Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Gelukkig is het bij 1x gebleven Siertje! En dan ook wel fijn om thuis te zijn... Doe je wel rustig aan vandaag? Anders ben je straks weer kapot! ;)

    @Teske, wanneer weet je of hij buisjes moet dan? Gaan ze dat bij de volgende controle bespreken?

    @hier, gistermiddag de laatste keer het gevecht aangegaan om die ogen schoon te maken. Daarna was het eigenlijk ook niet meer nodig!! :) Geen koorts meer, soms nog een beetje hangerig, maar nu meer op een knuffelige manier dan zeurderig (gelukkig!). En ze is ook meteen minder verkouden, dus haar neus liep gewoon over van snot dat via haar ogen ook naar buiten kwam... :p

    En we krijgen morgen of maandag als het goed is de definitieve bevestiging van de hypotheek, de 30e gaan we dan de overdracht van de grond doen bij de notaris en we proberen nu om het voor elkaar te krijgen om de 31e de eerste graafwerkzaamheden te doen! Gaat nu ineens weer snel! Heb er zo veel zin in!!
    De laatste week maart/eerste week april (ligt eraan hoe je het bekijkt ;)) wordt een hele leuke week voor ons! We bezitten dan ons eigen stukje grond, gaan echt beginnen met bouwen en dan hebben we ook nog eens de 20-weken-echo.

    Moet eerlijk zeggen dat ik nu heel erg zin heb om rond te gaan springen en te gaan schreeuwen of zingen. Maar dat doe ik maar niet, dan maak ik er 1tje wakker... :p
     
  2. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahahah! Wat een goede berichten allemaal nmv!!! Heerlijk he als alle balletjes gaan rollen! Ik zag gister een foto van ons huis en de muren van de begaande grond staan al 😱!!! Geniet van dat heerlijke gevoel!

    Fijn teske dat alles goed was. Ben idd ook benieuwd wanneer je te horen krijgt of hij buisjes moet.

    Veel gedaan vanochtend en nu in bed om bij te komen. Ben toe aan m'n verlof. Toe aan rust en lekker coconnen in m'n eigen huisje :).
     
  3. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb ook goed nieuws. We hebben maandag een bod gekregen en na een tegenbod geaccepteerd. Het koopcontract wordt opgesteld dus we zullen binnenkort wel rond de tafel zitten. Eindelijk naar een huisje met een tuintje voor mijn kleine prinses.
     
  4. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wat goed steenbokje!!!! Gefeliciteerd :D!!!! Hoe gaat het verder bij jullie?
     
  5. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Verder alles z'n gangetje. Erg druk met werk. Wij worden met nog een apotheek samengevoegd dus veel voorbereiding. En mijn man is bezig met zijn studie naast z'n werk. Dus druk druk haha. Elaysa wordt echt een grote meid. Oh we hebben een luxe vakantie geboekt naar Side Turkije. 5 sterren resort. Dus dat is een leuk vooruitzicht. En met de gedachten dat we kerst misschien in ons nieuwe huis vieren is helemaal mooi meegenomen.
     
  6. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat een goed nieuws allemaal nmv! Spannend wel weer de 20 weken echo. Wanneer mogen jullie? Wij 8 april?

    Steenbokje wat fijn jullie huisje ook verkocht, wat een goed nieuws zeg. En heerlijk een vakantie naar Turkije.

    Over 3 maanden weer controle over hoe het er uit ziet bij de kno. En we moeten het voor nu goed in de gaten houden.
    Hij vermoed dat het bij een volgende verkoudheid zo weer op de oren slaat. Is dus even afwachten. Maar zit in de familie bij vl...

    Ik verwacht zelf volgende week nog naar de longarts te moeten en vrijdag naar de dietist. De longontsteking is weg, maar longen blijven over gevoelig. Waardoor ik nog benauwd ben.
    De medicijnen die ik heb mogen niet te lang gebruikt worden. Dus nou ja even tot zondag aankijken en maandag een bel afspraak met de huisarts.

    Hoewel ik heeel erg moe ben en weinig kan, voel ik me iets beter dan vorige week en iets meer energie om wat met Thijn te doen.
     
  7. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @steenbokje, gefeliciteerd! Hebben jullie ook al een huis op het oog?

    @teske, wij mogen 2 april. En daarna maar eens gaan shoppen, heb tot nu toe alleen luiers in huis... ;)
    Maak er gebruik van dat je wat meer energie hebt! Even lekker genieten met je zoon! :) En ben benieuwd of de dietist wat voor je kan betekenen.
     
  8. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahahah! Ik ben ook een stuk langzamer met de voorbereidingen als bij Femke nmv. Toen had ik het hele kamertje al af rond dit termijn :D. Heb de spullen wel binnen, moeten alleen nog kijken hoe we het bedje gaan verhogen want dat is nu maar 45 cm hoog :D. Vandaag de laatste spullen bij de Hema gehaald en ben nu eigenlijk klaar. Scheelt een hoop dat we geen heel kamertje hoeven te maken ;).

    Lekker steenbokje!!! Heerlijk met z'n drietjes weg!!! Wanneer gaan jullie?
     
  9. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hoe is bij iedereen de nacht gegaan? Wij hebben erg lekker geslapen. Helaas wil m'n rechter heup en been nog niet helemaal dat doen wat ik wil :(. Femke is een extra dagje naar de opvang en ik heb mijn krakkemikkige lijf naar de kapper gesleurd. Eens kijken of ik daar een beetje van opvrolijk :).
     
