Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Deal!!!!

2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een goede deal nmv! :D

Klinkt lekker teske! Even eruit heerlijk!

Ik lig lekker in m'n bed zo lekker slapen. Ben benieuwd wat onze nacht brengt....

Slaapje! Dat we allen een goede nacht mogen hebben en lekken kunnen uiteusten

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ik duik er ook zo in! Truste allemaal! Dikke knuf :)

4. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier rampenacht! Chloë is 4x wakker geweest en Kyan was vanaf 4.30 van de party. Hij heeft dan ook echt honger! Hoi drinkt fles leeg alsof het niets is. Hij eet momenteel ook erg slecht dus zal daar wel aan liggen. En jep om 6.11 was hij weer wakker dus ik lig nu gaar op de bank met een vrolijk ventje in de box. 😔 ik ben toe aan een rustvakantie :p ik moet eerlijk zijn een dagje zonder iets of iemand om aan te denken en hele dag op bank/bed lijkt me heerlijk.... Eens vragen of er iemand op onze skatties wil passen

En euhmm laat dat vrolijk ventje maar achterwege lol jengelen gapen maar slapen ho maar! Nu maar ff boterham gegeven is hij even zoet mee kan ik nog even rustig liggen :(

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    He klote maggie!! Had nog zo gehoopt dat je een fijne nacht zou hebben :(. Ik snap het wel hoor! Zou fijn zijn als je kon regelen dat die twee schatjes van je een dagje en nachtje ergens konden logeren ;). Kan mama even lekker bijtanken :D. Succes vandaag.

@hier: ze heeft erg onrustig geslapen en ml is er een keer uit geweest vannacht. Ze ligt veel te huilen in d'r slaap, maar is niet echt wakker. Zal wel het verwerken van vanalles en nogwat zijn. Zo maar weer aan het werk. Onze oudste kat moest vanaf gister avond binnen blijven want hij moet naar de tandarts :D maar hij is nu een beetje sago. Niet naar buiten en geen eten ahhhhhh hahahah!

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @maggie, balen van die nacht! Ik zou inderdaad kijken of er iemand even wil oppassen... Ook al is het maar een paar uurtjes, dan kun jij bijtanken. Succes vandaag!

En ook Femke heeft zich niet aan de deal gehouden van een goede nacht? Wat is dit nou weer? Wij hebben heerlijk geslapen en mijn dochter werd heel vrolijk wakker. Is de laatste dagen ook wel anders geweest.
    Nu moet ik opschieten, we moeten zo naar zwemmen! Eerste les weer na de vakantie, kijken of ik de andere baby's nog herken... :p

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hahaha!!! Wat mij betreft heeft ze zich eraan gehouden hoor nmv. Ik heb geen last van haar gehad hahaha, heb heerlijke slapen :D. Maar wel fijn dat jou dochter zich aan de afspraak heeft gehouden hahaha!
    Veel plezier met zwemmen, hier begint het een september weer, dan kan ze een keer zwemmen en dan gaan we op vakantie :D.

8. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Haha Thijn wel. Alleen zelf erg slecht geslapen.

Maggie balen van jullie nacht. Ga je de pepti doorzetten? Al overleg met ka?

Ik moet rennen.

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Sorrie dames even niet hier geweest. Gister geen internet gehad en heb het erg druk gehad met Wess.
    Hij heeft gigantische luieruitslag waarschijnlijk door een doorkomend tandje aan de luiers te zien.
    Slaapt helaas al 3 dagen erg slecht daardoor met als toppunt vannacht. Hij heeft denk ik 2 uur geslapen. En mama misschien nog minder. Zelfs papa is er vannacht uit geweest voor hem.
    Het is zo zielig hij heeft zo'n pijn.
    Nu maar erg aan de slag met Sudo en maizena.
    Iemand nog tips????

Balen maggie dat jij ook zo'n rot nacht hebt gehad. Zullen we duimen dat we vannacht een goede rust hebben?

Nmv, veel plezier met zwemmen.

Sorrie dat ik even niet op iedereen reageer. Ik ga nu erken. Gaap gaap

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Elaysa heeft zich aan de deal gehouden ;)

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @anouk: zinkolie van d'r swaab helpt hier super goed!!! Billen schoonmaken met een washandje en lauw water, geen billendoekjes. Dan droogdeppen en insmeren met de zinkolie. Succes, is zooooooooo zielig :(

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bloot laten spelen! De natuur kan dan zelf z'n werk doen zonder 'broeiende' luier. Maar dat is makkelijker met warm weer...
    Zelf heb ik er (gelukkig) geen ervaring mee.

13. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owww wat baal ik dat we van pepti maar gewone voeding zijn gegaan. Het ging gewoon goed wetende dat het niet aan de voeding ligt. En nu? Ben sinds gister weer gewoon aan de pepti. Nu moet ik zeggen dat het slapen overdag wel iets beter weer gaat en afgelopen nacht ook goed werd alleen vroeg wakker maar goed. Het is zo lastig! Baby's hebben nu eenmaal fases waarin ze zich niet zo happy voelen en meer huilen en slachter slapen..... Daarbij heeft hij bijna een kies door (die kun je al goed zien)en volgens mij 3 in de wacht (boven ook al dik! :$) en ik denk dat hij ook de drager was/is van het virus dat hier in huis heerst. Ik wou dat ik niet zo twijfelkont ben :) ik wacht vannacht denk ik af als hij nu ook weer goed slaapt dan komt het toch wel door de voeding.....

Chloë ligt bijna hele dag op de bank. Ze is heel erg moe en voelt zich ook echt niet lekker, voelt ook erg warm aan. Vanavond voor het slapen paracetamol proberen hopelijk lukt dat want ze is er niet dol op ;)

Nou ga weer even naar Kyan die rond dit tijdstip niet meer wilt slapen maar doodop is.....

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Slaap lekker allemaal! Hier liggen we al ruim een half uur in bed ;).

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Poeh! Ik ben ook eindelijk weer thuis na een lange dag! Denk dat ik meteen mn bed induik...

16. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wij liggen er ook in. Pff Thijn vanavond al overgegeven. En net anderhalf uur ontroostbaar gehuild. Ligt er nu weer in en alles lijkt rustig. Benieuwd wat de nacht brengt.

Maggie sterkte morgen met weer werken. Hopelijk knappen je kids snel op.

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goede morgen!

Hoe is de nacht gegaan bij iedereen?

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Aardige nacht.
    Thijn was niet helemaal lekker.

Gelukkig nog wel weer in slaap gevallen. Maar erg onrustig. Zelf ook slecht geslapen. En afgelopen week een pittige behandeling bij de fysio gehad. Dus voel me niet top fit.

Hoe is het met jullie?

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dat heeft een weerslag he? Van die heftige behandelingen bij de Fysio. Sterkte vandaag teske :).

@maggie: hoe gaat het bij jullie?

@hier: goed geslapen. Femke ook gelukkig :D. Kan het zijn dat ik me energieker voel nu ik de pil ruim een week niet meer slik? Volgens mij, is die extreme moeheid, begonnen toen ik met de zwaardere pil begon. Vandaag op het werk een dagje winkel verbouwen. Zo fijn met een kapotte knie :cool:. (Kan wel janken... Tot elf uur zonder brace volgehouden en daarna brace om en pijnstillers erin.. Twijfel of ik morgen wel moet gaan werken... En of ik naar het vrijgezellenfeest moet gaan zaterdag... Gaan een step-puzzeltocht doen :D) Maar goed, heb een super lief collegaatje die alles op de ladder doet en ik doe de "makkelijke" dingen en de styling. En het word vanzelf 18:00 toch???

20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zolang de batterij in de klok het blijft doen, gaan de wijzers vanzelf naar 6 uur! Sorry, net de batterij hier in de klok vervangen... :p
    Sterkte nog even!

Ik ben 'lekker' druk. Nu even rustig op de bank een broodje eten voordat er een klein meisje wakker wordt. Straks de was nog ophangen, zodat het tijd heeft om te drogen. En vanmiddag alvast een groot deel inpakken voor de vakantie, voor zover dat kan met een rondkruipend meisje. Morgen de laatste boodschappen doen en de (hopelijk opgedroogde) was inpakken/opruimen en vrijdag vertrekken we.! Heb er zo veel zin in! Ben er echt aan toe!
    Ook even een pauze van het hele huisbouwen-gebeuren, wat je af en toe gek kan maken. We moeten nu toch 2/3 weken wachten op een schets van de architect voor we verder gaan.

Ohw, daar gaat mijn rust! Er is er 1 wakker... :)

Deel Deze Pagina