Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zou fijn zijn als het idd werkt Teske! Klinkt best intensief...
     
  2. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahahah! Ja, dat bedoelde ik :p!

    Fijn dat het wat beter gaat met eten teske! Hoe snel verwachten ze resultaat te zien?
     
  3. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik had nu eigenlijk 10 kilo zwaarder moeten zijn dan dat ik ben. En uhm de baby heeft ook heel veel nodig. Dus geen idee hoelang precies. Moet wel rekening houden met minimaal 6 weken om me weer een beetje de oude te voelen. En waarschijnlijk dan nog niet helemaal bij, blijfter wat achteraan hobbelen zo.

    Hoe ging het werken Siertje? Ik merk dat mijn bekken toch wel hard achteruit gaat op het moment. Maar gelukkig kan ik weer voor wat wandelingen naar buiten. Kan ik iig wat blijven bewegen.
     
  4. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Shit! Twee keer een verhaaltje getypt, twee keer weg :(.

    Hier gaat ie weer:

    Snap dat je achter de kilo's aan blijft hobbelen teske. Gelukkig is elke kilo er weer een :). Bewegen blijft goed! Al vind ik het lastig omdat ik altijd pas te laat voel dat het te laat is.

    Werken ging wel. Ben al helemaal op en heb al pijn in m'n lijf als ik op m'n werk ben aangekomen. Wil dan het liefst weer naar huis om m'n bed in te kruipen :(. Vooral m'n schaven doet van echt pijn en nu ik in bad zit voel ik ook een beurs stuitje... Had er vannacht al last van. Kon maar geen fijne houding vinden en heb ook best slecht geslapen daardoor. Zit nu nog even lekker in bad, hopelijk zorgt de warmte voor wat rust in m'n banden enz. Heb besloten dat ik deze week nog help met de voorbereidingen van de actie die donderdag in gaat en dan is de koek op. Ben dan ruim 29 weken als ik aangeef dat werken niet meer gaat... Ben zo toe aan rust...

    Nou dames, slaap lekker en tot morgen! Xxx
     
  5. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wilde net zeggen siertje kijk je iit dat je niet te lang door gaat. Je wil ook niet iets beschadigen of overbelasten. En na de bevalling weer zo snel mogelijk op de been zijn.

    Ik ben op zoek naar een jumpsuit, nou hoorde ik van anderen dat ze tijdens de zwangerschap een jumpsuit aan hadden die niet persee een positie jumpsuit is. Maar ik kan er geen een vinden zonder elastiek in de taille. Iemand een idee?

    Het is dus even afwachten heo mn lichaam het trekt om achter de kilo's aan te blijven hobbelen. Ik merk dat mn spieren nu gewoon heel moe zijn en daardoor veel pijn in mn gewrichten. Dat is lastig. Vooral met Thijn die ook rond loopt.

    Thijn heeft gisteren zn eerste stapjes los gezet!!! Wat een knapperd. Eindelijk na het vele ziek zijn. Begin januati deed hij al een goede poging. Maar na de BMR prik is hij eigenlijk alleen maar ziek geweest. De afgelopen weken merken we ineens dat hij qua ontwikkeling sprongen vooruit gaat. Met als kers op de taart los lopen:)! Zo trots op onze kleine man.
     
  6. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wauw!!! Wat goed van Thijn!!!
    Ja, door veel gewichtsverlies gaat je lichaam in de reservestand en worden ook je spieren er niet beter op. Sowieso vind ik een tweede zwangerschap best zwaar. Merk dat mijn lichaam het een stuk moeilijker heeft als bij Femke. M'n haar is slechter, nagels breken heel snel af en m'n huid is minder mooi. Maar ach, ben er bijna :p :D.
    Vanmiddag weer naar de vk en volgende week donderdag, met 30 weken, de intake bij de gyn. Hoop dan ook weer een echo te krijgen :D. Is al weer even geleden :).

    Hele fijne dag lieve dames!
     
  7. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hahah na deze zwangerschap weten vl en ik iig zeker dat dit de laatste is. Nog een keer zwanger zijn zit er niet in. En Thijn heeft straks een broertje of een zisje erbij:)!

    Beetje bijgekomen van gisteren siertje?

    Nmv hoe is het met je bloeddruk?

    Hoe is het met de rest?
     
  8. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hier ook de laatste keer teske. Een derde gaat mijn lijf niet trekken. Ben enig sinds bijgekomen. Wel net even boodschapjes gaan doen met de auto en heb gelijk een harde strakke buik. Ga vanmiddag m'n regiomanager bellen en vertellen dat ik deze week nog werk en dan is het klaar. Geloof dat Femke aan de diaree is of zo! Dit is poepluier nummer vier waarvan twee doorlekkers :$. Ze oogt niet ziek of zo iets...of het is toch weer van de tandjes.
     