  10. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Kapper heb ik laatst ook gedaan. Was wel fijn.
    Nu op salaris wachten voor nieuwe kleding even iets vrolijks erbij:)!

    Vannochtend dietiste geweest. Krijg vloeibare voeding voor erbij. En daarnaast wat opties besproken om toch zoveel mogelijk binnen te krijgen. Kijken of dat wat helpt. Donderdag weer contact.
    Woensdag afspraak bij de revalidatie arts, eens kijken hoe dat gaat, vind ik best heel erg spannend.

    Leidinggevende belde net. Ze heeft me aangemeld bij uwv. Mocht ik me nog weer goed genoeg gaan voelen kan ik nog wel weer wat uurtjes werken. Maar voor nu ga ik er niet vanuit!
    Alleen binnenkort nog een afspraak maken bij mn oude fysio, die me ook door de zwangerschap van Thijn heen heeft geholpen.
    Maar even kijken wanneer dat gaat worden.

    Hoe is het met jullie?

    Ik heb juist precies aan de andere kant last siertje, linker heup en linker been...
     
  11. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zijn dat een soort shakes Teske? Waar dan alle benodigde voedingsstoffen in zitten? Dan hoop ik dat je verschillende smaken krijgt, anders wordt het na een tijdje weer erg lastig om het naar binnen te werken... (Mijn man heeft er ervaring mee.)
     
  12. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nee niet de shakes. Energiedrankjes, die zijn iets makkelijker weg te krijgen. Nu eerst op basis van melk proberen en anders kan ook nog op basis van sap. En eventueel ook nog een yoghurt variant.
    En idd zijn veel verschillende smaken in. Nu eerst maar eens 3 bestelt. Hopelijk morgen binnen. Anders wordt het dinsdag.
     
  13. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ben benieuwd hoe dat het gaat met die drankjes teske.

    Eindelijk werkt m'n lijf weer een beetje mee. Straks lekker slapen en dan ergens diep in de nacht kruipt m'n man weer naast me :).

    Fijne avond allemaal!!
     
  14. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Benieuwd of het gaat werken teske, hoop het voor je!!!

    @steenbokje, wat goed je huis verkocht. Al wat op het oog?
    En heerlijk zeg een vakantie in het verschiet. Krijg ook zin om te gaan.

    Ik had bij was ook alles veel later pas klaar hoor. Het kamertje was ook pas een maand van tevoren blauw ipv roze hihi.

    Hier alles zijn gangetje.
    Lenthe word volgende week 3 jaar. Toch wel spannend weer. We gaan een frozen thema doen. Versieringen ed en ik ga ipv een taart frozen cup cakes maken.
    En ze heeft frozen traktaties op het kdv. Hihi erg leuk allemaal.
     
  15. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Drie jaar alweer Anouk! Wat gaat die tijd toch snel :). Leuk een frozen thema :D.

    Hier uitgeput... Kort nachtje en drukke dag. Lig er vroeg in, mag morgen weer werken.

    Slaap lekker allemaal!
     
  16. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Leuk Anouk een frozen thema. En 3 jaar alweer. Pffff.. Wat gaat de tijd hard zeg.

    Hopelijk gaat het werken morgen een beetje goed Siertje!!! Succes.

    Hier een beetje saai weekend. Vl heeft een deadline en is als Thijn slaapt aan het werk. Maar ja heb ook niet heel veel energie om iets te doen.
    De drinkvoeding is binnen. Het is wel binnen te houden!
     
  17. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    We hebben wel een huisje op het oog. Zaterdag is open huizen dag dus dan gaan we kijken of het in het echt ook zo perfect is als dat het nu lijkt ;) wat wel leuk is, is dat vroeger mijn schoonvader daar is opgegroeid en mijn man daar ook nog vaak bij opa en oma gespeeld heeft. Inmiddels andere bewoners en is er flink aangebouwd en verbouwd.
    Hoop dat we volgende week het koopcontract kunnen gaan ondertekenen dan weten we ook wat meer, wanneer we eruit moeten en dan bij een hypotheek adviseur langs om te kijken of we het wel geregeld krijgen met een hypotheek. Want we verkopen nu met een kleine restschuld.

    Eind september gaan we 10 dagen op vakantie daar heb ik echt veel zin in! Mega resort met alles binnen handbereik en een strand wanneer je het hotel uitloopt. Kan haast niet mooier. En hopelijk kunnen we dan als we terugkomen verhuizen.
     
  18. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hoe was het huis steenbokje???

    Bij ons wordt komende week het veelkoppige koopcontract getekend!!!!!!
     
  19. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Veelkoppige? Voorlopige bedoel je? :p

    @steenbokje, dat maakt het huis nog meer bijzonder! Is a.s. zaterdag openhuizendag?
     
  20. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Spannend zeg steenbokje. En ook heel erg leuk een huis gaan bekijken. Wij hebben 3 jaar terug ook twee huizen bekeken en zijn nog steeds heel erg blij met onze keuze!

    Hier lijkt het strakke eetschema wel aardig te werken. Kleine beetjes goed verdeeld over de dag. En één flesje vloeibare voeding. Donderdag weer op de weegschaal. Ik ben benieuwd. Zou fijn zijn als het iig stabiel is gebleven.
     

Deel Deze Pagina