ons haptonomische zwangerschapsbegeleiding aan, dit gaat een hele zware en lange zwangerschap worden. Confronterend. Mag wel over 2 weken weer het hartje komen luisteren. Waarschijnlijk elke 2 weken. Dit om het leuk te houden voor mezelf. Om eerlijk te zijn, ik zie best op tegen de komende 26 weken. Maar we hebben iig een plan gemaakt en wat optisch besproken hoe en wat we kunnen gaan doen. Ik ben in iedergeval opgelucht, ik zag het allemaal niet zo zitten de laatste tijd.
Dat zal best pittig zijn Teske! Maar je doet het voor jezelf en de baby! Hopelijk kun je ook nog voldoende genieten...
Jeetje teske dat is nogal wat zeg! Heftig voor jou! Wel fijn dat je verloskundige zo goed meedenkt! Spannend siertje! Idd wel handig die kijkers opgeruimd huis is altijd fijn! Heb je van vorige kijkers die 2x kwamen uiteindelijk niets meer gehoord? Knap hè die meiden anouk? Zo lekker ook zonder luiers haha het enige Chloë wil niet poepen...... Als ik het zie ben ik meestal op tijd maar ze doet het ook wel in de onderbroek het doet zeer zegt ze......hoe is Lenthe met brood eten? Hier is het soms echt drama! Erg lastig om het om 1 manier aan te pakken. Ik wissel nog wel eens voor haar ook niet duidelijk. Wel is steeds 1 ding hetzelfde broodje moet op (korstjes) Billen vsm calendulanzalf. Eerst sudocreme maar ik vind deze fijner. Helpt ook bij de genezing van de huid. Maar idd maizena kan ook op kapotte billen en warm is dan erg prettiger lekker met blote billetjes rond huppelen! Wat teske ook zegt als het heel erg mis is neemik aan dat ze niet zolang wachten dus we gaan van het goede uit al is dat soms lastig! Met m'n vader gaat het ietsjes beter. De pilletjes schijnen weleens te helpen voor de pijn. Ook heeft hij nu ontspanningstherapie wat hij wel fijn vond. Nu hopen dat hij urgentie krijgt wat we toch maar hebben aangevraagd. Per 1 mei moeten hij en m'n broertje uit huis zijn en dus een huisje hebben anders staan ze op straat 😳😳😳 verder geen stress voor m'n vader dat scheelt 😒 En ja hoor ml is naar Zweden en Kyan was vandaag slecht te pas erg moe. Zal hij ziek worden zoals de vorige 2 keren? Gisteren met de kids buiten gespeeld. Daar kan ik zo van genieten als ze in de tuin aan het spelen zijn met van alles en nog wat. Ik wil graag de tuin aanpakken mooie dingen erin zetten bloemen schilderen etc. Lijkt me zooooo heerlijk om straks in de tuin te gaan zitten en de kids lekker aan het spelen zijn! Zin aan! Zooo leuke leeftijd ook
Heftig teske! Maar stiekum wel fijn dat je niet aan je lot word over gelaten. Wat doet zo een geneticus als ik vragen mag? En heb je de diagnose nodig voor de hulp in de huishouding, dat je het vergoed krijgt? @maggie: de aller eerste kijker, die ook met de aankoopmakelaar langs is geweest, is nog steeds erg geïnteresseerd. Hij wil alleen eerst z'n huis verkopen. Nu hoorde we dat hij al wel kijkers heeft en onze makelaar is het huis aan het aanprijzen binnen zijn portefeuille . Best pro actief hahaha! Hij weet namelijk ook al dat als die man z'n huis verkoopt, wij ook ons huis verkopen . Maar een tweede gegadigde is nooit verkeerd. Hopelijk word kyan niet ziek... Zou niet meer toevallig zijn als hij nu ook weer ziek word toch? @nmv: hoe gaat het nu met Tess d'r billetjes? Nou, slaap lekker allemaal!
Zijn de kids rustig aan het slapen droom ik alleen maar over inbrekers. Ik ben geen held en lag steeds stijf in bed........en het wordt een lange dag met de oudeegesprekken en kinderen ophalen een boel gevlieg .....
Balen Maggie. Wanneer komt je man weer terug? Sterkte vandaag met je drukke dag. Hopelijk kom je hem een beetje goed door.
Wat een held ben ik haha lol Net naar huis gegaan. Ben echt slecht te pas wil alleen maar ogen dicht doen en al die kids om me heen doen dan geen goed. Arme kids! Ik houd er niet van om me ziek te melden!! Maar ja soms moet het wel he? Kyan is erg verkouden maar met paracetamol heeft hij wel goed geslapen gelukkig!
Beterschap Maggie! Ik heb een heel fijn gesprek gehad met mijn regiomanager. Ga, liefst vanaf volgende week, maar dat hangt even af van de roosters, drie halve dagen werken. Uiteraard ging het gepaard met waterlanders, maar dat vond ze niet erg. Ze was blij om te zien dat ik me op mijn gemak voel bij haar en niet alleen maar mooi weer speel want daar heeft ze niks aan. Ze zijn erg blij met me en zagen in Pijnacker een mooi resultaat en dat zien ze hier ook . De beer kietelt een beetje, maar is toch fijn om hem te krijgen . Straks een sollicitatiegesprek voeren voor een weekendhulp en dan is de dag bijna al weer voorbij. Gelukkig een goede dag want heb relatief veel energie en weinig pijn.
Zo, huis is weer helemaal tip top in orde voor de bezichtiging. Volgende keer niet meer om negen uur oo m'n vrije dag hoor hahahaha !