@teske: Fijn zeg dat jullie toch eerder terecht kunnen. @nmv: Ik mag morgen ook naar het cb maar dan voor de hoortest. Ben benieuwd. Ik kan hem dan ook gelijk wegen. Hij schommelde in de kraamweek nogal dus ben benieuwd of hij is aangekomen nu.
De hoortest is hier aan huis gedaan in de kraamweek, is dat niet standaard?? En ik ben vorige week wel naar het inloopspreekuur geweest, toen is ze ook gewogen. Maar ben nu wel weer heel nieuwsgierig hoor!
Bij mijn dochter idd ook gewoon thuis. Nu op cb. Waarom weet ik eigenlijk niet. Maar geeft niet. Is maar paar min. Lopen.
ok... ik wordt er nu wel een beetje gek van... mw is maar niet van mijn borst af te slaan... en wil ook dat ik haar alleen maar vast hou!!! zodra ik haar neerzet gaat ze huilem.... ik heb de hele dag niets kunnen doen!!! nu ben ik ook helemaal op... xx
@oktober, hier ook al zo'n dag! Ze wil alleen maar bij mij zijn. En dan alsnog momenten aan het schreeuwen... Om gek van te worden! En dan is het hier natuurlijk weer zo dat mijn man haar binnen een kwartier stil heeft! Waarom lukt mij dat niet?!?
Sterkte meiden. Hopelijk een goede nacht. Hier wel voor het eerst sinds tijden! Wel spannend. Over een uurtje op naar het ziekenhuis.
Morgen om 09.00 melden op afdeling kinderchirurgie. En dan in de loop van de middag operatie. Fijn dat het zo snel kan. Maar ook wel heel spannend.
Teske sorry maar ik heb gemist waar er aan de hand is! In ieder geval heel veel sterkte... Hier baby gehad met verhoging 37,9! Ja verhoging, krampjes en heel veel huilen. .. Toch naar ha geweest... En ik moet het nog even aan kijken. Dus dat doen we. Nu 2de meting gedaan en ze zit nu op 37, 4. Wij blijven dus voorlopig even binnen. Xx oktober
Oktober, thijn heeft een liesbreuk en heel veel pijn. Momenteel slaapt hij, krijgt hij drinken, huilen en weer slapen! Morgen wordt hij geopereerd en dan hopen wij do weer met hem naar huis te kunnen. Vervelend dat je meisje koorts heeft. Blijven bellen hoor als je het niet vertrouwt. Jij weet het beste of er wat met je kleintje is. Succes!!
@teske: spannend hoor. Gelukkig dat hij morgen geholpen word en hij er eindelijk vanaf is. suc6 morgen. @oktober: vervelend als de temp hoger is he! Op jezelf vertrouwen en anders gewoon bellen. Wess had na de kraamweek eigenlijk constant een temp van 37.4/37.5. Gaf ook een onzeker tevoel. vandaag op cb nagevraagt en als het consrant zo is is hij gewoon wat warmbloediger. Mama iig weer gerustgesteld. maar vertrouw je het niet gewoon bellen. Ze is nog zo klein. hier canmiddag op cb geweest. Hoortest was goed en hij was goed aangekomen. 3950 nu dus boven zijn geboorte gewicht. Geeft me weer een zekerder gevoel. Dat de birstvoeding iig goed gaat.
@Teske, succes morgen! Wel fijn dat het nu ineens snel gaat! @Oktober, vervelend! Maar 37,4 geeft hoop toch? Valt dat niet binnen de grenzen van 'normaal'? Hopelijk gaat het nu nog wat beter.
Lange dag zo in het ziekenhuis. Geen idee wanneer hij geholpen wordt. Hij staat op de spoedlijst en wordt ergens tussen geschoven. Helaas mag ik hem nu niet voeden. Dus aan het kolven. Vanwege bi hebben ze een echt bed voor mij geregeld voor vannacht. Heel erg fijn. Hoe is het met jullie?
De operatie is goed gegaan. De darmpjes zaten wel wat in de knel. Waarschijnlijk alleen lucht terug kunnen duwen. Goed dus dat we hebben doorgepakt. Nu vecht hij tegen zn slaap. Lang wachten, maar uiteindelijk was hij om 15.00 in slaap op de OK. Rond 16.30 weer terug op de afdeling. Goed gedronken en nu eindelijk in slaap. Hopelijk een rustige slaap.
Hij is iig goed uit de narcose gekomen. Nu lekker aan het slapen. Zal nog wel even gevoelig zijn van de operatie. Heeft even de tijd nodig om te herstellen. Maar de dikke bult heeft plaats gemaakt voor een lichte zwelling. Nu afwachten hoe snel hij weer vrolijk en enrergiek is. Verwacht dat hij nu eerst goed moet bijslapen!! Hele dag wakker geweest. Maak hem over een uurtje wakker voor voeding en dan zien we wel hoelang hij daarna door slaapt.