Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.963
    270
    83
    Oost-NL
    Is die augustus groep gezellig? Was er geen voorstander van, omdat ik niet zomaar met 'vreemden' op fb wilde... Maar je mag me anders wel toevoegen, kan er altijd nog uitstappen. ;)
     
  2. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.963
    270
    83
    Oost-NL
    Had ik al gezegd dat we de officiele goedkeuring hebben van de bank voor onze hypotheek? :)
    Maandag tekenen voor hypotheek en meteen de grondoverdracht, waarna alles kan beginnen! Maandag ook nog de gevelstenen, dakpannen en gevelbekleding uitzoeken, dan is alles afgesproken voor de buitenkant.
     
  3. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed nmv! Gefeliciteerd! Spannend

    Teske wat goed van Thijn!

    Anouk mooie fiets hoor. 16 inch al is lenthe al zo groot? Chloë is wat dat betreft nog klein. Haar nichtje haalt haar bijna in en zij is 1,5 jaar 😂


    Hier gaat het erg wisselend. De kinderen zijn erg vroeg wakker vanmorgen 5.30 en slapen dan niet meer. Het is nu voor mezelf ook ritme geworden. Om 5 uur word ik gewoon wakker en kan ik niet meer slapen. Ik ben echt gesloopt. Moe en mn lichaam doet zeer. Maar vandaag wel een heerlijke dag gehad met de kids. Lekker gefietst en veel buiten gespeeld. Dat geeft gelukkig wel energie.
    Met mn vader gaat het wisselend. Ik vind het erg moeilijk om hem zo te zien. Weinig energie, nergens zin in, amper een glimlach, angstig. Kon ik hem maar weer gelukkig toveren maar hij zou het zelf moeten doen met ondersteuning van ons....
    Vanavond nog erg gelachen om chloë: 'mama mag ik zo billenkoek?' Ja hoor chloë dat mag 😂 maar ze bedoelde blotebillenshow hihi vorige week deden we beneden kleding uit zodat meteen in de was kon en de kids dus in hun blootje rondliepen. Nou dat was haar goed bevallen. Ze hebben dan samen de grootste lol.
    Zo leuk ook om kyan te zien groeien en ontwikkelen. Vanmorgen heeft hij een halfuur met speelmais gespeeld. Erin eruit erin eruit 😁 hij begrijpt ook steeds meer echt woordjes zeggen nog niet maar ach dat komt wel
    Trots op mn lieve kindjes die mijn dag vroeg en onrustig laten beginnen maar veel liefde en blijdschap geven 😘
     
  4. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fb besloten groepje is ook prima hoor hier.
    Geen idee hoe het werk alleen.

    Wat goed nmv, hypotheek rond. Hele geruststelling.

    Fijn siertje dat de kogel nu door de kerk is. Geeft rust denk ik.

    Maggie, Lenthe is nu 98 cm denk ik. Ze zit in maatje 92/98. Ik denk dat ze in de zomer naar maatje 104 gaat. Ze heeft tot nu toe altijd netjes op de lijn gezeten dus ik denk dat dat nu ook nog is. Maandag mag ze weer naar het cb. Ben benieuwd want haar oogjes worden getest dan.
    Heb wel een beetje met je te doen hoor. 2 kids die altijd zo vroeg wakker zijn. Snap dat je vermoeid word zo.

    Morgen 2 vullingen vervangen in mijn onderkaak. Zie er erg tegenop. Ze gaat de hele onderkaak verdoven.
     
  5. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam

    Klopt teske! Is een "geheime" groep. Dat houd in dat niemand het kan zien behalve wij. Met de juni mama's kletsen we daar ook en vind het makkelijker en gezelliger. En idd makkelijker foto's enz plaatsen.
     
  6. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam

    Wauw! Gefeliciteerd!!!!
     
  7. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Sterkte bij de tandarts morgen Anouk.

    Pfff... Klinkt zwaar Maggie... Maar klinkt ook heel erg gezellig :). Leuk om te zien hoe ze zo groeien en ontwikkelen. Hier ook steeds meer woordjes en vragen ook echt duidelijk beantwoorden met ja of nee. Geweldig!!!

    Wat heb ik een rot dag gehad... Veel pijn, duizelig, snel buiten adem en met grote regelmaat brak het klamme zweet me uit en dacht ik echt dat ik van m'n stokje zou gaan. Veel steken in m'n buik en erg moe... Kortom, duidelijk waarom ik stop met werken :). Net werd het me allemaal even te veel. Moeten nog wat dingen doen voor de baby, veel voor het huis en heb het gevoel alsof ik overals de controlle over verlies... Werk, thuis, noem maar op. Ben daar boven op ook nog eens m'n bril kwijt... Echt nergens te vinden en dat is zo mateloos frustrerend :(. Morgen Femke d'r kamer maar even over hoop halen want ben bang dat ze hem ergens heeft verstopt, anders zou ik het echt niet meer weten... Zo, klaag modus uit :D.

    Ik zal een Facebook groepje aanmaken. Het wijst zich vanzelf hoe het werkt.

    Slaap lekker allemaal en dikke knuf!
     
  8. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als iemand een bericht plaatst op fb komt het dan tussen je gewone berichten te staan? En dat Ziet verder niemand?

    Pffff wat een slechte nacht. Werd 3.30 wakker van een onrustige droom en amper meer geslapen. En jep kids zijn nu wakker......
     
  9. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nee komt alleen in jouw nieuwsoverzicht te staaan. Is een geheime groep. Dus al je andere vrienden kunnen het niet zien.
     

Deel Deze Pagina