He gegtsie Maggie... Hoop ook dat ze snel iets voor hem kunnen doen! Idd even lekker naar buiten of iig iets actiefs, even de stress en spanning van je af. Heb net Femke naar m'n schoonzus gebracht. Ging ze huilen toen ik weg ging... Trek dat (nu al helemaal) echt niet.... Onder weg naar huis me groot gehouden, maar nu moet het er toch even uit... Zucht... Ik hou zoveel van d'r... Maar tegelijk ook heel veel zin in dit weekend! Dus ga me daar maar op proberen te focussen.
Waarschijnlijk is ze heel snel gaan spelen nadat je weg was Siertje! Veel plezier dit weekend iig! (Zonder zorgen om je meisje...) Maggie, heb je jezelf al ertoe kunnen verzetten om eruit te gaan? Ik hoop dat je jezelf nog een beetje bij elkaar kunt houden, wat een stress en 'drama' rondom jou zeg! Ik zou allang gillend gek zijn geworden... Veel respect! Hier gaat het stukken beter. Mijn dochter is aardig vrolijk geweest het grootste deel van de dag en kan af en toe weer alleen spelen, alleen vanaf 4 uur was het weer mis. Ik ben gewoon domweg eten gaan koken en heb haar achtergelaten met Woezel en Pip. Werkte voor ons beiden best redelijk... Ze wil alleen niets eten, ook geen toetje, dus hopelijk gaat het vannacht wel goed. En ik heb ook weer iets energie, dus we hebben vanmiddag lekker een stukje gefietst. Heeft me echt goed gedaan!! Ik hoop dat ze morgen weer helemaal zichzelf is, qua humeur en qua eten, zou mij ook veel meer rust geven!
Ahhh siertje dat is ook niet leuk! Maar inderdaad het is vaak alleen even het afscheidmomentje! Veel plezier dit weekend maar dat gaat vast goedkomen! Wat fijn nmv dat je even hebt kunnen fietsen! Lekker is dat soms! Hier is het momenteel ook erg weinig eten al gaat het nu weer iets beter. Hij drinkt savonds niet eens meer een fles melk en hij slaapt gewoon tot 7 uur!! Ongekend hihi Ik heb even lekker 15 minuten gejogd. Was heeeel lang geleden dus ben best trots want heb amper gelopen. Niet ver voor een ander maar voor mij wel! Nou eerlijk gezegd word ik er ook wel langzaam aan gek van al die stress het is zoveel en het houdt gewoon niet op. Ml is dus ook al tijd ziek overwerken of weg dus doe alles eigenlijk alleen met de kids...... als het mooier weer eraan komt krijgen we allemaal vast weer nieuwe energie..... Ohhh als het maar goed gaat met mn paps daar heb ik momenteel meeste stress van! Ik weet hoe het is om paniekaanvallen te hebben en ik ken mn pa geen goede combinatie...... arme paps heeft al zoveel meegemaakt ik gun hem zoveel meer moois! Wanneer gaat bij hem het zonnetje schijnen?? Snik snik 😢
Kan hij geen medicatie en therapie krijgen? Krijgt een vriendin van mij wel, therapie en een soort antidepressiva geloof ik... Misschien dat dit hem voorlopig kan helpen?
Hij heeft idd medicatie gekregen rustgevende tabletten en over 1,5 week een gesprek met verpleegkundige. Dat is wel fijn. Ik maak me nu zelf ook erg druk bah moet ik doen.... net steeds even moeten huilen dat moet opluchten toch? Lol we zullen zien....positief blijven denken proberen me maar
Tja, positief proberen te blijven ja! Veel meer kun je denk ik niet doen op het moment... En je hart luchten? (Mag bij ons! ) En lucht het huilen een beetje op? Werkt bij mij helaas alleen als ik last heb van zwangerschapshormonen...
@nmv: wat doet het mij goed om te lezen dat je een redelijk fijne dag hebt gehad gister! Hoe is de nacht gegaan? Hopelijk zet de stijgende lijn door vandaag . @maggie: idd veel respect... Je gaat door een zware periode heen. Goed dat je er even uit net geweest!! Soms is een kwartier meer dan genoeg . Ik duim heel hard voor een goede afloop voor je vader... En dat het zonnetje weer gaat schijnen, kunnen allemaal wel een goede dosis vit D gebruiken ! Femke was gister idd al lekker aa het spelen dus is allemaal goed gegaan. Kreeg complimenten over haar eetgedrag en ze heeft heerlijk geslapen. Kreeg vanochtend een foto van het ontbijt, brood met een vorkje . Dat gaan we thuis ook maar proberen, scheelt een hoop viezigheid . Daarna lekker kleuren met potloden. Ik zit nu in de trein op naar leiden, daar m'n moeder oppikken en dan door naar Amsterdam. Gister avond was gezellig, al viel de show een beetje tegen. (Of onze verwachtingen waten wat hoog, dat kan ook) Was erg mooi, maar we hadden meer acrobatie verwacht. Ach, we zijn er even met z'n tweeën uit geweest . Fijne dag dames!
