Goedemorgen!!!!! Lekker geslapen? Wij als een blok en Femke tot acht uur !!! Die begint gelukkig haar eetlust weer terug te krijgen. Vanochtend haar bordje pap en driekwart banaan !!!
Heb zelf niet zo goed geslapen. Veel wakker en dromen. Thijn wel tot 08.15. Fijn dat Femke weer eetlust begint te krijgen!!
Zat me trouwens iets te bedenken. Doen jullie (siertje,nmv) en deden jullie mee met moeders voor moeders? Ik twijfel, heb me er de vorige keer zo aan geërgerd en vond het zo'n gedoe.. Was daarbij ook nog misselijk...
Hier eindelijk ook weer eens heerlijk geslapen. Wess om 7 de fles daarna tot 9 en lenthe tot 8.30. Heerlijk. Teske ik geb er 2x niet aan mee gedaan. Ondanks dat ik het een erg goed doel vind kon ik het niet opbrengen. En idd erg veel gedoe. Vanmiddag sint met mijn ouders zus/zwager en hun kids. Zin in. Verder vanavond verjaardag van mijn man
@maggie: gefeliciteerd met je verjaardag!!!! @teske: ik heb de aller eerste keer wel meegedaan. Vond het alleen zo heftig toen ik na drie weken moest bellen om te zeggen dat ik ermee stopte ivm een miskraam. Bij Femke durfde ik niet omdat ik zo bang was dat het fout zou gaan en, heel eerlijk, nu totaal niet aan gedacht . @anouk: veel plezier vanmiddag! @hier: net even tien minuutjes gefietst buiten. Knie deed het super goed!!! Zal de laatste keer naar buiten zijn vandaag want ik ben bang dat het een hele natte middag gaat worden .
Ik twijfel nog een beetje. Heb de vorige keer meegedaan, maar was van week 6 tot week 18 misselijk en die pispotten hielpen niet mee! Ben toen ook eerder gestopt dan ik wilde, aangezien ik het niet meer trok. Op dat moment moest ik al overgeven als ik er alleen maar aan dacht... Ik denk dat ik nu tot 8 weken ga wachten of ik ook weer zo misselijk word. Je kunt volgens mij beginnen tot 11/12 weken? Dus dan kan ik ook nog beslissen had ik zelf bedacht...
Ohh dat is een goed idee ja. Hahaha waar je al niet mee bezig kan zijn. Pfff, heb nog niet eens een test gedaan! Ik lig nu op de bank series te kijken. Vl boven in bed. Thijn even bij opa en oma. Hopelijk zijn we er snel weer bovenop.
Nog even een andere vraag gerelateerd aan dit onderwerp... Bij mijn dochter hadden we een slaapkamerset gekocht (ledikant, kledingkast en commode) en ik gok dat ze er nog niet aan toe is om naar een gewoon bed over te gaan tegen de tijd dat de 2e geboren gaat worden... Kopen jullie dan een complete set erbij? Of alleen een ledikant? Ik twijfel een beetje... De kast en de commode zitten niet beide helemaal vol en dit zou dus bijvoorbeeld wel in 1 van beide passen, maar ik vind het aan de andere kant wel handiger als ze beiden een eigen kast en commode hebben. Ik weet even niet zo goed wat er echt nodig is en wat we evt kunnen delen/splitsen tussen de kids. Of dat we bijvoorbeeld voor onze dochter een 'nieuwe slaapkamer' kopen en dat deze set doorschuift naar de baby. Wat zouden jullie doen? (Als jullie mij nog kunnen volgen... )
Ik weet dat mijn zus de eerste wel over heeft gedaan naar een peuterbed. Die was 22 maanden toen de kleine geboren werd. Dus geloof dat de oudste toen met 18 maanden over ging. Ik weet het niet. 11e testen gaat sowieso niet. Kijk wel hoelang ik het vol houd! Ik denk vrijdag of zondag. Maar kan ook woensdag worden.
