Wat fijn dat hij aan het opknappen is teske!!! Ondanks dat het een nare vent was, fijn dat de Arno mee werkt. Hoop voor je dat het niet doorzet bij je.... Hier een drukke dag gehad. Zat om 7 uur al in de metro, onderweg naar Eindhoven. Daar een storemanagersdag. Super leuk en gezellig, maar man wat zwaar. Veel lopen, staan en trappen op, trappen af. Ben uiteindelijk om zes uur naar huis gegaan. Zat weer te huilen, helemaal op. Zou tot negen uur duren en dan zou ik pas rond twaalf uur thuis zijn. Nu lig ik lekker in bad en duik is zo m'n bedje in. Ondertussen al wel de hele dag feestjes in m'n buik 😍. Collega heeft hem zelfs gevoeld hahahah! Hoe gaat het met jou nmv?
Teske, mag hij vandaag naar huis? *hoopvol* Ik heb er ook een ochtendje ziekenhuis op zitten. Niet voor mij, maar voor mijn man. Ik had jullie toch verteld over dat nachtje ziekenhuis op de eerste hartlonghulp? Vandaag was het vervolg hierop. Hij heeft een fietsproef moeten doen. Maar doordat hij de fietsproef niet naar volle tevredenheid van de cardioloog heeft kunnen volbrengen (te slechte conditie! ), moet hij over 3 weken nog meer onderzoeken ondergaan. Dat is dan een dagopname waar ik niet bij aanwezig mag zijn. (En al helemaal niet als zwangere, aangezien dit op de nucleaire afdeling is!) Maar voor zover ze nu konden beoordelen is er niets zorgwekkends te zien, maar om het toch uit te kunnen sluiten... Misschien dat mijn man dan nu eindelijk iets wil gaan doen qua sporten, dit is arts nr 4 die dit zegt! Haha!
Fijn dat ze het iig goed controleren nmv. Beter te goed gecontroleerd dan niet goed genoeg! Thijn is weer lekker thuis. Ligt te slapen in zn eigen bedje. Is nog wel heel moe. En zn rechter oor loopt nog wat. Maar hebben nog even oordruppels. En tot 15 maart ab. Maar het gaat echt een stuk beter. Heeft stiekem een paar pasjes los gezet. En hij zegt nu ook mama. Dus een stuk beter is de conclusie. Nu zelf op de bank thuis longen uit mn lijf aan het hoesten😂
@teske, fijn dat Thijn weer thuis is. En dat hij zulke sprongen heeft gemaakt ( Wess wingerd nogsteeds het o zo belangrijke woordje...mama) @nmv, goed dat hij zo goed onder controle staat. Hier ook minder nieuws de laatste tijd. Oom (broer van mijn vader) in het zkh met copd en een zware longontsteking. Zijn vrouw ook in het zkh met een hartinfarct. En alsof dat mog niet genoeg is ligt mijn oom (broer van mijn moeder) ook in het zkh. Opgenomen voor een darmontsteking en een darm die in de knoop zit. Vannacht werd hij geopereerd en zijn de artsen erachter gekomen dat zijn buik compleet uitgezaaid is met kanker... Ironisch genoeg is 10 jaar geleden zijn vrouw daar ook aan overleden. Hij licht nu kritiek en de prognoze is niet al te best. Heb zo met mijn moeder te doen. We hebben een hele hechte familie.
Jeetje anouk! Klinkt ook niet al te best! Veel sterkte! Lekker teske dat thijn weer thuis is! Nmv hopelijk is er idd niets aan de hand met ml. Hier 1 goed bericht in ieder geval van mn pa!:alles was goed in zn keel stembanden. Nu nog wachten op ma.....
@nmv: fijn dat alles opzich goed is nmv, behalve zijn conditie dan hihihi! @teske: joepie!!! Weer lekker thuis!!! En nu de kracht opbouwen om nog meer stappen te gaan maken! Jij beterschap. Doe je rustig aan? @anouk: jeetje meis, dat is niet niks... Heel veel sterkte de komende tijd... @maggie: wat fijn dat alles goed is met je vader!!! Nu nog duimen voor je moeder . @hier: moe, gespannen, strakke, gevoelige buik. Geen zin meer en wil eigenlijk alleen maar slapen. Nog 1,5 uur en dan zit deze dag er weer op .
Teske, fijn dat hij lekker thuis is. Zorg je ook goed voor jezelf? Anouk, dat is een half ziekenhuis vol! Hopelijk gaat alles goed. Maggie, fijn dat goede nieuws! Konden jullie ook wel gebruiken... Ik heb net een oude (vieze!) fietskar opgehaald, gratis! Binnenkort maar even schoonmaken en uittesten of het wat is...
