Thijn heeft redelijk geslapen. Vannochtend om 08.00 even ontbeten. Rond 09.00 was het weer genoeg. Ligt nu weer als een zielig vogeltje in bed. Krijgt op zich nu zelf wel weer genoeg zuurstof binnen, zonder extra, en met pcm geen koorts. Maar verder. En dan ook nog een eikel van een leidinggevende. Kon er nog net af dat ik vandaag in het ziekenhuis bleef. Maar of ik morgen wel weer kon gaan werken. Opa en oma kunnen wel oppassen of bij hem blijven. Hoe langer ik erover nadenk hoe bozer ik word hoe hij aan de telefoon was. Eikel, bah.
Oooohhhh echt teske???? Die bazen echt soms zal je wel een flinke stoot willen verkopen!!! Je wilt toch bij je ventje blijven hij heeft toch zn mama nodig? Hopelijk krijg je het voor elkaar om gewoon lekker bij hem te blijven! Dikke knuffel voor jullie
Even serieus????? Wat een L.U.L!!!!!!!! Die vent heeft zeker zelf geen kinderen? Ik zou bij m'n kindje blijven, hoe dan ook! Wel fijn dat hij geen extra zuurstof meer nodig heeft. Nu word het beter worden en aansterken. Succes meis. Dikke knuf!
Jawel hij heeft zelf ook twee kinderen. Dat maakt het ook niet evht beter vind ik. Goed Thijn blijft nog een nachtje. Alleen infuus zit er nu nog infuus in voor de ab. Vanmiddag kno arts.
Als ik het zo lees, gaat het dus wel iets beter met hem? Ben benieuwd wat de kno-arts vanmiddag zegt, hopelijk ziet het er nu allemaal rooskleurig uit! Denkt hij serieus dat je dan ook echt fatsoenlijk kunt werken?? Als hij moeilijk blijft doen, vraag dan zorgverlof aan! Kortdurend zorgverlof | Verlof en vakantie | Rijksoverheid.nl
We bellen er komende week over hoe we het met de uren gaan doen. Agh ja, hoop binnenkort van hem af te zijn! Ja gaat wel iets beter. Maar hij is er nog lang niet.
Update, nou ook woensdag zal ik nog niet gaan werken helaas. Dubbele oorontsteking kon er ook nog wel bij. Arme arme jongen. Nu eindelijk in slaap.
Hij heeft het wel flink te pakken!! Gelukkig houden ze hem daar wel goed in de gaten, maar leuk is anders... Sterkte!
Het lijkt iets beter te gaan met Thijn. Komt veel rommel uit het oor dat gisteren is doorgeprikt. Hij ligt nu weer lekker te slapen. Dat is wel even fijn voor hem. Net was hij zo blij dat ik er weer was dat hij mama zei, was even vergeten denk ik dat hij dat noooooit zegt! Ik lijk nu zelf ook wat ziek te worden, veel hoesten en knallende hoofdpijn. Vanmiddag naar de arbo-arts. Wil eigenlijk voorlopig helemaal niet meer werken in de hoop dat ik het over 2 weken weer zou kunnen oppakken ofzo. Ben echt kapot. Zo'n pijn in mn bekken. Genoeg gezeur van mij. Hoe is het met jullie???
Jij denkt hier vast niet aan Teske, maar ik zag net in mijn agenda dat we voor a.s. zondag een date gepland hebben. Gaat deze nog door?
Nee had er nog niet aan gedacht. Maar wij laten zondag even aan ons voorbij gaan helaas. Op zn vroegst morgen pas naar huis. En ook dan zal het herstel nog wel eventjes duren. We doen het dus even rustig aan. Zo net gesprek gehad met arbo arts. Ga terug naar mijn oorspronkelijke contract van 16 uur. Diensten niet langer dan 6 uur oer dienst. Kom dus deels in de ziektewet. Afbouwen als de klachten erger worden. Maar jemig wat een man was dat. Pffff... Hahah blij dat ik daar niet meer naar terug hoef.