  9. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hier ook de laatste keer teske. Een derde gaat mijn lijf niet trekken. Ben enig sinds bijgekomen. Wel net even boodschapjes gaan doen met de auto en heb gelijk een harde strakke buik. Ga vanmiddag m'n regiomanager bellen en vertellen dat ik deze week nog werk en dan is het klaar. Geloof dat Femke aan de diaree is of zo! Dit is poepluier nummer vier waarvan twee doorlekkers :$. Ze oogt niet ziek of zo iets...of het is toch weer van de tandjes.

    Wat kan het zijn als het slijmerig is? Ze eet de laatste paar sagen met ons mee. Maar we koken zoutvrij en gezond.
     
  10. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Gebruik je wel kruiden? Zou kunnen dat ze toch even moet wennen aan ander soort eten. Of idd tandjes. Je weet het vaak niet bij die kleintjes.

    Hier alles zijn gangetje. Niks bijzonders eigenlijk. Fietsje is binnen. Hij is zo leuk.
    Lenthe is een echt meisje. Super leuk. Zadel en banden hebben een bloempjes profiel hihi.
    Chopperdome - Electra Hawaii kids 1 16" pink girls
     
  11. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh niet niet op de prijs letten. Belachelijk veel vind ik voor een fietsje. Gelukkig heeft zwager deze fietsenwinkel en mochten we hem tegen inkoop hebben.
     
  12. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Lastig te zeggen soms bij die kleintjes. Hopelijk snel weer over.

    Super leuk fietsje anouk.

    Niet mijn dag. Foutje gemaakt met telefoon. Wordt gerepareerd. Zo met simkaart en al weggegeven. Nu dus geen telefoon😂.
    Positiekleding bij wehkamp bestelt voor best wat geld. Heel de bestelling weg. Wel betaalt. Grrr zoooo irritant.
     
  13. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @teske, gaat nu lekker snel met Thijn! Maar dat vind ik geen verrassing, ze halen het altijd weer in. :) Geen idee hoe het met mijn bloeddruk is! :p Ik kan er nu wel beter mee om gaan en na de 20 weken zou het ook weer langzaam beter moeten gaan, dus ik zie het wel...
    Als ik online wat bestel bij Wehkamp oid, doe ik altijd achteraf betalen. Dan heb je ook niet dat gezeur over geld retour als je iets terug doet... Misschien tip voor volgende keer? Maar wel erg balen zeg! Al contact gehad met Wehkamp?

    @siertje, slijmerig kan door ander eten zijn, maar ook door tandjes. Hier ook regelmatig gehad... Hoeft dus niks te zijn.

    @anouk, dat is een echte meisjesfiets! Zo roze, doet bijna pijn aan de ogen! :p

    @derde, ik weet nog niet zeker of het hierna klaar is bij ons... Een derde lijkt mij ook wel wat! ;) Maar ik heb gelukkig ook niet zulke heftige zwangerschappen als jullie hebben, al wil ik het ook niet meteen makkelijk noemen.
     
  14. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Denk dat het komt door dat ze nu in verhouding meer vlees eet als normaal. Maar tanden sluit ik ook echt niet uit want ze had net poepluier nummer zes van vandaag en vuurrode billen :D.

    Super leuk fietsje Anouk!!!
     
  15. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    O ja, de kogel is door de kerk. Heb m'n regiomanager gebeld en verteld dat ik deze week er nog ben en dan is het over met de pret. Ze begreep het en morgen moet ik doorgeven waar de problemen zijn wat betreft het rooster en dan gaan ze gelijk actie ondernemen.
     
  16. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Goed gedaan Siertje!
     
  17. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Dank je nmv :).

    Vraagje. Vinden jullie het prettig om hier te blijven kletsen of is een besloten (geheim) groepje op Facebook fijner/makkelijker?
     
  18. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ha daar zat ik ook aan te denken. Merk dat ik het met de augustus mama's erg fijn vindt op een besloten fb groep. Geen meelezers die hier eventueel wel zijn.
    (Nmv wilde je nog vragen of je je ook nog wil aansluiten;)!).
    Ik ben voor mits iedereen zich daar goed bij voelt.

    Pff kan merken dat ik de laatste weken veel heb ingeleverd. Net even de stad in gelopen, boeken naar de bieb en rompers halen bij de hema. Ben kapot. En mn bekken doen pijn, bah.
    Donderdag voor het eerst weer dagje alleen met Thijn. Gelukkig vl beloofd dan op tijd thuis te zijn
     
  19. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee hoe dat werkt op fb maar ik vind het prima! Kan je daar ook filmpjes en fotos plaatsen?
     
  20. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ja foto's em filmpjes plaatsen kan daar stuk makkelijker dan hier. Het zou dan een groep zijn waar alleen wij in zitten. Niemand anders die mee kan kijken. Zeg ik het goed zo Siertje?

    Hoe is het Maggie?
     

Deel Deze Pagina