@anouk. Jeetje balen zeg. Ik denk aan jullie! Heel veel sterkte. @siertje weer lekker thuis? Ik doe het idd even rustig aan. Ben benauwd en meot veel hoesten. Daarnaast zijn De paar dagen in het ziekenhuis wel een aanslag geweest op mn bekken. Gelukkig komt mn moeder morgen helpen. Voor het eerst dat ze zo'n stuk in de auto rijdt sinds 1 1/2 jaar.
Zooo het is even tijd voor mezelf! Net even een heleboel boeken geregeld! Geen idee of het wat is maar dat zien we dan wel weer hihi Mn moeder had ook goed nieuws! Kankervrij! Ze gaat nu naar een of andere club voor mensen die kanker hebben gehad voor conditie en psychisch. Huis van mn vader is nog hetzelfde geen ander huisje helaas. Urgentie is niet afgewezen maar ook nog niet toegewezen. 21 april kijken ze opnieuw (2 mei moet hij eruit zijn!!!!) hij krijgt nu in ieder geval hulp van therapeute ontspanningsoefeningen en bij verpleegkundige om te praten en dan verder kijken wat er moet gebeuren. Maar ik vind dit al heel knap van hem! Gister en vandaag thuis yoga gedaan en beetje boksen met ml (hij doet nu karate dus thuis ook flink oefenen hihi) voelt best goed en nu in niet naar buiten kan om te joggenis het een goed alternatief. En ik heb het echt nodig......stress uit mn lijf..... Ook maar even weer hotstone massage boeken denk ik.....lol..... Ooohhh kyan is trouwens ondeugend! Hij slaat chloë best hard meerdere keren als het hem niet aan staat! Huilen en schreeuwen als hij zijn zin niet krijgt! Fase fase fase fase fase fase fase hihi schatje is het wel hoor 😘😉 Nou maar eens aan de slag met mn boeken
Ja maggie! Nog meer goed nieuws dus!! En sla de stress er maar lekker uit met dat boksen! Voor wat betreft dat slaan, mijn dochter doet dat (nog) niet bij andere kids, maar als ik haar iets verbied slaat ze daar wel nog even één of soms meerdere keren expres tegen... Zal er wel bij horen haha!
Wat gijn Maggie!!!! Nog meer goed nieuws!!!! Hier slaat Femke, zo ver ik weet, geen andere kindjes. Maar als iets niet gaat zoals zij het wilt, gaat ze met dingen gooien. En ze zit al in de "nee" fase. Dacht dat die bij twee begon. Dan vraag ik: mag ik een kusje Femke? En dan is het:"nee" en dan draait ze ook echt haar hoofd om 😂. Heerlijk pittig (nu nog ). Heb straks m'n beoordelingsgesprek . Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft. Fijne dag allemaal!!!
Hier ook de nee fase! Haha vooral nu die wat moeite heeft met eten en drinken. Haha. Wel kan hij ook netjes asjeblieft zeggeb! Zo schattig. Wat een goed nieuws vsn je moeder. Gaat ze ook herstel en balans doen? Doet mijn moeder nu sinds een paar weekjes. Zij is er erg blij mee. Ik ben net wakker. Thijn slaapt nog. Was in het ziekenhuis elke keer heel vroeg wakker door al dat gedoe.
Succes vandaag Siertje! En die nee-fase is hier ook volop aanwezig, inclusief boos op de grond gaan liggen. Is vooral in de winkel leuk!
Wess is wel een meppertje helaas en dan vooral tegen zijn zus. Als hij zijn zin niet krijgt of hij is het ergens niet mee eens dan tetst hij. Gelukkig heeft boos op hem worden wel zin want hij weet dat hij fout is en geeft dan vaak uit zichzelf lenthe een kus. Wat goed nieuws maggie!!! Suc6 vandaag maar dat zal vast goedkomen. We zouden vandaag de nieuwe auto mogen halen maar dat gaat helaas nog niet door. Ze hadden export papieren binnen gekregen ipv de op naam papieren. Grrrr
Nou, beoordeling zal nog even moeten wachten tot volgende week. Collega is ziek dus op m'n vrije dag toch maar gaan werken anders kon de winkel niet open 😒. Van half tien tot drie alleen gestaan, daarna kwam een collega uit een ander filiaal en ben ik naar huis gegaan. Gaat lekker zo met m'n rust nemen enz. Zit vaak tegen een harde buik aan, best naar gevoel. Volgende week week weer contact met de arbo.