Oh balen siertje. Nee dan kom je niet echt aan je rust toe. Rustig aan hoor. Jij en je buik zijn het belangrijkste. Pas daar maar goed op. Maar ze kunnen je nu alleen nog maar goed beoordelen! Ik lig op de bank. Pfff geen fijn gevoel in mn buik. Of ik heb komende week ineens een enorme buik of ik zit de hele avond op de wc! Gelukkig vannochtend kippensoep gemaakt. Hahah ziekenhuis bezoek heeft er lekker ingehakt. Maar vandaag de 16 weken bereikt.
Hopelijk heeft je buikje een groeispurt teske en zit je niet op de wc . Ik heb lekker anderhalf uur op de bank gelegen, dat deed me wel goed. Maar drie dagen achter elkaar werken heeft echt zo z'n weerslag op m'n lijf. Alles doet zeer en is moe. Gelukkig is de kleine wel lekker actief in m'n buik . Heb nu volgende week woensdag m'n beoordeling. Nog drie dagen werken en ik heb lekker een weekje vakantie. Kijk ik zo naar uit! Daarna wel een drukke week op het werk ivm een actie. Zie wel hoe of wat. Ik weet dat m'n lijf en kindje het belangrijkst zijn. Maar ik kan gewoon weg niet zeggen: sorry, ik zit deels in de ziektewet, ik kom niet... Is toch mijn toko en wil dat dat goed loopt. Ben er wel over na aan het denken om misschien geheel in de ziektewet te gaan. Zo kunnen ze niet meer op mij leunen en moeten ze wel vervanging regelen. Anders ben ik bang dat het zo blijft gaan doordat er structureel personeelstekort is... Heb maandag (dacht ik) een telefonisch consult met de arbo. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Hoe is het met Thijn? Knapt ie weer lekker op?
Ja grappig hè precies 10 weken verschil. Nou weet nog niet waar de buikpijn vandaan komt. Is er nog steeds. Mss wat over belast door het hoesten van afgelopen week? Benieuwd wat je bedrijfsarts maandag zegt siertje. Maar als jij het idee hebt dat het genoeg is voor je lijf, dan is t ook genoeg. Haha en in jou geval was ik ook gaan werken! Altijd makkelijker gezegt dan gedaan om het niet te doen.
Wat voor pijn is het Teske? En ook ik was dan gaan werken Siertje, ik voel me dan te verantwoordelijk om zomaar nee te zeggen. Hoewel ik meestal afgeremd moet worden door anderen (vaak mijn man), ik ga vaak te lang door waardoor ik er later last of spijt van heb...
Weet eigenlijk niet. Wat voor puikpijn. Gisteravond kon ik niet meer recht op staan. Nu is mn buik alleen nog gevoelig. Maar ben er niet uit of het banden spieren baarmoeder of darmen zijn. Ik snap wel waarom het hier goed klikt met iedereen. Volgens mij zijn we allemaal van die doorzetters. Kostte wat het kost. Hoewel ik wel voor een deel de ziektewet in ga. En zoals ik me nu op dit moment voel wil ik mij het liefst helemaal ziekmelden!
Zou goed kunnen hoor groeipijn. Ik heb het bij wess rond de 17 weken gehad en ben toen idd ook iets minder gaan werken. Pijn kwam toen met vlagen. Phoe dat is alweer 2 jaar geleden nu haha.
Ik heb namelijk net ook aardige pijn gehad, denk week (of anderhalf) geleden. Ik had het in mijn zijdes, maar soms ook boven en onder in. En soms voelde mn buik alaof hij hard opgeblazen was, bijna als harde buiken. (Wat overigens niet zo was, maar wel zo voelde...) Vanmorgen nog nagevraagd bij de vk, maar was banden en groei!
Klinkt idd als groeipijn teske. Hier begint de maag in de verdrukking te komen . Vandaag een rustige dag gehad. Femke was super lief! Zijn nog even bij het huis gaan kijken, de fundering ligt er al en ze verwachten dat in mei het dak er al op zit !!! Hoe gaat het met jullie huis nmv? Hoe gaat het met jou steenbokje? Alles nog goed? Waar en hoe laat hebben we ook al weer afgesproken voor zondag . Schijt zeven kleuren om dat end te rijden, maar ml wil niet mee hahahah! Snap ik wel, maar voelt altijd zo fijn als er iemand naast met zit met rijden . Maar ondanks de iet wat hoge drempel, heb ik er super veel zin in!
Zoals eerder gezegd laten Thijn en ik zondag aan ons voorbij gaan. Hoewel het echt een stuk beter met hem gaat vind ik het nog een stap te ver zo kort op het ziekenhuis. Aankomende maandag en dinsdag ook nog niet naar het kdv. Wel super jammer, want had er heeel erg veel zin in. Maar rust gaat nu even voor en met alle medicatie is het gewoon niet echt handig.
Shit... Femke ziek... Vannacht gooide ze ineens al haar eten eruit en koorts. Nu nog steeds koorts...
Ons huis? In april kunnen we pas beginnen met de bouw... Gaat zondag nog gewoon door? Dat ik daar straks niet alleen sta... Wat was het ook alweer? Ballorig Arnhem of wat anders? @Teske, we hebben toch ook nog een andere afspraak staan hier in de buurt? Dat duurt ook niet zo lang meer... Ik zou ook niet zijn gegaan als het mijn kind was! @Siertje, beterschap met Femke!
Ik kijk het nog heel even aan. Vanochtend een paar stukjes brood en een mandarijn gegeten en nu net een peer. Ze heeft net 2,5 uur geslapen maar nog steeds wel koorts. Ik houd jullie op de hoogte!