Yeah nmv dat is al best wel een beetje vlot. Steenbokje hopelijk knapt je meisje snel op. En idd prikjes kunnen ook nog wel wat later. Siertje fijn dat je weer een mooi kloppend hartje hebt gehoord. Leuk, is dat dan alweer 16 weken echo? Morgen een lange dag. Stap om 08.00 de deur uit. En hopelijk om 21.00 weer thuis. Nog helemaal geen zin in. Woensdag met mn moeder naar de arbeidsinspecteur. En dan do en vr gelukkig vrij. En zondag samen met vl vrij!!
@teske: klopt, ben dan ruim 16 weken . @hier: mentaal stuiterend in m'n bedje. Heel veel nagedacht over hoe en wat in het nieuwe huis. Gister dachten we het ene, vanmiddag weer wat anders en vanavond wéér wat anders. Maar het is wel echt SUPER leuk om mee bezig te zijn . Morgen op keuken jacht en als het lukt ook even een kerstboom scoren . Slaap lekker allemaal!
Pffff.... Elk uur wakker door een jankend kind. Niks helpt... Zetpil niet, laten huilen niet.... Grrrrr, wil slapen
Nog een beetje geslapen siertje? Ik lig al vanaf 05.00 wakker. Niet heel handig. Ontustig geslapen. Hopelijk vanacht beter.
Haalde elaysa vanochtend weer met 38.6 uit bedje. Kind ziet er niet uit germ ze is zo ziek. Heb het werk gebeld dat ik met haar naar de dokter ga. Vind het niks om haar zo ziek over te dragen aan mijn sm en dan zelf niet weten wat de dokter zegt enzo. Dus nu maar even wachten totdat ik de dokter kan bellen...
Ahhh steenbokje wat sneu voor elaysa! Maar wat fijn dat je zelf naar de huisarts kan met d'r. Nooit leuk ziek kind achter laten .. Hier vannacht 2x uit bed voor chloë en Kyan, uiteindelijk om 6 uur fles gegeven en ze slapen nu nog!!!! Lekker dat mag wel vaker dat Kyan langer slaapt. Wel jammer dat ik dan wel wakker wordt ban de wekker van ml 😉 Vandaag met m'n pa naar intratuin en de kids. Oa muizengif kopen. We hebben last muizen en die stomme muizenvallen helpen niet!! Blehhh zo'n vies idee
@maggie, wij hebben ook geregeld last van muizen. Dan ben ik elke dag in de keuken aan het stofzuigen zodat er geen kruimels meer zijn om te eten, we zetten vallen (de ouderwetse dichtklappers werken het beste!) en soms ook wat gif. Maar dat laatste vind ik nu geen fijn idee, doordat mijn meisje rondloopt en alles interessant vindt... @steenbokje, succes vandaag en bij de dokter! Hopelijk knapt ze snel op! @siertje, wij hebben gisteren ook weer verl besproken bij de architect en hebben nu de aannemer gekozen. Deze week afspraak bij de aannemer! Keuken zijn we nog niet aan toe, maar da gaan we denk ik binnenkort wel een keer uitzoeken. Is handig om te weten welke leidingen waar moeten als ze beginnen... Maar is allemaal erg leuk en spannend!
@steenbokje: ach, arm meiske! Succes bij de ha!!! @teske: jij ook lekker nachtje dus @maggie: jakkes! Wij hebben opzicht geen last van muizen, maar wel af en toe een kat die een muis meeneemt . Veel plezier in de intratuin. @hier: vanaf een uurtje of vier was ze stil en hebben we een soort van geslapen. Nu op naar keukennier nummer een .
Wat leuk om daar mee bezig te zijn! Nieuwe keuken badkamer alles lekker nieuw! Intratuin: echt te leuk! Het leek wel een actractiepark hihi kerstrein- dorp, sprookjesboom met bewegende poppen, bewegende sneeuwpop en dan natuurlijk nog de dieren. Erg leuk! Muizen: gelukkig zitten ze of 1 in de garage en bijkeuken. Maar ook bij de was helaas. Net nieuwe trui zit een gat in gelukkig kon ik een plakplaatje erop maken. Maar hopelijk nu met nieuwe gif is het snel opgelost.
Anouk is het bij ook soms een poepfabriek? Mijn hemel ik blijf soms luiers verschonen de ene poepluier naar de ander 😅
Haha maggie poepfabriek idd is het wel heel.lang geweest maar tegenwoordig valt het gelukkig mee. Lenthe is overdag bijna compleet zindelijk en wess poept meestal alleen sochtends hihi.
Wat goed van Lenthe! Hier heeft Chloë weer luiers om en ze kijkt niet meer om naar de wc/potje helaas! Ze wordt in Februari 3 jaar en dan willen we het weer opnieuw proberen. Ohhh zo trots op ons mannetje! Hij loopt nu bijna alleen nog maar. Uit zichzelf opstaan lukt nog niet dus als hij valt kruipt hij ergens naar toe om vervolgens verder te stappen! En hij drinkt eindelijk uit een tuinbeker hihi dat wou hij eerst nooit 😁
Waarschijnlijk zit ik over een jaar ook in zo'n poepfabriek! Ik heb wel de stille hoop dat ze makkelijk zindelijk zal worden. Ze komt nu vaak al naar me toe als ze gepoept heeft, dan wil ze ook niet zitten, dus blijkbaar vindt ze dat geen fijn gevoel!
Okidoki! . Sorry dames, geen uitgebreide reactie of verhaaltje van mij vandaag. BEn gesloopt, moe, misselijk en hormonaal... Zitten jullie niet op te wachten .
Pfoeh thuis!! Hier hebben we met 1 kind soms al een ware poepfabriek. 3 luiers is meestal wel minimaal, meer geen uitzondering. Morgen met mn moeder naar de arbo inspecteur.
@steenbokje: ahhhhh! Beterschap lieve elaysa!! @teske: nog een beetje geslapen? @hier: super nacht gehad. Rustige ochtend, maar drukke middag. Eerst naar Pijnacker voor een gesprek met m'n regiomanager over Delft. Daarna boodschappen gedaan. Klinkt als niet veel, maar met krukken kost alles zo veel meer tijd en energie . Al gaat het echt super goed! Volgende week 2 uur per dag werken (waarschijnlijk meer, maar moet toch ergens beginnen ). Nu even languit op de bank en dan straks koken.