Veel plz siertje op de 9 maandenbeurs. Hoop dat je het een beetje vol houd. Ik had het na 2 uurtjes echt gehad. Wel jammer want had nog wel wat dingen willen zien. Maar goed. Was met mn beste vriendinnetje. Was super gezellig. We zien elkaar niet heel vaak. Maar dit was een mooie gelegenheid! Nmv fijm dat het gisteren een wat betere dag was. Hoe is het vandaag? Hier weer een ziek jongetje. Net klaar met de ab en nu alweer het volgende. Heel verkouden en enorm hoesten, blijft er soms bijna in hangen. Af en toe ook ineens enorme koorts. Heel sneu!! Leuk nieuws, ik voel af en toe de baby!! Verder gaat jet hier zo zo. Gisteren in het logeerhuis gewerkt. Was bedt zwaar. Terwijl mijn andere werk afgelopen maandag best goed ging. Dinsdag afspraak bij de bedrijfsarts. Ben heel benieuwd.
@maggie, knuffel vanaf hier. Moeilijke periode nu. Idd soms even tijd voor jezelf kan al heel veel rust brengen. @siertje, hoe was de beurs?? @teske, alweer een ziek kereltje. Het word tijd dat het beter weer word en het seizoen van verkoudheid en griep over is. @steenbokje hoe is het net jou? Lang dagje werken vandaag en totaal niet druk zucht. Ml gaat het niet lekjer op zijnwerk dus is momenteel erg down. Vanavobd vrienden op bezoek maar zou eerlijk gezegt het luefst onder een dekentje weg kruipen.
Pffff... Ben gaar hahahah! Was super gezellig maar mega druk op de beurs. Waten er al vroeg, voor opening en gingen rond drie uur weg. M'n lijf doet het eigenlijk best goed. Ben benieuwd hoe het morgen voelt. Heb me ook erg netjes gedragen qua kopen. Heb voor Femke een goodies blik met mini rijstewafeltjes gekocht, vier pakken snoetenpoetsers van dermacare met een leuke toilettas erbij. Doekjes waren toch al bijna op dus hadden het ook echt nodig. Twee dekentjes en vier lakentjes voor 32,- voor in de wieg. Van m'n moeder heb ik een colorcap van sibble gekregen . Helemaal blij! Ben eerst lekker in bad gegaan en daarna soeppie met stokbrood gegeten. Zit nu echt super vol!! Ga denk lekker m'n bedje in. Ml is lekker met vrienden in België en Femke bij m'n schoonzus dus het rijk voor mij alleen. Is best vreemd hoor. Lang geleden dat ik echt helemaal alleen thuis was . Beetje vreemd maar wel lekker . @teske: zit niet mee met Thijn. Beterschap voor de kleine man.
Goedemorgen! Hoe heeft iedereen geslapen? Ik er onrustig en licht. Is zo vreemd, helemaal alleen thuis . Uitslapen is dus tegenwoordig tot half acht hahahah! Met of zonder kind, word gewoon wakker . Net m'n ontbijtje gegeten en nu maar even bedenken wat ik met m'n tijd ga doen. Iig vanmiddag werken . Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Fijne dag!!! Xxx
Even een echo berichtje hier. Vannochtend kleine man om 10.30 maar wakker gemaakt. Heel benauwd. Op naar de HAP. Nu ligt hij in t ziekenhuis met extra zuurstof en sonde voor vocht. Longontsteking. Bah.
Druk druk druk. Sliep meneer net om 19.15 besloten ze om 20.15 toch nog te vernevelen. Weer wakker. Om 20.30 uit bed en gelukkig 10 min later er weer in. Om 21.00 ab aangesloten. 15 min later alarm. Weer wakker. Nu eindelijk alles gehad. Incl temperaturen en PCM. De koorts lijkt met de PCM iig een stuk minder. Door het vernevelen minder zuurstof nodig. Maar nog steeds een mannetje dat niets wil en nergens behoefte aan heeft. Hopelijk voelt hij zich beter na een goede nacht met slaap. Ik ga ook maar eens proberen te slapen. Wie weet wanneer de nachtzuster weer binnen komt vallen Thijn slaapt iig weer. Dwars door de herrie heen.