Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel: gister met chloë naar huisartsenpost geweest. Ze heeft haar hele mond vol met blijkbaar aften. Ze heeft echt mega veel pijn. Vandaag amper gedronken of gegeten. Dus hup weer naar huisarts. Als ze morgen niet drinkt of plast of suf is terugkomen en dan aan het infuus 😥 haar proberen uit te leggen dat ze wat moet drinken heeft ze net 2 kleine toetjes naar binnen gewerkt. Hopelijk heeft m'n praatje geholpen lol
    Echt zo sneu!!!!!! Zoveel pijn ze heeft er ook niet 1 of 2 maar hele mond vol ... Hopelijk kan ik m'n werk ruilen zodat ik bij haar thuis kan blijven.

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik las het op fb, heel sneu!
    Helpt het als het drinken goed koud is? Misschien verlicht dat dan net zoals een ijsje? Ik hoop voor je dat je kunt ruilen en dat je praatje helpt zodat ze gaat drinken.

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Zo zielig maggie! Beterschap voor je meisje! Hoop idd dat je kan ruilen want je wilt nu gewoon thuis zijn :).

4. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Bah sneu Maggie. Sterkte.

Nmv waar gaan jullie heen?

Onze vakantie is een paar dagen uitgesteld. Onverwachte sollicitatie voor vl. Wel fijn voor hem. Hopelijk wordt het wat.

5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owww wat spannend teske! Heeft hij momenteel geen baan of wil hij wat anders? Ik zal duimen!

Lekker nmv en teske een welverdiende vakantie! Heerlijk die voorbereidingen! Ik zou zo weer gaan hihi

Chloë heeft nog wat meer van de toetjes gegeten! En een beker koude melk gedronken!! Blij want ze heeft daardoor ook een. Plas kunnen doen! Goed teken. Vandaag kennis gesproken haar dochter heeft de hand voet mond ziekte. Begint in mond daarna verder. En nu zag ik vanavond ook allemaal blaasjes bij voet billen en hand...... Hmmmm...... Dit is alleen erg besmettelijk! :( nou ja ze let in ieder geval beter worden. En ik ben morgen lekker thuis. Ik heb kunnen ruilen erg blij mee! Lekker veel knuffelen!
    En nu? Pfff ik hoop rusten! ;)

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @maggie, las het ook op fb. Waarnaar. Ik weet dat het heel pijn kan doen. Fijn dat je bij je meisje kunt zijn.

@teske, duimen voor je vriend. Daarna lekker genieten op vakantie. Waar gaat de reis naartoe?

@ nmv, waar gaat de reis bij jullie naartoe?

@siertje, doe je wel rustig aan met je knie!! Nog even en ook jij hebt vakantie.

Hier ook nog maar 1.5 week en dat heerlijk op vakantie. Ben nu al met de voorbereidingen bezig. Ben zo'n stress kip en nu helemaal met 2 kids.
    Wess is iig helemaal content met zijn nieuwe autostoel :D.
    Zondag een langere oefenrit maken.
    Met zijn luieruitslag gaat het beter. De maizene blijkt een wonder middel.

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @maggie: jeetje! Heeft ze nu dus de hand/voet/mond ziekte? Wel super fijn dat ze wat gegeten en gedronken heeft! En dat jij morgen thuis bent ;)

@teske: spannend!! Ik zal duimen voor een goede uitslag en dat jullie straks lekker op vakantie gaan met de wetenschap dat vl straks een (nieuwe) baan heeft :)

@anouk: ik snap het wel hoor :). Ik heb hier al een kladblok klaar liggen zodat ik straks een goede lijst heb met wat we allemaal mee moeten nemen ;). Morgen nog een dagje werken. Zat er aan te denken om vrij te nemen, maar er is nog zooooooooo veel te doen! Kan dat dan niet los laten en over laten aan andere :). O ja! Weet niet welke maar Lenthe en chloë nu hebben, maar vanaf morgen hebben we 15% korting op de nieuwe kinder collectie! (vanaf maat 92 ;))

Nou, fijne avond, slaap lekker allemaal, beterschap voor lieve Chloë!

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Lenthe heeft nu idd maat 92/98 helaas is de jeans center hier sinds kort dicht :(

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    1 of 2 dagen geleden zei ik nog dat ik geen ervaring had met luieruitslag, ik geloof dat het hier nu ook beginnende is... Niet fijn zo vlak voor de vakantie! Denk dat ik voor de zekerheid morgen ook maizena haal en meeneem... Moet ik dat er gewoon 'tegenaan gooien'? :)

@vakantie, we gaan naar het zuiden van het land! Voor sommigen van jullie misschien niet bijzonder, maar is voor ons een hele andere omgeving. :)

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Nmv, jep er gewoon tegenaan kwakken :D. Hier werkt het echt top. Zie na 1 dag al verschil.
    Zuiden als in Limburg of Brabant?

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Mooi, dan kan ik lekker gooien! Hahaha!
    Limburgggggg

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Heerlijk nmv limburg. Mooie omgeving. Ik kom er altijd graag. Fijn ook om te wandelen.

Vl heeft wel een baan. Maar wil al twee jaar iets anders. Maar lukt nog niet echt. Dus idd nu weer heel hard duimen. Fijn dat jullie mee duimen.
    Hier ook een hele lijst liggen hoor met spullen die mee moeten. En last minute aankopen;)!

Maggie fijn dat je meisje iig iets heeft binnen gekregen. Hopelijk knapt ze snel op. Morgen lekker vrij!

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ook via internet!!! Hihi! Vooral geen reclame maken voor m'n winkel ;) :p :D lol!

14. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hahah lekker siertje. Jammer pas vanaf maat 92;).

Hier dus weer even wakker. Mocht zn kamer niet meer af. Elke keer leek het of hij sliep en dan toch weer huilen zodra ik me omdraaide. Arme jongen en arme mama.
    Kijken of ik nu ook weer kan slapen.

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Half 12 half 2 half 5 half 7 gaap gaap.
    Ze zitten in een periode van verlatingsangst. Verklaard wel een boel. Hij heeft zojuist zijn flesje op. Hoop dat ik nog wat kan slapen.

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik hoop dat jullie nog in dromenland zijn! Vreselijke nachten zijn dat! (Helaas ken ik ze ook, maar ben er *duimduim* nu al eventjes vanaf...)

17. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wij gelukkig iets minder vreselijk dan anouk. Balen zeg anouk. Pff niet leuk.

Ik mocht uitslapen. Maar meneer heeft een hele erge schreeuw dag hoor ik al wel.
    Nog 3 dagen en dan is volgens de app de sprong weer voorbij!

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Pfffff.... Sterkte vandaag Anouk!

Laatste dag werken deze week... Ga het proberen, maar als het niet lukt heb ik een back-up :). Ben mega benieuwd wat de orthopeed morgen zegt...

Fijne dag vandaag!!

19. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Waar Limburg ? Ik woon in Limburg :D

Elaysa heeft ook echt last van verlatingsangst vannacht ook weer met haar op de bank gezeten pff.

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @verlatingsangst: merk hier wel dat ze wat gaat jammeren als een van ons even weg loopt. Maar vooralsnog geen drama's. Hopelijk blijft dat ook zo!

@hier: sorry, moet het even kwijt! Ik vind het zoooooooo spannend! Deze week klussen voor een brusje hahahahah! :D

Deel Deze Pagina