Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dan wordt het zoontje van een hele goede vriendin gedoopt...

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Oh jammer nmv.
    Daar kom je natuurlijk niet onderuit!

Ondertussen weer thuis siertje?

Zo ik heb al mn leidinggevenden (2) gebeld. Dinsdag gesprek. Wordt waarschijnlijk arbo arts. Hoe gaat dat siertje? Jij bent daar toch al geweest?

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Nee!!!! Shit nmv!!!!

@teske: ik heb gister een gesprek gehad met m'n regiomanager. Super fijn gesprek en ik ga, zodra het rooster rond is, drie halve dagen werken. Word dan de woe en do middag en de zondag. Ben al bij de arbo arts geweest, heb daar begin maart weer een belafspraak mee geloof ik. Gister had ik een goeie dag, maar heb ook vee gezeten. Ochtend twee uur met regiomanager, toen een uurtje in de winkel gestaan, daarna half uur lunch pauze, uurtje gestaan, sollicitatiegesprek en zo was het bijzonder snel en pijnloos het einde van de dag :).

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wat een vieze, natte dag. Zijn jullie hem een beetje relaxd door gekomen? Hier, op vanochtend na, niet meer naar buiten geweest. Lekker binnen gespeeld en in bad geweest en ze slaapt al weer 1,5 uur :D. Vanochtend ook al twee uur. Heerlijk want ik heb vanochtend ook lekker geslapen :D. Ga haar zo maar even wakker maken en over een half uurtje lekker eten.

Fijne avond allemaal.

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wij hebben het ook rustig aan gedaan vandaag. Elaysa is de 1e helft van de dag erg huilerig geweest. Heeft haar billetjes kapot dus alles doet pijn en dan moet ze ook nog eens heel vaak poepen (6 poep pampers). Zelfs in bad deed teveel pijn arm kind. Vanmiddag was ze wel vrolijk en hebben we lekker een thee kransje gehouden. Ze is nu alweer erg moe dus denk dat ze zo naar bedje gaat. Mijn huisje is weer lekker schoon en opgeruimd. Heerlijk.

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ben kindloos tot morgenmiddag! Vanmorgen weggebracht naar mijn ouders, daarna lekker keukens en badkamers gekeken. En als beloning ook nog uit eten geweest, rest vd avond lekker op de bank liggen! :)
    Morgen maar eens kijken of ik energie genoeg heb om door het huis te gaan, er ligt nogal wat achterstallig werk op me te wachten... ;)

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Heerlijk nmv!!!!!! Geniet ervan :D. Hebben jullie al wat moois gezien?

8. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Oh wat fijn nmv! En wat een lekkere avond. Even met zn 2en.

Wij hebben Thijn gisteren ook naar oma gebracht. Opa was nog aan het werk.
    Helaas heb ik niet zoveel kunnen eten. Maar we zitten wel heerlijk in een hotelletje en vandaag sauna.

Gisteren na weer een dag geen eten en drinken binnen te kunnen houden de huisarts maar opgebeld. Heb nu iets tegen de misselijkheid. Ik heb zo waar 4 koekjes kunnen eten net. Dus hoop straks van het ontbijt te kunnen genieten:)!

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wat fijn dat je iets tegen de misselijkheid hebt gekregen teske! Hoe is het ontbijt gegaan?

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Heerlijk ontbeten!!

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Wat kun je dan ineens genieten van zoiets simpels als ontbijt! :)

Ik ben nu een beetje aan het rommelen in huis, heb net de bovenverdieping schoongemaakt, maar merk dat mijn lijf er geen zin meer in heeft... Dus zo alleen nog een wasje in de machine proppen en dan maar eens mijn dochter ophalen! Maar eerst broodje eten met de voetjes omhoog! ;)

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Wat een teleurstelling!! Had ik verwacht een blij meisje te zien die me gemist had, maar nee hoor... Ik kom binnen, ze kijkt even op en gaat vervolgens naar opa toe om te spelen! En zelfs nu thuis vindt ze me niet erg interessant... :(
    Maar ben wel blij dat het goed gegaan is! Bij ons beide! ;)

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hahah hier niet heel anders hoor;)! Blij om weer thuis te zijn, nee ik ga gewoon meteen lekker huilen en zeuren. Dat heb ik bij oma niet gedaan, dus maar even inhalen😉.

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wat fijn!!!!

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Zo, wagen staat op marktplaats :D. We hebben besloten dat we voor de bugaboo donkey gaan. Heb al geboden op twee wagens op marktplaats en de biedingen op onze wagen gaan ook goed, maar wacht nog even af :D. Ben daar niet zo goed in, wil vaak te snel zeggen: verkocht! Hahahah!

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat is er veel geschreven dames.
    Heb zelf al een paar dagen heel weinig fut lichamelijk en geestelijk. Hele drukke en jengelige kids en zelf een erg kort lontje. Ben geloof ik een beetje op. En dat ondanks dat de kids al een week goed slapen en ook laat wakker zijn.
    Ik krijg mezelf niet op de rit.

@siertje, als ik me niet vergis had je een bezichtiging, hoe is dat gegaan?

@teske, fijn dat je een beetje bij hebt kunnen komen. Heerlijk zo'n weekendje.

@nmv, even een nachtje/avondje kids loos lijkt me stiekum toch wel lekker.

@steenbokje, zo sneu he die billetjes. Hoop dat het snel over is.

@maggie, zelf ziek zijn mag best hoor. Goed voor jezelf zorgen.

Ml heeft vandaag een proefrit gemaakt in een andere auto. Onze huidige gaat teveel kosten krijgen met de keuring in maart dus weg gaan een andere kopen. Ik geloof dat hij nu verlieft op die auto is geworden hihi

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wat balen dat je ff in een dipje zit Anouk.... Doe je rustig aan? En als het lukt, een avondje/nachtje/ochtendje zonder kids proberen te regelen?
    We hebben idd een bezichtiging gehad. Is alleen niks concreets. Deze man was nog in de oriënterende fase, eigen huis nog niet te koop dus maar weer afwachten.
    Die alleen eerste man is nog steeds erg geinteresserd, maar echt mega langzaam in het verkopen van z'n eigen huis. Totaal geen daadkracht. Maar goed, we merken het vanzelf ;).

Gister bij de tegelboer geweest. Wat een incapabele, verwarde vrouw hadden we zeg. Zo mateloos irritant! Ze wist niet hoe ze moest printen (net een nieuw programma), we hadden mooie mozaïek steentjes gezien maar ze wist niet hoe ze die in de tekening kon verwerken want ze kon ze niet vinden.... Zucht... Zijn er 1,5 uur geweest, maar voelde als drie uur :(. Uiteindelijk niks veranderd en alles gelaten zoals we in het in eerste instantie hadden bedacht.

Fijne dag allemaal en tot volgende week :D

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ben echt super brutaal :D. Hem in het babyuitzet stukje m'n wagen aangeboden :D. Geen idee of het mag hihihi, maar dat merk ik vanzelf ;).

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
  20. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan vandaag ook de wandelwagen, kidsit meerijdplankje en badspullen op mp zetten. Die spullen worden hier nog amper gebruikt en staat alleen maar ontzettend in de weg. Maar wat voelt dat raar zeg! Ml wil echt geen 3e en ik nu ook nog niet maar ik wil het nog niet definitief zeggen maar goed dan is een wagen ook zo weer aangeschaft :p

Deel Deze Pagina