Grrrr hier een baalmoment! Voel me echt chagerijnig! Het stomme huishouden wordt er gek van nu. Ben alleen maar bezig 😥 hopelijk straks een beter humeur ..... Nmv: wij hadden een meegroeiset besteld. Commode kon een bureau worden en ledikant kon je omtoveren tot een groot bed. We vonden het te vroeg voor Chloë om over te gaan naar een peuterbedje. Die bestelling is niet door gegaan maar achteraf erg blij mee. Kyan slaapt nu in het ledikantje waar ik ook in heb geslapen als baby. Likje verf en behangetje doen wonderen. De commode is naar Kyan en Chloë heeft alleen een kledingkast. Chloë is met bijna 2 jaar naar een peuterbedje gegaan. Ik zal zelf niet een splinternieuwe dure set erbij kopen tenzij het zo'n doorgroeibed is. Rond 2/2,5 kunnen ze echt wel over naar een ander bed.
Even ego maar mijn meisje is hartstikke ziek. Heeft 39.3 graden koorts en slaapt alleen maar of ligt duf in mn armen. Recht sneu. Heb haar echt nog nooit ziek meegemaakt. Ze drinkt gelukkig wel goed als ze wakker is.
Jeetje steenbokje! Beterschap voor je kleine meisje. @nmv: hangt er bij ons nog een beetje vanaf of we nog hier wonen of al in een groter huurhuis zitten. Als we hier wonen word het alleen een wiegje en anders een kamertje.
Even een vraagje aangezien dit nieuw voor mij is, ze heeft net nog overgegeven maar daarna wel nog een hele beker water leeggedronken. Daarna is ze in slaap gevallen dus heb haar om 5 uur in bedje gelegd. Stel ze blijft slapen is het dan verstandig om haar rond en uur of 8 wakker te maken? Of zeggen jullie dan lekker laten slapen?
Ik zou haar wel even wakker maken om wat te laten drinken. Eten is nu het minst belangrijk, maar proberen kan altijd. Misschien iets van pap? Keertje wat overgeven is niet erg, maar houd idd het drinken goed in de gaten. Heb je ors in huis? Zolang ze nog contact met je maakt en dus niet apathisch is zou ik het nog even aankijken tot morgen. Succes, als je het niet vertrouwd, altijd de hap of je eigen ha bellen!!!!
Ik heb ook een vraagje. Waar spelen jullie kindjes mee? Femke loopt het liefst door de huiskamer met alles te zeulen, maar echt iets voor haar kleinere motoriek hebben we niet. Knutselen doen we eigenlijk ook niet. Zo iets als vingerverf of zo. Ze snapt het nog niet. Vraag me af met welke speeltjes we haar motoriek kunnen gaan stimuleren.
Elaysa bouwt en stapelt graag. Speelt graag met blokken. Doet ze allemaal in een emmertje en weet eruit enz. En houten puzzels vind ze leuk. Maar deze zijn favoriet!
Hoe gaat het met je meid steenbokje? Zo zielig als ze ziek zijn! Als ze slaapt lekker laten slapen. Zorgen dat ze goed drinkt is belangrijk Speelgoed: Kyan maakt graag troep 😉 toet toet is hij dol op, keukenspulletjes van z'n zus, stapelbakjes, zowiezo speelgoed van z'n zus, loopauto, muziekinstrumenten. Dol op muziek en geluidjes. Nu ook een speeltuintje staan vindt hij ook erg leuk. En verder speelt hij graag met z'n zus grapjes uithalen en stoeien 😁 Straks met scheerschuim op een raam erg leuk! Kleuren, knutselen, puzzelen wordt hier ook nog niet gedaan hoor komt nog wel 😉 Ik heb zojuist marktplaats weer gevuld met jongens en Meisjeskleding. Zo ook een te leuk spijkerjasje maat 86/92! Zooooo jammer dat die niet meer past maar hij gaat echt niet meer dicht helaas 😅
Little people is trouwens ook erg leuk! Deurtjes open en dicht, poppetjes en dieren er in doen. Boerderij